Kultura na drodze vs Marka samochodu

Data: 2009-12-05 23:42:34
Autor: Lagod
Kultura na drodze vs Marka samochodu
najbardziej kulturalni na drodze? A jakiej marki użytkownicy to totalne buraki i idioci?

To co napisałeś jest bardzo niepolityczne i zaraz sypną się grzeczne uwagi jokoby to szufladkowanie... i że nie należy...
Ale jest w tym co piszesz dużo prawdy.
Autostopowicze mieli by dużo do powiedzenia na ten temat. Zadziwiające jak duży jest związek pomiędzy pomiędzy typem człowiek a autem jakie wybiera. Powszechna jest wśród autostopowiczów np opinia o kierowcach beżowych Mercedesów, albo Skód.
Można by się posilić na dłuższy wywód o zależnościach między ilością zgromadzonych pieniędzy a stosunkiem do innych ludzi, ale poco...

Buraki:
1) BMW
2) Golf z nieprzeziernymi szybami
3) Skoda okratkowana z dłuuuugą antenką

Z pozdrowieniami dla wyjątków od powyższych ;-)

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2009-12-06 02:21:30
Autor: Dominik
Kultura na drodze vs Marka samochodu
Lagod pisze:

Buraki:
3) Skoda okratkowana z dłuuuugą antenką

:D Ja śmigam octavką (W* 73**6) :) (oklejona) z dłuuugą antenką - bez kratki

Z pozdrowieniami dla wyjątków od powyższych ;-)

Mam nadzieję, że się zaliczam.

Abstrahując od tematu - wczoraj wracałem z Lublina (DK17) do Żelechowa, koło Garwolina.

Ja pierdacze - przepisowo jechać się nie dało. Od wylotu z Lublina do Jastkowa - wszyscy ładnie sznureczek 70-90 (bez uwagi czy zabudowany czy   przejście czy szkoła). Jak zwalniałem - zaraz przerwa pomiędzy mną a tymi z przodu a Ci z tyłu - nerwowe podjeżdżanie, miganie światłami...

Później do Markuszowa i Kurowa - oj, tam był margines można było zjechać (tu pozdrawiam kierowcę właśnie octavki co mnie wyprzedzał na skrzyżowaniu - miał pewnie 140-150 +/- 10 km/h)

Później do Żyrzyna - trochę luźniej  - część pojechała z Kurowa do Puław.

Od Żyrzyna do Ryk - tu już spoko, ale Moszczankę to wszyscy przelecieli o tak: ziuuuuuuuu (>70km/h)

A z Ryk już lokalnymi drogami do domciu :)

I tak powiem wam... Ciekawie się jeździ po naszych drogach :)

--
Dominik
Octavia/Cordoba

Data: 2009-12-07 08:10:15
Autor: ::[TOOMAS]::
[...]

Zgadzam się..a co do aut z CB to 80% takich autek też zalicza się do w/w listy...

Kultura na drodze vs Marka samochodu