Kulturalna grupa dyskusyjna n/t polityki

Data: 2011-07-08 11:53:41
Autor: MH
Kulturalna grupa dyskusyjna n/t polityki
http://talk.polonia.net/viewforum.php?f=13&sid=b3e91085b0882d84e4db8154a61ab40a

Różne poglądy , ludzie , argumenty...  Jest jednak dyskusja !!

MH

Data: 2011-07-08 13:56:04
Autor: Leprechaun

Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv6r45$on5$1inews.gazeta.pl...
http://talk.polonia.net/viewforum.php?f=13&sid=b3e91085b0882d84e4db8154a61ab40a

Różne poglądy , ludzie , argumenty...  Jest jednak dyskusja !!

Sądzę, że nie ma tam PiS-owców stąd taka kulturalna dyskusja.

BomBel

Data: 2011-07-08 14:22:32
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Leprechaun wrote:

[...]

PiSowcy (ale nie tylko) są na Salon24, gdzie też dyskusje są kulturalne, dopóki nie włączy się w nie jakiś troll z łonetu. Dobrze, że szybko sprowadzają dziada na ziemię. Z tym, że tam dyskusje prowadzi wielu naukowców z tytułami i trzymają poziom.
--
Pit

Data: 2011-07-08 14:35:37
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:iv6sqa$vku$1news.onet.pl...
Leprechaun wrote:

[...]

Wytłumacz to Obserwatorowi albo Hansowi.

BomBel

Data: 2011-07-08 16:18:58
Autor: cirrus
Leprechaun wrote:
[...]

A te wszystkie wpisy o mglach, helach i innych bzdurach to też taka rzeczówka?

--
stevep

Data: 2011-07-08 14:07:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-08 13:53,  MH pisze:
http://talk.polonia.net/viewforum.php?f=13&sid=b3e91085b0882d84e4db8154a61ab40a

Róşne poglądy , ludzie , argumenty...  Jest jednak dyskusja !!

MH

E tam, przejrzałem parę wątków i widzę tylko sążniste monologi. Ja dziękuje za takie dyskusje.

Data: 2011-07-08 12:11:32
Autor: MH
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> [...]
0a

> Róşne poglÄ&#65533;dy , ludzie , argumenty...  Jest jednak dyskusja !!

E tam, przejrzaĹ&#65533;em parÄ&#65533; wÄ&#65533;tkĂłw i widzÄ&#65533; tylko sÄ&#65533;Ĺźniste monologi. Ja dziÄ&#65533;kuje za takie dyskusje.

==================

Wal sie pedale !!  Teraz lepiej sie czujesz ???

MH

Data: 2011-07-08 12:14:54
Autor:
 MH <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): > W dniu 2011-07-08 13:53,  MH pisze:
> 0a

 sÄ&#65533;Ĺźniste monologi. Ja > dziÄ&#65533;kuje za takie dyskusje.
> ==================

Wal sie pedale !!  Teraz lepiej sie czujesz ???

nareszcie sensownie sensownie podsumowalec tego pedala.

MH

Data: 2011-07-08 14:50:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-08 14:11,  MH pisze:

==================

Wal sie pedale !!  Teraz lepiej sie czujesz ???

MH

Uwaga ktĂłra się czyta bez zwiewania, jak te rozwlekłe tyrady na stronie  ktĂłrej podałeś adres.  Natomiast co do mojego samopoczycia? - Ja aĹź tak sie nie angaĹźuję w te dyskusje na grupach Ĺźeby miało mi sie zmieniać samopoczucie z powodu chamstwa jakiegos niewyĹźytego frustrata.

Data: 2011-07-08 12:58:52
Autor:
> [...]
W dniu 2011-07-08 14:11,  MH pisze:

> ==================
>
> Wal sie pedale !!  Teraz lepiej sie czujesz ???

Uwaga która się czyta bez zwiewania, jak te rozwlekłe tyrady na stronie  której podałeś adres.  Natomiast co do mojego samopoczycia? - Ja aż tak sie nie angażuję w te dyskusje na grupach żeby miało mi sie zmieniać samopoczucie z powodu chamstwa jakiegos niewyżytego frustrata.

_____________________________

ty sie nie angazujesz hipokryto? Wyciagasz nawet posty sprzed kilku miesiecy,
aby swoje madrosci tu wyglaszac. --

Data: 2011-07-08 13:31:48
Autor: MH
> [...]
W dniu 2011-07-08 14:11,  MH pisze:

> ==================
>
> Wal sie pedale !!  Teraz lepiej sie czujesz ???

Uwaga ktĂłra siÄ&#65533; czyta bez zwiewania, jak te rozwlekĹ&#65533;e tyrady na stronie  ktĂłrej podaĹ&#65533;eĹ&#65533; adres.  Natomiast co do mojego samopoczycia? - Ja aĹź tak sie nie angaĹźujÄ&#65533; w te dyskusje na grupach Ĺźeby miaĹ&#65533;o mi sie zmieniaÄ&#65533; samopoczucie z powodu chamstwa jakiegos niewyĹźytego frustrata.

===============

A to już nie moja wina , że w pełni analityczne wypowiedzi z reguły bywają
długie i trzeba trochę zwojów użyć by je pojąć ... Przy zbyt małej ilości
zwojów mogą być nużące i doprowadzać do ziewania.. Taaak , wiem ... o wiele
łatwiejsza jest "dyskusja" polegająca na "ty wuju , cioto , wypierdalaj , nogi
z dupy powyrywam" itd. , itp...  Tymczasem snuj tu dalej swoje kwieciste
wywody n/t Che , Kim Dziong Ciula i takich tam...

MH --

Data: 2011-07-08 16:22:46
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv6ucb$64q$1news.onet.pl...
[...]

Ale ty chyba jesteś może nie najbardziej agresywnym, ale najbardziej sfrustrowanym frustratem.

--
stevep

Data: 2011-07-08 12:17:39
Autor:
Kulturalna grupa dyskusyjna n/t polityki
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): E tam, przejrzałem parę wątków i widzę tylko sążniste monologi. Ja dziękuje za takie dyskusje.

**********************

zaklamany, bezczelny skurwiel.

Data: 2011-07-08 16:21:09
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iv6rro$r6s$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-08 13:53,  MH pisze:
http://talk.polonia.net/viewforum.php?f=13&sid=b3e91085b0882d84e4db8154a6
1ab40a Róşne poglądy , ludzie , argumenty...  Jest jednak dyskusja !!
MH
E tam, przejrzałem parę wątków i widzę tylko sążniste monologi. Ja dziękuje za takie dyskusje.

A na dodatek brak dyskusji o nienażartych kapitalistycznych ryjach, a tak ogólnie znacznie mniej oszołomów i frustratów.

--
stevep

Data: 2011-07-08 16:42:59
Autor: raff

"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:iv73on$749$1news.vectranet.pl...
[...]

no i znacznie mniej starcow z Domu Starcow.

R.

Data: 2011-07-08 17:39:41
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iv751q$vrg$1news.onet.pl...
[...]
A na dodatek brak dyskusji o nienaĹźartych kapitalistycznych ryjach, a
tak  ogĂłlnie znacznie mniej oszołomĂłw i frustratĂłw.
no i znacznie mniej starcow z Domu Starcow.
R.

Ale tu pacjentĂłw Tworek tobie podobnych nie brakuje.

--
stevep

Data: 2011-07-08 16:41:41
Autor: raff

" MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:iv6r45$on5$1inews.gazeta.pl...
http://talk.polonia.net/viewforum.php?f=13&sid=b3e91085b0882d84e4db8154a61ab40a

Różne poglądy , ludzie , argumenty...  Jest jednak dyskusja !!

miedzy wami lewakami. To sobie dyskutujcie.

R.

Data: 2011-07-08 16:52:38
Autor: u2
W dniu 2011-07-08 16:41, raff pisze:

[...]

Niezly tam kawalek znalazlem, jak widac historia lubi sie powtarzac i
teraz trzeba umarzac dlugi Grecji, ale zamiast umarzania Grekom widze
kolejne pozyczki dla zagranicznych bankow, ktore zeruja na rzekomych
nierobach z Grecji :)

"Pamiętam też wiele lat później, kiedy odzyskiwaliśmy wraz z połową
Europy niepodległość naszych państw i wolność naszych obywateli, ale
byliśmy w absolutnej zapaści gospodarczej związanej między innymi z
gigantycznym zadłużeniem, to właśnie od Parlamentu Europejskiego poszedł
taki najmocniejszy sygnał na rzecz radykalnego zredukowania długów,
które pozwoliły stanąć na nogi Polsce i wielu innym krajom. To była
decyzja, która stanowiła świadectwo solidarności europejskiej najwyższej
próby. To była decyzja, która pozwoliła dziesiątkom milionów
Europejczyków wyjść z kryzysu, kryzysu gospodarczego, cywilizacyjnego w
ciągu kilkunastu lat. Kryzysu, który był bez porównania głębszy niż te
zjawiska, które my dzisiaj nazywamy kryzysem. To, co zdarzyło się
wówczas także dzięki Parlamentowi Europejskiemu, dzięki wszystkim,
którzy wierzyli w sens solidarności, jako fundamentu zjednoczonej
Europy, to dzisiaj - jak sądzę - jest znakomita lekcja dla tych, którzy
nie wierzą, że zjednoczona Europa, że Europa wierząca we własne siły
znajdzie lekarstwo także na kryzys doby obecnej."

Kulturalna grupa dyskusyjna n/t polityki