Kumitet zadecydował

Data: 2010-10-05 11:57:57
Autor: Cavallino
Kumitet zadecydował
Użytkownik "Rafał Wiśniewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Mój komentarz: nie rozumiem z jakiej racji ćwierćfinałem i meczem Polaków zostały "nagrodzone" Wrocław i Gdansk a nie Poznań - miasto o znacznie większej piłkarskiej widowni i tradycjach.

Jest jeszcze gorzej - Poznań w ogóle nie dostanie ciekawych meczów.
Będzie tu grała grupa, która jednocześnie gra w Gdańsku, przy czym JEDYNA reprezentacja rozstawiona w tej grupie będzie grała właśnie TYLKO w Gdańsku.
Czyli dla Poznania zostaną same ochłapy, potencjalnie najmniej atrakcyjne mecze w grupie.

To jest już przewał.

Data: 2010-10-05 12:14:13
Autor: Marcin Kasperski
Kumitet zadecydował
[...]

Na poprzednim Euro w podobnej sytuacji (grupa bez gospodarzy, miasto
w którym nie gra rozstawiona drużyna) były:

a) Zurich, gdzie odbyły się mecze
Rumunia-Francja, Włochy-Rumunia i Francja-Włochy

b) Innsbruck, gdzie grały
Hiszpania-Rosja, Szwecja-Hiszpania i Rosja-Szwecja

Ja bym tak bardzo na te ochłapy nie narzekał ;-)

Data: 2010-10-05 14:23:34
Autor: Fidelio
Kumitet zadecydował
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i8ess8$9rm$1news.onet.pl...
[...]

Na ME nie ma słabych drużyn, są tylko gospodarze ;-)

Data: 2010-10-05 14:34:23
Autor: Cavallino
Kumitet zadecydował
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

[...]

Na ME nie ma słabych drużyn

Co nie znaczy, że mecze drużyn słabszych są potencjalnie ciekawsze niż drużyn mocniejszych.
W sumie mnie to wisi, pewnie biletu na żaden mecz i tak nie wylosuję, więc liczy się tylko to że Lech ma porządny stadion.
O ile go nie zburzą, jako że od dopingu trzęsą się pobliskie bloki. :-)

Data: 2010-10-05 15:46:40
Autor: Fidelio
Kumitet zadecydował
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i8f60c$5pl$1news.onet.pl...
[...]

I o ile doczeka się murawy a nie "murawy".

Data: 2010-10-05 15:51:07
Autor: Cavallino
Kumitet zadecydował
[...]

Najwyżej położą nową przed Euro, kilka meczów wytrzyma.

Kumitet zadecydował