Kundle+

Data: 2020-10-13 08:40:08
Autor: Runt
Kundle+
https://biznes.interia.pl/podatki/news-wzrosnie-podatek-od-posiadania-psa,nId,4788418

"Kwota, którą w 2021 r. będą mogły pobierać gminy od właścicieli czworonogów, wzrośnie. Maksymalna roczna opłata od zwierzęcia będzie o prawie 5 zł wyższa niż w tym roku. Nie wszędzie trzeba płacić za posiadanie psa. Jednak tam, gdzie samorząd uchwalił podatek, będzie on mógł wynieść od nowego roku do 130,30 zł."

Kiedy POdatek od POsiadania kota?

Zastanawialiście się dlaczego jest jakis podatek od psa?
Czyżby gmina kupowała raz w roku luksusową karmę dla piesków?
Jeżeli tak to z waszych pieniędzy! ;-))

--
Runt

Data: 2020-10-13 07:18:33
Autor: Zenek Kapelinder
Kundle+
wtorek, 13 października 2020 o 08:40:08 UTC+2 Runt napisał(a):
https://biznes.interia.pl/podatki/news-wzrosnie-podatek-od-posiadania-psa,nId,4788418 "Kwota, którą w 2021 r. będą mogły pobierać gminy od właścicieli czworonogów, wzrośnie. Maksymalna roczna opłata od zwierzęcia będzie o prawie 5 zł wyższa niż w tym roku. Nie wszędzie trzeba płacić za posiadanie psa. Jednak tam, gdzie samorząd uchwalił podatek, będzie on mógł wynieść od nowego roku do 130,30 zł." Kiedy POdatek od POsiadania kota? Zastanawialiście się dlaczego jest jakis podatek od psa? Czyżby gmina kupowała raz w roku luksusową karmę dla piesków? Jeżeli tak to z waszych pieniędzy! ;-)) -- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
Módl się pizdziak vel runt dziura w dupie że nie ma jeszcze podatku od średnicy dziury w dupie. Został byś jeszcze większym bankrutem niż jesteś.

Data: 2020-10-13 17:03:13
Autor: Runt
Kundle+
W dniu 2020-10-13 o 16:18, BĘKART PRL i KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Módl się
Ty się kanalio módl chociaz ci już żadna modlitwa nie pomoże.
pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja zjełczała łechtaczka?
pochwaliłes się nia na PL.MISC.budowanie? ;-)))
obrabiaja ci jak jakiemuś zawszonemu kundlowi. ;=)
vel runt dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do kichy stolcowej? czyżby z czasów kiedy udzielałes się w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistek?
że nie ma jeszcze podatku od średnicy dziury w dupie.
zenusiu, twój pis wkrótce wprowadzi podatek od niskiego IQ.
możesz liczyć na wysoką stawkę.
Został byś jeszcze większym bankrutem niż jesteś.
zenusiu, to, że cierpisz na chorobę dworską nie oznacza, że jesteś kimś. byłeś i zdechniesz łajzą. PRL-owski BĘKARCIE! ;-)))

--
Runt

Data: 2020-10-13 09:33:39
Autor: Zenek Kapelinder
Kundle+
wtorek, 13 października 2020 o 17:03:17 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Keep smilling. All's well that ends well.
Jakie moje zainteresowanie? Dostałeś dawno temu ksywkę pizdziak vel runt dziura w dupie i nie napisałeś że ci się nie podoba. Jak bym napisał Mietek to nikt by nie wiedział do kogo.. A jak napisze pizdziak vel runt dziura w dupie to wszyscy wiedzą i ty wiesz że to do ciebie.

Data: 2020-10-13 18:35:59
Autor: u2
Kundle+
[...]

ano, szpunt to szpunt

Data: 2020-10-14 08:19:44
Autor: Runt
Kundle+
W dniu 2020-10-13 o 18:35, BEKART PRL PIJACZYNA u2 pisze:
[...]

W O N  K U N D L E !

--
Runt

Data: 2020-10-14 08:19:20
Autor: Runt
Kundle+
W dniu 2020-10-13 o 18:33, BEKART PRL I KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

W O N  K U N D L U !

--
Runt

Data: 2020-10-13 08:51:25
Autor: A. Filip
Kundle+ [złych samorządów to wyłącznie wina PiS, PO zaprowadzi Koty++! ;-)]
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

Należy NATYCHMIAST wprowadzić podatek od kotów dla poprawy walących się
finansów wielkomiejskich twierdz PO! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-13 09:12:25
Autor: Runt
Kundle+

https://tinyurl.com/tuskawina

--
Runt

Data: 2020-10-13 10:22:46
Autor: A. Filip
Kundle+ [Runt: Bo każdy pies to kundel]
[...]

No przecież dla każdego *musi* być oczywiste że brak opodatkowania kotów
Kaczyńskiego to niewybaczalne zaniedbanie+ rządów PO (Tuska)! :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!