Kumulacja co2

Data: 2009-06-03 20:34:12
Autor: Daniel Kowalski
Kumulacja co2
maran pisze:
Hej
Mam zamiar poćwiczyć sobie wstrzymywanie oddechu pod wodą w sprzęcie,
i tak się zastanawiam na ile będzie to niebezpieczne w kontekście
ciśnienia parcjalnego dwutlenku węgla i co za tym idzie.
Czy co2 się kumuluje i za którymś razem mogę odlecieć?
Ogólnie pytam w kontekście takich ćwiczeń i zagrożeniach ze strony co2
czy innych?
Powiedzmy że na głębokości do 10 metrów.
Co to barotrauma płuc wiem, nie o to pytam.

PS. Nurków typowo REC i tego że ich na kursie uczyli żeby nigdy pod
żadnym pozorem nie wstrzymywać oddechu, proszę o zignorowanie tematu.

Odlecieć może i nie odlecisz, ale może boleć Cię głowa po nurkowaniu.
Weź ze sobą kogoś, kto Cię będzie asekurował, jak przy każdym treningu apnoe. Przerabiałem takie sztosy na kursie heliair, przejażdżki po 30m na bezdechu w sprzęcie ;-) z wizją i bez...

Data: 2009-06-03 11:45:49
Autor: maran
Kumulacja co2
On 3 Cze, 20:34, Daniel Kowalski <bountykil...@gazeta.pl> wrote:

> [...]
na bezdechu w sprzęcie ;-) z wizją i bez...
PS> uchyl rąbka tajemnicy, po co Ci ten trening?

No właśnie na kursy tech są coraz większe dystanse w przepływaniu na
bezdechu.
Ale mniejsza z tym chciałbym sam dla siebie, powiedzmy normalnie
oddychając, wydech a tu mam zonka i bezstresowo wytrzymywać powiedzmy
na wydechu minutę i z tym mam problem.

Kumulacja co2