Kultura na drodze vs Marka samochodu

Data: 2009-12-05 20:55:01
Autor: CSM
Kultura na drodze vs Marka samochodu
Heja,
Dzisiaj kierowca Mitsu EVO 10 wpuścił mnie do ruchu, wczoraj pomógł mi kierowca Skody, jeszcze wcześniej "pomocną dłoń" podał mi kierownik Hondy... I tak jakoś w głowie mi zaświtało, co by zrobić mały ranking. Pytanie jest następujące, jakiej marki samochodów kierowcy są najbardziej kulturalni na drodze? A jakiej marki użytkownicy to totalne buraki i idioci?

Kulturka:
1. Renault
2. Ford
3. Volkswagen

Buraki:
1. BMW
2. Skoda (głównie octawia - starsze modele)
3. Honda (Civic V/VI GEN)

Mega buraki:
1. BMW
2. BMW
3. BMW

Najwolniejsi kierowcy:
1. Fiat
2. Skoda (głównie Fabia)
3. Renault

A jaki jest Wasz ranking i potencjalne opinie?

Data: 2009-12-05 21:18:03
Autor: papa
Kultura na drodze vs Marka samochodu
Sat, 5 Dec 2009 20:55:01 +0100, CSM:

A jaki jest Wasz ranking i potencjalne opinie?

1. Kierowca w czapce=zagrożenie.
1A. W czapce z daszkiem=młody pistolet który myśli, że jest Kubicą.
1B. W kapelutku=poprzedni pojazd to furmanka.
1C. Kobieta w kapturze=śmierć na wszystkie sposoby.

--
uszanowanie!

Data: 2009-12-05 21:18:30
Autor: KZ
Kultura na drodze vs Marka samochodu

Użytkownik "CSM" <trust_no1@mail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfedji$rvq$1@node2.news.atman.pl...

Najwolniejsi kierowcy:
1. Fiat
2. Skoda (głównie Fabia)
3. Renault

Wszystkie Hondy City jakie widziałem w ruchu ocierały się o jego blokowanie...

KZ

Data: 2009-12-06 00:03:39
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "KZ" <nie_mam@adresu.email.pl> napisał w wiadomości news:hfef6f$atf$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Fakt ze ten samochod zwraca na siebie uwage i zgodze sie z Toba ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-12-05 21:36:21
Autor: pluton
Kultura na drodze vs Marka samochodu

A jaki jest Wasz ranking i potencjalne opinie?

Kulturka:
brak

Buraki:
rej W*

Najwolniejsi kierowcy:
pojazdy wolnobiezne

Nullification

Data: 2009-12-06 00:11:07
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfeg5v$ekv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Oraz te z rejestracja ES*

PZDr
Adam

Data: 2009-12-06 16:21:34
Autor: pluton
Kultura na drodze vs Marka samochodu

> rej W*

> pojazdy wolnobiezne

Oraz te z rejestracja ES*

To nie wiedzialem. Ale EZG sa czasem gorsze niz W*.
Unikaj EZG.

Nullification

Data: 2009-12-05 21:46:19
Autor: Jotte
Kultura na drodze vs Marka samochodu
W wiadomości news:hfedji$rvq$1node2.news.atman.pl CSM
<trust_no1@mail.com> pisze:

Heja,
(...)
A jaki jest Wasz ranking i potencjalne opinie?
Najgłupsi to ci, co się witają "heja", "siemka", "witka" itp.
Zwykła gówniarzeria.
Kategoryzowanie po marce auta? To kompletna durnota.
Oto jest moja opinia.
BTW - co to jest za "wynalazek" _potencjalna_ opinia?

--
Jotte

Data: 2009-12-06 09:57:17
Autor: gogi
Jotte pisze:
Najgłupsi to ci, co się witają "heja", "siemka", "witka" itp.
Zwykła gówniarzeria.
Kategoryzowanie po marce auta? To kompletna durnota.
Oto jest moja opinia.

A kategoryzowanie po jezyku to nie kompletna durnota?

Pozdr.
--
gogi

Data: 2009-12-06 21:01:28
Autor: Jan Strybyszewski
Jotte pisze:
W wiadomości news:hfedji$rvq$1node2.news.atman.pl CSM
<trust_no1@mail.com> pisze:

Heja,
(...)
[...]

Powiedz to Allianz Polska... oni wlasnie roznicuja
"debili drogowych po marce"

Data: 2009-12-07 07:01:01
Autor: Karolek
Jan Strybyszewski pisze:

Powiedz to Allianz Polska... oni wlasnie roznicuja
"debili drogowych po marce"

Jasne.
Pewnie dlatego za swoje BMW place mniej niz znajomy za tico :P

--
Karolek

Data: 2009-12-05 21:55:24
Autor: Dariusz Kuchnio
Kultura na drodze vs Marka samochodu

Użytkownik "CSM" <trust_no1@mail.com> napisał w wiadomości news:hfedji$rvq$1node2.news.atman.pl...
[...}
Mega buraki:
1. BMW
2. BMW
3. BMW

Wiązanie zachowań kierowcy z marką pojazdu jest raczej abstrakcyjne. Natomiast dostrzegam pewne prawidłowości w powiazaniu zachowań z kategorą pojazdu. Z moich obserwacji wynika iż najniebezpieczniejejszą grypę stanowią kierowcy "dostawczaków", a zaraz za nimi są przedstawiciele handlowi w "kratowozach". Za to jeśli na drodze ma miejsce zagrożenie wynikające ze źle ocenionego dystansu lub prędkości to z dużym prawdopodobieństwem jest to niewiasta.
Pozdrawiam
D.

Data: 2009-12-06 00:02:35
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Dariusz Kuchnio" <dariusz.kuchnioSPAM@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hfei0a$4hn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

    To ja tu doloze kierowcow TIRow z naczepami otwartymi (typu kruszywa, piasek itd itp)

PZDr
Adam

Data: 2009-12-07 08:08:48
Autor: ::[TOOMAS]::
Dariusz Kuchnio pisze:
[...]

Przedstawiciele handlowi wsiadając do auta włączają "nieśmiertelność"..niestety często życie to weryfikuje i ginie ktoś niewinny.

Data: 2009-12-05 22:10:43
Autor: Bydlę
CSM wrote:
> A jaki jest Wasz ranking i potencjalne opinie?

Chamy:
-nieważne jaki samochód

Kulturalni:
-nieważne jaki samochód

Potencjalnie niebezpieczni:
-kierowcy furgonów i przewozu osób

--
Bydlę

Data: 2009-12-06 00:23:15
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hfei9g$j2u$2cougar.axelspringer.pl...
CSM wrote:
> A jaki jest Wasz ranking i potencjalne opinie?

> [...]

    No to ja sie zalapuje, w pracy bialy obklejony i bez natenki cb ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-12-06 13:49:35
Autor: Bydlę
Adam Szewczak wrote:

> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości
> Potencjalnie niebezpieczni:
> -kierowcy furgonów i przewozu osób
>

>    No to ja sie zalapuje, w pracy bialy obklejony i bez natenki cb ;P

Jeśli nie zabijasz, to nie jest tak źle. :-)
(Bo wiesz- absolutnej reguły nie ma: mnie wczoraj chciał zabić kreton w suvie - chyba żona mu powiedziała, by sobie jeszcze pochodzili po sklepach, bo na Puławskiej z lewego pasa zjechał na skrajny prawy - zjadowy do supermarketu - spychając mnie na chodnik. Nagle.  Nawet miałem ochotę pojechać za nim i wymontować mu lusterka skoro i tak ich nie używa - miałby mniejsze opory powietrza. Rodzina odwiodła mnie od pomysłu...)

--
Bydlę

Data: 2009-12-06 18:44:22
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hfg99r$294$1cougar.axelspringer.pl...
Adam Szewczak wrote:

> [...]

miałem ochotę pojechać za nim i wymontować mu lusterka skoro i tak ich
nie używa - miałby mniejsze opory powietrza. Rodzina odwiodła mnie od

    No niestety ale zabijam, na koncie mam niezliczona ilosc ptactwa (nie wiem czemu ale sie wszyscy ze mnie smieja ze jakos to sciagam na siebie). Oraz jakies zajace i dzika.

PZDr
Adam

Data: 2009-12-05 22:13:16
Autor: masti
Kultura na drodze vs Marka samochodu
Dnia pięknego Sat, 05 Dec 2009 20:55:01 +0100, osobnik zwany CSM wystukał:

A jaki jest Wasz ranking i potencjalne opinie?

uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-05 22:25:06
Autor: pwz
CSM pisze:
[...]

Najpierw polecam poczytać:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_naukowe

Potem:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Reprezentatywność

no i oczywiście:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dobór_próby

Dopiero wtedy pogadamy...
pwz

Data: 2009-12-06 13:53:01
Autor: Dariusz Kuchnio
Kultura na drodze vs Marka samochodu

Użytkownik "pwz" <dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:hfej3n$oka$1inews.gazeta.pl...
CSM pisze:
(...)

[...]

Gdyby nasza dyskusja miała charakter naukowy, a wnioski z niej wyciągnięte
służyć miały jakimś wyższym celom, to może warto byłoby zaangażowac w to
statystykę. Ponieważ nasza dyskusja ma charaker akademicki, sądzę, że do
udziału w niej wystarczą nasze codzienne obserwacje. Jeśli jednak jesteś w
posiadaniu wyników badań bardziej rzetelnych niż nasze to zachęcam do
podzialenia się z nimi z nami.
pzdr
D.

Data: 2009-12-06 19:06:04
Autor: pwz
Dariusz Kuchnio pisze:
Gdyby nasza dyskusja miała charakter naukowy, (...)
> nasza dyskusja ma charaker akademicki, (...)
> nasze codzienne obserwacje.

Zdecyduj się.
pwz

Data: 2009-12-06 21:57:57
Autor: Dariusz Kuchnio

Użytkownik "pwz" <dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:hfgrqe$33o$1inews.gazeta.pl...
Dariusz Kuchnio pisze:
Gdyby nasza dyskusja miała charakter naukowy, (...)
> nasza dyskusja ma charaker akademicki, (...)
> nasze codzienne obserwacje.

Zdecyduj się.
pwz

Jestem zdecydowany, a dyskusja naukowa z akademicką nie ma nic wspólnego.
D.

Data: 2009-12-05 23:42:34
Autor: Lagod
Kultura na drodze vs Marka samochodu
najbardziej kulturalni na drodze? A jakiej marki użytkownicy to totalne buraki i idioci?

To co napisałeś jest bardzo niepolityczne i zaraz sypną się grzeczne uwagi jokoby to szufladkowanie... i że nie należy...
Ale jest w tym co piszesz dużo prawdy.
Autostopowicze mieli by dużo do powiedzenia na ten temat. Zadziwiające jak duży jest związek pomiędzy pomiędzy typem człowiek a autem jakie wybiera. Powszechna jest wśród autostopowiczów np opinia o kierowcach beżowych Mercedesów, albo Skód.
Można by się posilić na dłuższy wywód o zależnościach między ilością zgromadzonych pieniędzy a stosunkiem do innych ludzi, ale poco...

Buraki:
1) BMW
2) Golf z nieprzeziernymi szybami
3) Skoda okratkowana z dłuuuugą antenką

Z pozdrowieniami dla wyjątków od powyższych ;-)

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2009-12-06 02:21:30
Autor: Dominik
Kultura na drodze vs Marka samochodu
Lagod pisze:

Buraki:
3) Skoda okratkowana z dłuuuugą antenką

:D Ja śmigam octavką (W* 73**6) :) (oklejona) z dłuuugą antenką - bez kratki

Z pozdrowieniami dla wyjątków od powyższych ;-)

Mam nadzieję, że się zaliczam.

Abstrahując od tematu - wczoraj wracałem z Lublina (DK17) do Żelechowa, koło Garwolina.

Ja pierdacze - przepisowo jechać się nie dało. Od wylotu z Lublina do Jastkowa - wszyscy ładnie sznureczek 70-90 (bez uwagi czy zabudowany czy   przejście czy szkoła). Jak zwalniałem - zaraz przerwa pomiędzy mną a tymi z przodu a Ci z tyłu - nerwowe podjeżdżanie, miganie światłami...

Później do Markuszowa i Kurowa - oj, tam był margines można było zjechać (tu pozdrawiam kierowcę właśnie octavki co mnie wyprzedzał na skrzyżowaniu - miał pewnie 140-150 +/- 10 km/h)

Później do Żyrzyna - trochę luźniej  - część pojechała z Kurowa do Puław.

Od Żyrzyna do Ryk - tu już spoko, ale Moszczankę to wszyscy przelecieli o tak: ziuuuuuuuu (>70km/h)

A z Ryk już lokalnymi drogami do domciu :)

I tak powiem wam... Ciekawie się jeździ po naszych drogach :)

--
Dominik
Octavia/Cordoba

Data: 2009-12-07 08:10:15
Autor: ::[TOOMAS]::
[...]

Zgadzam się..a co do aut z CB to 80% takich autek też zalicza się do w/w listy...

Data: 2009-12-06 00:49:49
Autor: myrkysfara
[...]

Kazdy jest burak dzisiaj cie przepusci a jutro ci wymusi lub tym podobne!!

Data: 2009-12-06 01:38:12
Autor: megrims
Kultura na drodze vs Marka samochodu
CSM pisze:

Mega buraki:
1. BMW
2. BMW
3. BMW

Dzięki wielkie. Uśmiałem się..

BTW: Moja żona lata 320 E90.

pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
oklejone C63  2009 14kkm GDA****
oklejone 535d 2007 44kkm PO***** (BMW)

Data: 2009-12-06 08:17:54
Autor: Meelosh
Kultura na drodze vs Marka samochodu
CSM pisze:

Kulturka:
1. Renault
2. Ford
3. Volkswagen

1. Jaguar
2. Rover
3. Trabant

Buraki:
1. BMW
2. Skoda (głównie octawia - starsze modele)
3. Honda (Civic V/VI GEN)

1. Skoda (tylko Octavia i Superb)
2. VW Golf
3. Opel

Mega buraki:
1. BMW
2. BMW
3. BMW

1. Skoda Octavia
2. Skoda Octavia
3. Skoda Octavia

Najwolniejsi kierowcy:
1. Fiat
2. Skoda (głównie Fabia)
3. Renault

1. Daewoo Tico
2. Daewoo Matiz
3. Fiat 126p

;))

Data: 2009-12-06 08:54:56
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik CSM napisał:
[...]

Wczoraj widziałem Porsche, jaki model nie pomnę któryś z najnowszych.
I to w jaki sposób jechało zakrawało na kpinę - na 3ciego na chama po powierzchniach wyłączonych z ruchu, byle szybciej do przodu, dawno już takiego idioty nie widziałem za kierownicą ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-12-06 09:28:41
Autor: Przemek V
[...]

Kto mnie pobije?
Służbowe BMW w lizingu (niestety bez kratki) na warszawskich blachach i z ksenonami. Mam też taką czapeczkę Kubico/BMW'ową mógłbym jeszcze zakładać dla dodatkowego efektu.

M.in. dzięki stereotypom jest to idealne auto to płynnej szybkiej jazdy lewym pasem dwupasmówek. Nie trzeba błyskać, migać ani innych cudów wyczyniać tylko spokojnie lewym pasym jechać. Jak gorący nóż w masło.

Data: 2009-12-06 11:02:48
Autor: Grejon
Przemek V pisze:

M.in. dzięki stereotypom jest to idealne auto to płynnej szybkiej jazdy lewym pasem dwupasmówek. Nie trzeba błyskać, migać ani innych cudów wyczyniać tylko spokojnie lewym pasym jechać. Jak gorący nóż w masło.

Potwierdzam jako kierowca Trafica ;)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-12-06 11:13:55
Autor: t.o
Kultura na drodze vs Marka samochodu
Marke samochodu mozna o kant dupy rozbic w tym rankingu.
I tak najwiekszy cham na drodze to busiarz od przewozu osob
ktory sciga sie ze swoim innym kretynskim kolega aby tylko
zarobic kilka PLN wiecej... czesto gesto przejezdzajac na czerwonych
swiatlach, wpychajac sie gdzie popadnie bez kierunkow itp.

Data: 2009-12-06 12:06:31
Autor: Karolek
Przemek V pisze:

Kto mnie pobije?
Służbowe BMW w lizingu (niestety bez kratki) na warszawskich blachach i z ksenonami. Mam też taką czapeczkę Kubico/BMW'ową mógłbym jeszcze zakładać dla dodatkowego efektu.

Stary i jeszcze nie spowodowales katastrofy w ruchu ladowym???
Przeciez jak powszechnie wiadomo BMW powoduja najwiecej i najtragiczniejsze wypadki.

M.in. dzięki stereotypom jest to idealne auto to płynnej szybkiej jazdy lewym pasem dwupasmówek. Nie trzeba błyskać, migać ani innych cudów wyczyniać tylko spokojnie lewym pasym jechać. Jak gorący nóż w masło.

Sa tez minusy takie jak tworca watku, ktore za wszelka cene nie wpuszcza BMW, albo probuja nie dac sie wyprzedzic, tu jednak na szczescie zwykle nie daja rady ;>

--
Karolek

Data: 2009-12-06 14:49:05
Autor: dink
"CSM" <trust_no1@mail.com> wrote in message
> [...]

inna obserwacja - drogie samochody (ostatnie obserwacja: S8, MB ML, BMW 7, LC V8) - olewają "utrudnienia" - buspasy, brak zielonej strzałki, nakaz skrętu z pasa)

nasuwa się skojarzenie - jesteś grzeczny i podporządkowany przepisom (nie tylko drogowym) - jeździsz taniochą :-)

--
dink.
Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

Data: 2009-12-06 16:55:00
Autor: Bydlę
dink wrote:
> [...]
>
> nasuwa się skojarzenie - jesteś grzeczny i podporządkowany przepisom
> (nie tylko drogowym) - jeździsz taniochą :-)

Prawnicy mawiają (a któż od nich lepiej zna temat?),  że prawo jest jak płot.
Żmija się prześlizgnie, lew przeskoczy, a bydło...
...stoi.
Jeśli założyć, że drogimi autami jeżdżą ci obrotni, to coś w tym jest.
;-)

--
Bydlę

Data: 2009-12-06 17:29:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
dink pisze:
[...]

Dlatego w którymś z krajów skandynawskich, wysokość mandatu uzależniona jest od statusu majątkowego osoby ukaranej. Jakby u nas taki posiadacz wypasionego suva MB czy BMW zapłacił mandat w wysokości 5-10 tyś. to by pomyślał na drugi raz. Bo te 200, 300 czy nawet 500zł to po nich ścieka - wliczają to sobie jako miesięczny koszt utrzymania auta.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2009-12-06 18:28:18
Autor: Bydlę
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Jakby u nas taki posiadacz wypasionego suva MB czy BMW zapłacił mandat w wysokości 5-10 tyś.

Technicznie niewykonalne.
;>

--
Bydlę

Data: 2009-12-07 08:13:34
Autor: ::[TOOMAS]::
Bydlę pisze:
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Jakby u nas taki posiadacz wypasionego suva MB czy BMW zapłacił mandat w wysokości 5-10 tyś.

Technicznie niewykonalne.
;>

  no pewnie bo Ci co uchwalają prawo to dopiero by płacili...a sami pętli na szyje sobie nie założą :))

Data: 2009-12-07 17:49:53
Autor: Bydlę
On 2009-12-07 08:13:34 +0100, "::[TOOMAS]::" <toomas@o2.pl> said:

Bydlę pisze:
[...]

Nie, tewhnicznie niewykonalne jest płacić _tyśiącami_.
W Polsce nie występuje coś takiego.
Są tylko tysiące i skrót: tys.
;>>>

--
Bydlę

Data: 2009-12-08 03:22:50
Autor: Hautameki
Kultura na drodze vs Marka samochodu

Data: 2009-12-08 14:32:02
Autor: wchpikus
Kultura na drodze vs Marka samochodu
Witam!
Niestety duzo jest takich, co uwaza ze jesli auto ma powyzej 100KM to mozna sobie pozwolic na niebezpieczne manewry...do czasu.
Dobrze ze sami moga sie wyelimonowac z ruchu, poczekamy na przymrozki, bedzie co zbierac po rowach..
Nikomu nie zycze, ale kazdemu przydalo by sie zakrecic baka raz do roku, moze by nabrali respektu do masy i predkosci.

Data: 2009-12-08 05:33:19
Autor: Bard13
On 5 Gru, 20:55, "CSM" <trust_...@mail.com> wrote:
[...]

Najniebezpieczniejsi są kierowcy odreagowujący swoje kompleksy.
Uważasz, ze każdy właściciel BMW to dres i bandyta oraz cham. Więc go
nie wpuszczasz, nie dajesz się wyprzedzić i blokujesz, a potem jak cię
zbluzga masz potwierdzenie opnii, że to on cham a nie ty...

Kogo uważasz za większego chama, tego o wzroście do 175 czy wyższego?
Taki sam związek z rzeczywistością...
Skoro tyle osób już ci pomogło, to komu ty pomogłeś a komu nie?

Data: 2009-12-08 10:26:48
Autor: Artur\(m\)
Kultura na drodze vs Marka samochodu

Data: 2009-12-08 12:56:36
Autor: Mikolaj Rydzewski
Kultura na drodze vs Marka samochodu

Data: 2009-12-09 14:29:55
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Mikolaj Rydzewski" <miki@ceti.pl> napisał w wiadomości
Artur(m) wrote:
>  bo wywarł na mnie niezwykłe wrażenie. Mógł lewym, muskając gaz
wyprzedzić -
> jechał
> p r a w i d ł o w o. W końcu wyprzedziłem bo chciałem zobaczyć jaki to d
z i
> a d   jedzie
> takim samochodzikiem....i o zgrozo jechał tym samochodzikiem młody
barczysty
> facet.

Pewnie był pijany albo naćpany i bał się kontroli :-)

Nie wykluczam takiej ewentualnosci
ale sprawiał wrazenie rozluźnionego, acz skupionego na jeździe
w sposób widziany u innych doświadczonych kierowców.

Co by nie mówić - szacun

Artur(m)

Kultura na drodze vs Marka samochodu