Kultura na drodze vs Marka samochodu

Data: 2009-12-05 22:25:06
Autor: pwz
Kultura na drodze vs Marka samochodu
CSM pisze:
Heja,
Dzisiaj kierowca Mitsu EVO 10 wpuścił mnie do ruchu, wczoraj pomógł mi kierowca Skody, jeszcze wcześniej "pomocną dłoń" podał mi kierownik Hondy... I tak jakoś w głowie mi zaświtało, co by zrobić mały ranking. Pytanie jest następujące, jakiej marki samochodów kierowcy są najbardziej kulturalni na drodze? A jakiej marki użytkownicy to totalne buraki i idioci?
(...)

Najpierw polecam poczytać:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Badania_naukowe

Potem:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Reprezentatywność

no i oczywiście:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dobór_próby

Dopiero wtedy pogadamy...
pwz

Data: 2009-12-06 13:53:01
Autor: Dariusz Kuchnio
Kultura na drodze vs Marka samochodu

Użytkownik "pwz" <dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:hfej3n$oka$1inews.gazeta.pl...
CSM pisze:
(...)

[...]

Gdyby nasza dyskusja miała charakter naukowy, a wnioski z niej wyciągnięte
służyć miały jakimś wyższym celom, to może warto byłoby zaangażowac w to
statystykę. Ponieważ nasza dyskusja ma charaker akademicki, sądzę, że do
udziału w niej wystarczą nasze codzienne obserwacje. Jeśli jednak jesteś w
posiadaniu wyników badań bardziej rzetelnych niż nasze to zachęcam do
podzialenia się z nimi z nami.
pzdr
D.

Data: 2009-12-06 19:06:04
Autor: pwz
Dariusz Kuchnio pisze:
Gdyby nasza dyskusja miała charakter naukowy, (...)
> nasza dyskusja ma charaker akademicki, (...)
> nasze codzienne obserwacje.

Zdecyduj się.
pwz

Data: 2009-12-06 21:57:57
Autor: Dariusz Kuchnio

Użytkownik "pwz" <dyskusyjneto_wytnij@drv.pl> napisał w wiadomości news:hfgrqe$33o$1inews.gazeta.pl...
Dariusz Kuchnio pisze:
Gdyby nasza dyskusja miała charakter naukowy, (...)
> nasza dyskusja ma charaker akademicki, (...)
> nasze codzienne obserwacje.

Zdecyduj się.
pwz

Jestem zdecydowany, a dyskusja naukowa z akademicką nie ma nic wspólnego.
D.

Kultura na drodze vs Marka samochodu