Kulturalny kierowca.

Data: 2019-05-21 20:14:54
Autor: J.F.
Kulturalny kierowca.
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qbvlsf$qj$1@dont-email.me...
Plagą w mojej okolicy są tacy, co migacz włączają dopiero
gdy zaczynają kręcić kierownicą...
Nawet mój kumpel tak robi - zapytany czemu nie da migacza
wcześniej, aby informować o ZAMIARZE skrętu czy zmiany
pasa odpowiedział mi że "zanim skręce chcę się upewnić czy
droga wolna"... a więc dla niego migacz wtedy gdy skręca.

W zaleznosci od wersji - lecisz np lewym pasem, a na prawym ktos migacz w lewo wlacza.
Widzi cie, nie widzi, skreci, nie skreci, jechac, hamowac ?

Wiec ja bedac na prawym patrze w lusterko i jak widze zblizajacy sie pojazd, to nie wlaczam migacza ... bo wszak NIE ZAMIERZAM zjechac mu przed maske ...
Wlaczam, jak sie zrownamy.

P.S. byl dawno temu wypadek chyba z prokuratorem wysokiego szczebla, gdy sluzbowy kierowca wpakowal sie w barierke na srodku autostrady.
Prokuratura chyba oskarzala kierowce z prawego pasa,
i tak chyba do konca nie bylo wiadomo - tylko migacz wlaczyl, czy tez jeszcze sprawial wrazenie ze zajedzie droge.
Nie zauwazyl pojazdu, czy tylko zblizyl sie do linii ... a moze sam migacz wystraszyl kierowce.

J.

Data: 2019-05-23 14:01:22
Autor: SW3
Kulturalny kierowca.
W dniu 2019-05-21 o 20:14, J.F. pisze:
Wiec ja bedac na prawym patrze w lusterko i jak widze zblizajacy sie pojazd, to nie wlaczam migacza ... bo wszak NIE ZAMIERZAM zjechac mu przed maske ...
Wlaczam, jak sie zrownamy.

A skręcasz chyba dopiero gdy wyprzedzi, więc nie równocześnie.

--
SW3
-- --

Kulturalny kierowca.