Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

Data: 2010-05-12 08:31:39
Autor: Tomy
Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"

"'he®sk" <'WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:9v8lu5l8ejtkf7cuaivso1j2qfj3o04slc4ax.com...
Wzorem prezesa PiS chcialbym tez was polubic. Ze swojej strony
deklaruje, ze nie bede wobec was uzywac atakow ad personam
a jedynie bede walczyc z wami na argumenty. warunek jest jeden,
wy tez przyjmiecie te zasady. By wykazac swoja dobra wole
uwalniam was z kf.

Znudzilo ci sie henek gadac do siebie i nagle poczules sie
samotny ? A nie masz ochoty partyjnemu koledze warzywnemu
wyrwac kudlow z rowa ? Musisz henek pochodzic z Moniek, bo
tylko tam plodza takich jak ty buhahaha PeOwcow.

Data: 2010-05-12 16:39:48
Autor: 'he®sk
On Wed, 12 May 2010 08:31:39 -0500, "Tomy" <tomy@letgo.com> wrote:

> [...]

wyrwac kudlow z rowa ? Musisz henek pochodzic z Moniek, bo
tylko tam plodza takich jak ty buhahaha PeOwcow.

 jestes DRUGI! ale niespodzianka! idziesz do kf.

--

 HeSk

Data: 2010-05-12 10:06:22
Autor: Tomy

"'he®sk" <'WC15€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:trdlu5l357r9dkitqo1tgsqot21od6ses74ax.com...

jestes DRUGI! ale niespodzianka! idziesz do kf.

henek nie pisz do mnie, bo siedzisz w kf i ja tego nie widze,
jak bedziesz sie dobrze sprawowal, to wyjme cie z worka i
podam to do publicznej wiadomosci na slupie ogloszeniowym
w Mońkach

Kultura dyskusji - odezwa do "przyjaciol z elektoratu PiS"