Kultura nahajki. Polski rząd bierze „bat” do ręki - zdumiony

Data: 2012-08-19 19:19:06
Autor: Observatore
Kultura nahajki. Polski rząd bierze „bat” do ręki - zdumiony
Dlaczego Polacy sa narodem mentalnie zniewolonym i zachowuja sie w sposob ABSURDALNY.

http://niezalezna.pl/31967-tomasz-lysiak-krzyz-uderzony-batem

*Telewizje pokazały ostatnio gospodarską wizytę Władimira Putina w pewnym
rosyjskim mieście. Prezydent przyjmował kolejne hołdy gospodarzy. Nagle jeden
ze stojących równym szeregiem popów chwycił jego dłoń i ucałował. Tak jak w
Rosji od wieków całowano carów – zginając pokornie kark. Putin odegrał rolę
władcy perfekcyjnie: wyrwał rękę, uśmiechnął się i zamachnął, jakby chciał dać
popowi w pysk.

To był jedynie krótki telewizyjny flesz, ale w ciągu kilkunastu sekund można
było zobaczyć w prostym geście to, co stanowi istotę rosyjskiej władzy nad
społeczeństwem rabów. Władzy, która sprowadza ludzi do poziomu pozbawionych
poczucia własnej wolności trybików, stworzonych tylko po to, by utrzymywać
strukturę państwa…

Władzy, która robi to od setek lat z tą samą precyzją, za pomocą narzędzi,
które wymyślono już w starożytności…

Kultura nahajki....*

Polecam w rewanzu, DOKLADNIE przeczytac tekst do ktorego link powyzej podalem,
bo moze pozwolic pomoc zrozumiec groteskowe, absurdalne zachowanie i wybory
polskiego spoleczenstwa.

Rosjanie zachowuja sie TAK samo. Takie zachowanie - ruskie i pozniej sowiety - wtloczyli Polakom i Rosjanom w *geny* ! --

Data: 2012-08-19 21:23:14
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 19 sierpień 2012 21:19:

Dlaczego Polacy sa narodem mentalnie zniewolonym i zachowuja sie w sposob
ABSURDALNY.

Może dlatego że tak mają? :)

Data: 2012-08-19 19:31:57
Autor: Observatore
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 19 sierpień 2012 21:19:

> Dlaczego Polacy sa narodem mentalnie zniewolonym i zachowuja sie w sposob
> ABSURDALNY.

Może dlatego że tak mają? :)

Nie maja, bo przed zaborami i podczas zaborow jeszcze tak NIE MIELI !

Nawet komuna ich do konca nie rozlozyla, skoro potrafili zalozyc zwiazek
SOLIDARNOSC.

Na emigracji tez staja sie w bardzo krotkim czasie NORMALNYMI, przebojowymi -
ludzmi bo tam nie ma sowieckiej agentury ktora im robi wode z mozgu, zastrasza
i rzuca klody pod nogi - o ile trzymaja sie z dala od agentury ktora tam wyslano wraz z tymi, ktorzy nie *rokowali* nadzieii na pozostanie
niewolnikami.

Data: 2012-08-19 21:52:30
Autor: Marek Czaplicki
 Observatore pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 19 sierpień 2012 21:31:

> [...]

> sposob ABSURDALNY.

Może dlatego że tak mają? :)

Nie maja, bo przed zaborami i podczas zaborow jeszcze tak NIE MIELI !

Więc należy włączyć maszynę czasu i ustawić na dwieście lat temu. A na poważnie to nie żyłem pod zaborami więc nie mogę się co do tamtych czasów wypowiadać, wtedy to nawet internetu nie było i Polacy mieli swoją wiarę, której się trzymali i wsio.

Kultura nahajki. Polski rząd bierze „bat” do ręki - zdumiony