Kultura na drodze vs Marka samochodu

Data: 2009-12-05 22:10:43
Autor: Bydlę
CSM wrote:
> A jaki jest Wasz ranking i potencjalne opinie?

Chamy:
-nieważne jaki samochód

Kulturalni:
-nieważne jaki samochód

Potencjalnie niebezpieczni:
-kierowcy furgonów i przewozu osób

--
Bydlę

Data: 2009-12-06 00:23:15
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hfei9g$j2u$2cougar.axelspringer.pl...
CSM wrote:
> A jaki jest Wasz ranking i potencjalne opinie?

> [...]

    No to ja sie zalapuje, w pracy bialy obklejony i bez natenki cb ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-12-06 13:49:35
Autor: Bydlę
Adam Szewczak wrote:

> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości
> Potencjalnie niebezpieczni:
> -kierowcy furgonów i przewozu osób
>

>    No to ja sie zalapuje, w pracy bialy obklejony i bez natenki cb ;P

Jeśli nie zabijasz, to nie jest tak źle. :-)
(Bo wiesz- absolutnej reguły nie ma: mnie wczoraj chciał zabić kreton w suvie - chyba żona mu powiedziała, by sobie jeszcze pochodzili po sklepach, bo na Puławskiej z lewego pasa zjechał na skrajny prawy - zjadowy do supermarketu - spychając mnie na chodnik. Nagle.  Nawet miałem ochotę pojechać za nim i wymontować mu lusterka skoro i tak ich nie używa - miałby mniejsze opory powietrza. Rodzina odwiodła mnie od pomysłu...)

--
Bydlę

Data: 2009-12-06 18:44:22
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hfg99r$294$1cougar.axelspringer.pl...
Adam Szewczak wrote:

> [...]

miałem ochotę pojechać za nim i wymontować mu lusterka skoro i tak ich
nie używa - miałby mniejsze opory powietrza. Rodzina odwiodła mnie od

    No niestety ale zabijam, na koncie mam niezliczona ilosc ptactwa (nie wiem czemu ale sie wszyscy ze mnie smieja ze jakos to sciagam na siebie). Oraz jakies zajace i dzika.

PZDr
Adam

Kultura na drodze vs Marka samochodu