Kundlizm po-wszechny

Data: 2014-06-07 20:30:01
Autor: Fritz
Kundlizm po-wszechny
Przecież to ty się cały czas kundlisz i zachwalasz życie w żydolandzie...

Data: 2014-06-07 20:37:39
Autor: Mark*Woydak
Kundlizm po-wszechny
Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:lmvln7$ot1$1speranza.aioe.org...
Przecież to ty się cały czas kundlisz i zachwalasz życie w żydolandzie...

Co nazywasz "żydolandem" bękarcie komuszy?

MW

Data: 2014-06-07 20:45:10
Autor: Fritz
Kundlizm po-wszechny
"Mark*Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lmvm76$kut$9news.albasani.net...
[...]

Żydoland, inaczej Judeopolonia...

Data: 2014-06-08 13:02:32
Autor: Mark*Woydak
Kundlizm po-wszechny

[...]

Mieszkając w Polsce nie spotkałem ani jedego Żyda. Z moich znjomych nikt nie
nosi pejsów a przy sikaniu na stojąco odciąga napletek. Gdzi ty do cholery
widzisz Zydów? We łbie ci sie chłopie popieprzyło albo płacą ci za to.

MW

Data: 2014-06-08 14:20:25
Autor: Fritz
Kundlizm po-wszechny
"Mark*Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:ln1g93$3bg$1news.albasani.net...

[...]

Hmm, a w telawizji Żyd Żyda pogania... Na ulicy trudniej ich spotkać, goje mają tyrać na nich...

Data: 2014-06-09 02:58:06
Autor: stevep
Kundlizm po-wszechny
W dniu .06.2014 o 13:02 Mark*Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]