Kundel, o tą paradę ci chodziło?

Data: 2010-05-07 18:59:45
Autor: Grzegorz Z.
Kundel, o tą paradę ci chodziło?
Dnia Fri, 7 May 2010 11:53:59 -0500, EUR napisał(a):

Nie smiec pedale, oszczedaj sily na defilade

Ja? Przecież to twój ulubiony temat, kryptogeju z Pyrlandii, a nie mój.

Strasznie nerwowy się Azor ostatnio zrobiłeś, wiesz?

Czy to po tym wczorajszym głosowaniu w sprawie zakazu bicia dzieci?

Boisz się że żona z córką będą miały na ciebie haka?

Data: 2010-05-07 19:04:36
Autor: Grzegorz Z.
Kundel, o tą paradę ci chodziło?
Dnia Fri, 7 May 2010 12:00:51 -0500, EUR napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Ja? Przecież to twój ulubiony temat, kryptogeju z Pyrlandii, a nie mój.

aaa...spierdalaj pedale na defilade

A to dwie małpy wredne, no nie?

Data: 2010-05-07 20:07:08
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 12:06:09 -0500, EUR napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

A to dwie małpy wredne, no nie?

podmyles sobie pedale dupe przed spaniem ?

A piwa chociaż pozwalają ci się w spokoju po pracy napić czasem?

Data: 2010-05-07 20:28:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 13:10:41 -0500, EUR napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

A piwa chociaż pozwalają ci się w spokoju po pracy napić czasem?

zona od ciebie odeszla, bo za czesto widywala cie
z butelka w dupie ?

Tak, wiem, zazdrościsz mi że jestem wolny. Ty Kundel masz wolność tylko
tutaj, gdzie odreagowujesz.

Data: 2010-05-07 22:09:24
Autor: Grzegorz Z.
jak ma na imie chlopak pedala michnika
Dnia Fri, 7 May 2010 13:42:23 -0500, EUR napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Tak, wiem, zazdrościsz mi że jestem wolny. Ty Kundel masz wolność tylko
tutaj, gdzie odreagowujesz.

pozno juz, idz umyj sobie dupe pedale i pomaluj paznokcie

Azor, to bardzo trudny okres w twoim życiu musi być.

Data: 2010-05-07 22:13:21
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 15:10:06 -0500, EUR napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Azor, to bardzo trudny okres w twoim życiu musi być.

strasznie jestes kawecki bystry, u pedalow to jest
podobno dziedziczne po ojcu

Tak cały dzień i wieczór przed ekranem i tylko te pedały i pedały?

Get a life, Kundel!

Data: 2010-05-07 22:25:59
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 15:16:55 -0500, EUR napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Tak cały dzień i wieczór przed ekranem i tylko te pedały i pedały?

zmienic ci na ksiedza ? wtedy bys sie pedale dopiero ucieszyl

Może tak zmieniłbyś coś u siebie, hę?

Data: 2010-05-07 22:38:02
Autor: Grzegorz Z.
pedal na defiladzie
Dnia Fri, 7 May 2010 15:31:56 -0500, EUR napisał(a):

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Może tak zmieniłbyś coś u siebie, hę?

moge zmienic...

Zatem trzymam kciuki!

Data: 2010-05-07 23:00:20
Autor: Grzegorz Z.
Kundel, o tą paradę ci chodziło?
Dnia Fri, 7 May 2010 15:53:35 -0500, EUR napisał(a):

Zatem trzymam kciuki!

wiem ze to lubisz, szczegolnie jaki jest ich wiecej niz jeden

"jaki jest"?

Kundel, o tą paradę ci chodziło?