Data: 2019-09-18 21:00:26 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 18:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/wadliwe-silniki-20-tdi- Nie jestem fanem "niemieckich" - ale o szrotach 2.0 tdi wiedziałem od dawna. Dziwię się tylko, że ktoś się jeszcze na ten silnik nabiera - przecież od paru lat we wszytskich "auto światach" piszą, że to złom. Są nadal nowe auta, sliniki, które od nowości robią 200-300kkm bez żadnej awarii. TG |
|
Data: 2019-09-18 12:57:30 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2.0 TD I CFCA] | |
W Niemczech temat znany od około 7miu lat więc trudno mówić o nowym aucie :-)
Właścicielem VW są niemieccy oligarchowie oraz land Dolna Saksonia czyli plecy na tyle mocne że właściwie nikt im nie podskoczy nawet niezależni prokuratorzy czy sędziowie wśród których panuje przekonanie że ruszenie tematu oznacza koniec kariery zawodowej. Unia Europejska nie widzi problemu, król Europy i jego blond prawa ręka przytomnie przymknęli oczka :-) https://www.motor-talk.de/forum/t5-2-0-tdi-biturbo-cfca-hoher-oelverbrauch-t4359143.html?page=28 |
|
Data: 2019-09-19 12:01:57 | |
Autor: elmer radi radisson | |
On 2019-09-18 21:57, przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:
W Niemczech temat znany od około 7miu lat więc trudno mówić o nowym aucie :-) Co więcej, są członkami struktur Illuminati, w ramach których spotykają się na lokalne picie herr batki z przegryzaniem herr batników. tam zapadają wszelkie kluczowe decyzje. A przecież z pewnością wiesz, kto jeszcze jest członkiem Illumniati. No i nie tylko on. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2019-09-19 03:16:33 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2.0 TD I CFCA] | |
-- Co więcej, są członkami struktur Illuminati
oj tam zaraz tam spisek ala Antek :-) to są po prostu dobrze zblatowani kolesie :-) |
|
Data: 2019-09-19 08:59:53 | |
Autor: Budzik | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...
200-300 to duzo? ;-Phttps://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/wadliwe-silniki-20-tdi -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny. |
|
Data: 2019-09-20 07:18:00 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 10:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Nie jestem fanem "niemieckich" - ale o szrotach 2.0 tdi wiedziałem200-300 to duzo? ;-P To 2 do 5-ciu razy więcej niż w cytowanym przez Ciebie artykule. Dla mnie w zupełności wystarczy, poźnej idą na sprzedaż :-). Ale - jeszcze żaden kupujący nie wrócił do mnie z pretensjami, że mu szrota sprzedałem. TG |
|
Data: 2019-09-20 08:59:50 | |
Autor: Budzik | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...
Nie jestem fanem "niemieckich" - ale o szrotach 2.0 tdi wiedziałem200-300 to duzo? ;-P To prawda. Ale nadal niewiele... Dla mnie w zupełności wystarczy, poźnej idą na sprzedaż :-). No tak. Ale ktos ma szanse jezdzic tym nadal. Chcemy byc pro ekologiczni! Ale - jeszcze żaden kupujący nie wrócił do mnie z pretensjami, że mu Nawet jezeli sprzedałes mu szrota to wiadomo ze i tak nie wroci bo w sumie po co miałby? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym. |
|
Data: 2019-09-20 11:07:40 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 10:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
200-300 tyś to w "normalnych" polskich warunkach 10-15 lat użytkowania.To 2 do 5-ciu razy więcej niż w cytowanym przez Ciebie artykule. Nawet jak silnik będzie bezawaryjny to i tak auto idzie na złom, samo się zutilizuje. TG |
|
Data: 2019-09-20 10:59:50 | |
Autor: Budzik | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...
Nie wiem co to znaczy "normalne polskie warunki" ale jezdze miedzy innymi autem z 2000roku i zupełnie nie rozumiem dlaczego chciałbys mi je utylizować... Żeby fabryka musiała zrobić nastepne?200-300 tyś to w "normalnych" polskich warunkach 10-15 latTo 2 do 5-ciu razy więcej niż w cytowanym przez Ciebie artykule. A co z osobami ktore jezdza wiecej? Mam tez auto które ma 7 lat i ponad 400kkm przebiegu. Tez do utylizacji według nowych ekologicznych standardów? ;-P (dodam ze silnik chodzi jak nowy a kopcenia, wyrzucania chmury czarnego dymu podczas ruszania, przepalania oleju w nim nie uswiadczysz...) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran |
|
Data: 2019-09-20 13:27:31 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 12:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ... Czepiłeś się tej utylizacji, niczego nie chcę Ci utilizować. Przyroda sama to zrobi w odpowiednim czasie. U jednego nastąpi to po 10 latach u innego po 20. "Normalne polskie warunki" to wg tej grupy 20-25kkm rocznie. Jak ktoś kupi nowe auto to spokojnie pojeździ nim w takim trybie 10-15 lat. Jak się postara to i dłużej. Oczywiście są wyjątki, które przytoczyłeś - ale statystyka jest inna niż Ci się wydaje. Przez wiele lat kupowałem używane auta i dojeżdżałem je do sporych przebiegów, kupowałem też nowe - byłem po obu stronach barykady :-) "Świety spokój" miałem tylko w tym drugim przypadku. Każdy ma jednak inne możliwości, potrzeby i wymagania. Dla jednego brak lub uszkodzone podgrzewanie fotela to pierdoła, inny nie pojedzie takim autem bo jest zepsute... TG |
|
Data: 2019-09-20 17:59:50 | |
Autor: Budzik | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...
Nie wiem co to znaczy "normalne polskie warunki" ale jezdze miedzy200-300 tyś to w "normalnych" polskich warunkach 10-15 latTo 2 do 5-ciu razy więcej niż w cytowanym przez Ciebie artykule. ;-) Przyroda sama to zrobi w odpowiednim czasie. U jednego nastąpi to poTo teraz wyobraźmy sobie taka sytuacje - skoro uznajemy ze takie nowe auto jest uzytkowane przez min 10 lat i powinno dawac spokój przez ten czas to moze przynajmniej za niektore elementy tyle powinien odpowiadac producent? A moze powinien uczciwie opisywac własciwiości? Np: chcesz przejechac bezawaryjnie 300kkm - musisz rozgrzewac auto zgodnie z procedura i nie uzywac maksymalnej mocy przez wiecej niz 5% czasu W przypadku gdy uwazasz moc maksymalna 15% - dajemy ci gwarancje na 50kkm itp itd. Czułbys sie wtedy spokojniej? Ja po prostu uwazam, ze takie sytuacje jak w przypadku VW 2.0 nie maja nic wspolnego ze spokojem. Jak kupie uzywanego 10 latka i padnie mi silnik to go naprawie za 3-4 kPLN. A tu? ile kosztuje wymiana? 20kPLN? Ten spokój jest niesamowicie pozorny. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Każdy człowiek ma jakiegoś fioła, ale zdaje się, że największym jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis |
|
Data: 2019-09-20 12:01:08 | |
Autor: sczygiel | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2.0 TD I CFCA] | |
W dniu piątek, 20 września 2019 12:59:52 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
> To teraz wyobraźmy sobie taka sytuacje - skoro uznajemy ze takie nowe auto jest uzytkowane przez min 10 lat i powinno dawac spokój przez ten czas to moze przynajmniej za niektore elementy tyle powinien odpowiadac producent?O tu sie zgodze. Tylko praktycznie to trudne. Bo jak udowodnic ze blok pekl od wady fabrycznej a nie od pilowania auta? Jak zmierzyc ze cisnienie na panewce za male a nie ze bylo jechane na starym oleju ze smieciami? A moze powinien uczciwie opisywac własciwiości? Np: chcesz przejechac bezawaryjnie 300kkm - musisz rozgrzewac auto zgodnie z procedura i nie uzywac maksymalnej mocy przez wiecej niz 5% czasu No, mozna nawet dodac automat co pilnuje zebys nie pilowal auta. Albo logowac uzycie jak w tesli. Tyle ze to sie znowu klientowi nie spodoba, bo moze monitor zakwalifikuje razne ruszanie z podporzadkowanej jako pilowanie silnika? Ja po prostu uwazam, ze takie sytuacje jak w przypadku VW 2.0 nie maja nic wspolnego ze spokojem. Jak kupie uzywanego 10 latka i padnie mi silnik to go naprawie za 3-4 kPLN. A tu? ile kosztuje wymiana? 20kPLN? No ale wtedy powinna zadzialac gwarancja. No ale sa problemy jakie opisalem wyzej. Ale moze na koniec: Skoro te nowe auta takie kiepskie to jakim cudem jednak mamy zasob starszych ktore calkiem dobrze jezdza? ;) |
|
Data: 2019-09-20 19:33:10 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
On Fri, 20 Sep 2019 12:01:08 -0700, sczygiel wrote:
No, mozna nawet dodac automat co pilnuje zebys nie pilowal auta. Albo Ale to przecież już jest. W jakiejś instrukcji (chyba od Dustera, ale niczego sobie odciąć nie dam) widziałem listę rzeczy, które loguje kalkulator. Były tam pozycje typu "obroty ponad xxxx rpm przez ponad xx sekund", "jazda z niedostatecznym poziomem oleju" czy też "przekroczenie 130 km/h przed przebiegiem 1000 km". Mateusz |
|
Data: 2019-09-20 14:04:00 | |
Autor: sczygiel | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2.0 TD I CFCA] | |
W dniu piątek, 20 września 2019 14:33:13 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:
On Fri, 20 Sep 2019 12:01:08 -0700, sczygiel wrote: No wiec widzisz, producent sie przygotowal. I wg Budzika te info powinno sluzyc klientowi. Znaczy sie taki log jest czysty a silnik popekal - wymiana gwarancyjna. Ale w praktyce jest tak ze producent sie wypnie i powie ze silnik uszkodzony bo uzytkownik popsul i oni gwarancyjnie naprawiac nie beda i co im zrobisz? Tak przynajmniej wynika w przypadku tego VW i ecoboostow w mustangach. Hondy civic mialy taki problem i w usa byla na to akcja. I tam tez sie obilo o sady i insytyucje. Honda sama sie nie poczuwala... |
|
Data: 2019-09-21 04:59:48 | |
Autor: Budzik | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
Użytkownik sczygiel@gmail.com ...
Sprawdzenie czy auto było piłowane w dzisiejszych czasach to zaden problem - wszystko jest w komputerze.To teraz wyobraźmy sobie taka sytuacje - skoro uznajemy ze takieO tu sie zgodze. Mozna pojsc dalej i zaproponowac klientowi ze jezeli chce taka rozszerzona gwarancje to musi sie zgodzic na przesyłanie danych online do serwisu. Nie chodzi przeciez o to zeby nie uzywac maksymalnej mocy.A moze powinien uczciwie opisywac własciwiości? Np: chcesz przejechac bezawaryjnie 300kkm - musisz rozgrzewac auto zgodnie z procedura i nie uzywac maksymalnej mocy przez wiecej nizNo, mozna nawet dodac automat co pilnuje zebys nie pilowal auta. Chodzi tylko o to zeby jasno powiedziec, ze jezeli bedzie sie to robiło za czesto to silnik wytrzyma mniej. I okreslic ile wytrzyma. Obecnie sredni wiek uzywanego auto to pewnie około 10 lat.Ja po prostu uwazam, ze takie sytuacje jak w przypadku VW 2.0 nie czyli najczesciej kupujemy auta z lat 2008-2010. To był ostatni czas zanim zaczeli wkładac do aut pierdylion nowych psujacych sie rzeczy (w zaleznosci od modelu oczywiscie, jeden wczesniej, drugi pozniej, ale dokładnie w tym okresie) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety, ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden |
|
Data: 2019-09-20 20:17:21 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 19:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
To teraz wyobraźmy sobie taka sytuacje - skoro uznajemy ze takie nowe Aktualnie mam dwa koreańce. W sportage z 2013 roku (czyli po 6 latach i 120kkm) zapaliło mi się kilka kontrolek na tablicy. Zadzwoniłem do ASO - "Pan przyjedzie", zdiagnozowali, że uszkodził się jakiś czujnik w piaście, wymienili na gwarancji łożysko, czujnik, piastę i coś jeszcze. Faktura na ponad 2k. To jest właśnie mój święty spokój. Za rok na jesieni sportage będzie na sprzedaż - bo skończy mu się gwarancja. Jaki jest sens kupowania nowego auta z 2 letnią gwarancją kiedy na rynku są producenci dający 3, 5 lub 7 lat gwarancji? VV to skrajny przypadek, patologia - mająca się nijak do rynku nowych aut. Ty na podstawie jednego, dwóch producentów wyciągasz wnioski z całej branży samochodowej. TG |
|
Data: 2019-09-20 19:12:22 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
On Fri, 20 Sep 2019 20:17:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote:
Jaki jest sens kupowania nowego auta z 2 letnią gwarancją kiedy na rynku Strzelam: cena? Ile kosztuje najtańszy samochód z gwarancją na 7 lat? Mateusz |
|
Data: 2019-09-21 06:42:20 | |
Autor: Shrek | |
W dniu 20.09.2019 o 21:12, Mateusz Viste pisze:
Strzelam: cena? Dochodzi konieczność serwisowania w ASO. -- Shrek |
|
Data: 2019-09-21 09:31:09 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 06:42 Shrek <1@wp.pl> pisze:
Nie ma takiej konieczności od dawna.Strzelam: cena? Ale od dłuższego już czasu płacę za przeglądy w ASO podobnie jak u znajomego mechanika. Do obu warsztatów jeżdżę ze swoimi materiałami. W ASO drogo liczą za naprawy/wymiany - np. robocizna za sprzeęgło w ASO wychodziło 2x więcej niż w warsztacie, ale cena samego przeglądu jest porównywalna. W sportagu miałem robione przeglady i w ASO i u mechanika (z wpisem do książki serwisowej czynności i listę wymienionych materiałów). Przy naprawie gwarancyjnej z tego roku nikt tego nie kwestionował. Inna sprawa, że jak wymienisz sprzęgło u mechanika i pojedziesz z reklamacją sprzęgła (lub elementu, który przy wymianie sprzęgła mógł się uszkodzić) do ASO to Cię spuszczą na drzewo, ale to chyba oczywiste i dorosłym ludziom takich rzeczy nie trzeba tłumaczyć. TG |
|
Data: 2019-09-21 10:11:48 | |
Autor: Cavallino | |
W dniu 21-09-2019 o 09:31, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .09.2019 o 06:42 Shrek <1@wp.pl> pisze: Ja ostatnio za przegląd Sportage zapłaciłem coś koło 300 zł, raczej poniżej. Oczywiście plus materiały, które kupiłem sam. Obstawiam, że ciężko byłoby znaleźć sensownego mechanika, któremu chciałoby się zrobić przegląd taniej. Ci co nawijają o koszcie przeglądów w ASO, najczęściej po prostu porównują to do sytuacji: "nie robić serwisu w ogóle, zapuścić auto na maxa, dopóki koła się kręcą". A potem kupujesz używkę po takim delikwencie.... |
|
Data: 2019-09-21 09:42:15 | |
Autor: Shrek | |
W dniu 21.09.2019 o 09:31, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Strzelam: cena? Nie ma takiej konieczności od dawna. I nie ma wtedy problemu z wyegzekwowaniem gwarancji? Czy nie ma takiej komnieczności dopóki nie chcesz z gwarancji skorzystać? A wtedy okazuje się, że też nie ma, ale dopiero jak w sadzie wygrasz? Powiażnie pytam, bo post otwierający sugeruje, że jeśli będą mieli punkt zaczepienia to będą się go czepiać, a że prawników mają na stanie a ty nie... to brak gwarancji może być tańszy nawet jak coś się sypnie;) Ale od dłuższego już czasu płacę za przeglądy w ASO podobnie jak u znajomego mechanika. Do obu warsztatów jeżdżę ze swoimi materiałami. W ASO drogo liczą za naprawy/wymiany - np. robocizna za sprzeęgło w ASO wychodziło 2x więcej niż w warsztacie, ale cena samego przeglądu jest porównywalna. To znaczy ile? W sportagu miałem robione przeglady i w ASO i u mechanika (z wpisem do książki serwisowej czynności i listę wymienionych materiałów). Przy naprawie gwarancyjnej z tego roku nikt tego nie kwestionował. A naprawy były w jakikolwiek sposób powiązanie z zakresem czynności? Inna sprawa, że jak wymienisz sprzęgło u mechanika i pojedziesz z reklamacją sprzęgła (lub elementu, który przy wymianie sprzęgła mógł się uszkodzić) do ASO to Cię spuszczą na drzewo, ale to chyba oczywiste i dorosłym ludziom takich rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Chodzi mi bardziej o wymianę kompletu sprzęgła, a potem skrzynia się sypła i czy będzie "no ale to pewnie od złego sprzęgła". -- Shrek |
|
Data: 2019-09-21 09:59:48 | |
Autor: Budzik | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Nie ma takiej konieczności od dawna.Strzelam: cena? Ostatnio kupowałem auto na wichrowej w auto watin. Przeglad polegajacy na wymianie oleju i ogolnym przegladzie auta kosztował mnie 990zł. To samo u mojego mechanika: olej niecałe 100zł. filtry 200zł. robocizna 100zł maks. Coz... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg |
|
Data: 2019-09-21 15:01:39 | |
Autor: Shrek | |
W dniu 21.09.2019 o 11:59, Budzik pisze:
Ostatnio kupowałem auto na wichrowej w auto watin. W petrostarze w Warszawie wymieniali przy zakupie olej za free we współpracujących warsztatach (obecnie chyba za małe kilkadziesiąt złotych). Przy okazji przeglądali samochód nie pytani i proponowali dodatkowe usługi. -- Shrek |
|
Data: 2019-09-21 09:22:58 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 21:12 Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam> pisze:
On Fri, 20 Sep 2019 20:17:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk wrote: Porónaj modele Kia i VV - zdziwisz się. Chyba, że w tym roku coś się zmieniło, jak szukałem 2 lata temu suva, Kia mimo 7 letniej gwarancji był w każdym segmencie sporo tańszy. TG |
|
Data: 2019-09-21 04:59:48 | |
Autor: Budzik | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
Użytkownik Tomasz Gorbaczuk gorbi@adres.pl ...
Ja po prostu uwazam, ze takie sytuacje jak w przypadku VW 2.0 nie Nie wyciagam wniosków tylko wskazuje konkretna sytuacje. Wspominałem wczesniej o fordzie focusie z silnikiem 1.0 który padł przy przebiegu ponizej 150kkm. Tam tez jest problem konstrukcyjny. Na szczescie znajomy wykupił przedłuzona gwarancje i mu wymienili. Ledwo ledwo sie załapał. Miał szczescie. Przypominam ze ostatnio pokazywane tu wyliczenia wskazywały ze ten spokój kosztuje minimum 2x tyle co uzywane, starsze auto. I gdyby było tak, ze kosztuje 2x wiecej i rzeczywiście masz problem z głowy to spoko. Niestety zdarzaja sie wyjątki. Dwie znane mi osoby kupiły nowe forcy dustomy. W obydwu przy stosunkowo niewielkich przebiegach padł DPF (w pierwszym albo drugim roku uzytkowania) Jak sadzisz - producent wymienił w ramach gwarancji? A cena nowego? Absurdalna... Tak jakby auto sie z kilkunastu dpfów składało... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś. Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr. |
|
Data: 2019-09-21 08:45:23 | |
Autor: J.F. | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
Dnia Fri, 20 Sep 2019 20:17:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
W dniu .09.2019 o 19:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> 120kkm) zapaliło mi się kilka kontrolek na tablicy. Zadzwoniłem do ASO - "Pan przyjedzie", zdiagnozowali, że uszkodził się jakiś czujnik w piaście, wymienili na gwarancji łożysko, czujnik, piastę i coś jeszcze. Faktura na ponad 2k. Rozumiem, ze tych 2k nie zaplaciles ? Jaki jest sens kupowania nowego auta z 2 letnią gwarancją kiedy na rynku są producenci dający 3, 5 lub 7 lat gwarancji? VV to skrajny przypadek, patologia - mająca się nijak do rynku nowych aut. Ciagle jeszcze znaczacy producent. Ale widac trzeba patrzec pragmatycznie - skoro robicie takie dobre auta, to poprzyjcie gwarancją :-) Nawiasem mowiac https://www.vw.com/warranty/ Mozna ? Mozna ... jak rynek wymaga. A oprocz rynku oni maja jeszcze sady i instutucje chroniace konsumentow. J. |
|
Data: 2019-09-21 09:12:56 | |
Autor: Cavallino | |
W dniu 21-09-2019 o 08:45, J.F. pisze:
Jaki jest sens kupowania nowego auta z 2 letnią gwarancją kiedy na rynku Ale obecnie to on znaczy głównie "awaria" lub "potencjalna awaria". |
|
Data: 2019-09-21 09:50:56 | |
Autor: J.F. | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
Dnia Sat, 21 Sep 2019 09:12:56 +0200, Cavallino napisał(a):
W dniu 21-09-2019 o 08:45, J.F. pisze: Miliony klientow sa zadowolone :-) J. |
|
Data: 2019-09-21 10:08:28 | |
Autor: Cavallino | |
W dniu 21-09-2019 o 09:50, J.F. pisze:
Dnia Sat, 21 Sep 2019 09:12:56 +0200, Cavallino napisał(a): A w tym samym czasie setki tysięcy klną na czym świat stoi. |
|
Data: 2019-09-21 09:19:51 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 08:45 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
Rozumiem, ze tych 2k nie zaplaciles ?Oczywiście, że nie. Dokładnie tak, jeszcze jakby to kosztowało przy porównywalnych modelach 50-60% ceny koreańca, a kosztuje 110% lub więcej a gwarancji ma tylko na 2 lata. Paranoja.Jaki jest sens kupowania nowego auta z 2 letnią gwarancją kiedy na rynku Nawiasem mowiac6 lat to już konkret, ciekawe czy cena przy okazji nie poszła o dodatkowe 30% w górę... TG |
|
Data: 2019-09-21 09:50:19 | |
Autor: J.F. | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
Dnia Sat, 21 Sep 2019 09:19:51 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
W dniu .09.2019 o 08:45 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze: Nawiasem mowiac6 lat to już konkret, ciekawe czy cena przy okazji nie poszła o dodatkowe 30% w górę... Tanszy niz Europie pewnie :-) Tylko trzeba pamietac, ze w USA podatki nie sa wliczane w cene :-) I zobacz - gwarancja bumper to bumper, a nie "drivetrain only" .. J. |
|
Data: 2019-09-28 13:23:39 | |
Autor: kk | |
On 2019-09-20 20:17, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .09.2019 o 19:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze: Jakbyś kupił używanego (np 1 rok) 10 tysięcy taniej to miałbyś na 5 takich napraw. |
|
Data: 2019-09-28 21:57:03 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 13:23 kk <kk@op.pl.invalid> pisze:
Jakbyś kupił używanego (np 1 rok) 10 tysięcy taniej to miałbyś na 5 takich napraw. Tak się zastanawiam, czemu ktoś miałby sprzedawać auto po roku? Druga sprawa - dołozyć 10k i jeździć nówką, czy zachować 10k i jeździć używanym? - ja wybieram nówkę z salonu. TG |
|
Data: 2019-09-29 00:47:39 | |
Autor: kk | |
On 2019-09-28 21:57, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .09.2019 o 13:23 kk <kk@op.pl.invalid> pisze: Bo mu się znudziło. Druga sprawa - dołozyć 10k i jeździć nówką, czy zachować 10k i jeździć używanym? - ja wybieram nówkę z salonu. To nie wiem dlaczego tak wolisz skoro twierdziłeś, że dla jednej wliczonej w cenę naprawy kupujesz nowy a w tym rocznym masz 5 napraw. To w końcu dla darmowych napraw to robisz czy dla czegoś innego? Przecież ten roczny raczej nie zepsuje się 5 razy jak starsze nie chcą się wcale zepsuć. I na wolnym rynku są jeszcze samochody 2-letnie, 3-letnie, 4-letnie, 5-letnie. Po 3-latach takich napraw jak twoja można zrobić 15-cie. Moim zdaniem ludzie kupują nowe samochody gdy ich stać albo gdy boją się wtopić. No co by powiedziała rodzina jakby tatuś kupił samochód który okazał się wadliwy. To bezpieczniej jest wydać kupę kasy w salonie. Sam kiedyś kupiłem tani samochód w salonie bo nie miałem pojęcia jak kupić dobry używany. Wyobrażam sobie, że w biznesie też niekoniecznie chce się podejmować ryzyko. |
|
Data: 2019-09-29 18:48:44 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 00:47 kk <kk@op.pl.invalid> pisze:
Ale nie rozmawiamy o ferrari, majbachach itp.Tak się zastanawiam, czemu ktoś miałby sprzedawać auto po roku? Kowalski kupuje dupowóz za 100k i sprzedaje po roku "bo mu się znudziło". Żarty sobie robisz. Moim zdaniem ludzie kupują nowe samochody gdy ich stać albo gdy boją się wtopić. Ile nowych aut dla siebie kupiłeś? TG |
|
Data: 2019-09-29 13:24:52 | |
Autor: sczygiel | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2.0 TD I CFCA] | |
W dniu niedziela, 29 września 2019 11:48:46 UTC-5 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:
W dniu .09.2019 o 00:47 kk <kk@op.pl.invalid> pisze: kk to lokalny troll. Ciesz sie ze cie nie sprzezywal od takich czy owakich. Ja bym bo zapytal o liste niebitych jednorocznych 20% tanszych niz w salonie no i z przebiegiem na poziomie 20kkm.
Chyba cie jednak zaraz sprzezywa. Bo ze mnie to jest 100% pewne ;) |
|
Data: 2019-09-29 22:33:08 | |
Autor: kk | |
On 2019-09-29 18:48, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .09.2019 o 00:47 kk <kk@op.pl.invalid> pisze: 1% aut
Masz już z tym jakiś problem? |
|
Data: 2019-09-30 12:39:07 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 22:33 kk <kk@op.pl.invalid> pisze:
Moim zdaniem ludzie kupują nowe samochody gdy ich stać albo gdy boją się wtopić.Ile nowych aut dla siebie kupiłeś? Absolutnie żadnego. Postawiłeś tezę - chcę się dowiedzieć jakim osobistym bagażem doświadczeń jest ona poparta. TG -- Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2019-09-30 19:38:53 | |
Autor: kk | |
On 2019-09-30 12:39, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .09.2019 o 22:33 kk <kk@op.pl.invalid> pisze: To zjawisko społeczne. |
|
Data: 2019-09-29 23:16:21 | |
Autor: Cavallino | |
W dniu 29-09-2019 o 18:48, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .09.2019 o 00:47 kk <kk@op.pl.invalid> pisze: Kilka dni temu widziałem ofertę odstąpienia leasingu, ze spłaconą JEDNĄ ratą, więc wcale nie trzeba jeździć 12 miesięcy dłużej, żeby zmienić decyzję zakupową.... |
|
Data: 2019-09-30 12:36:00 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Kup nowy - bÄdziesz miaĹ spokĂłj... [VW 2. 0 TDI CFCA] | |
W dniu .09.2019 o 23:16 Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
Kilka dni temu widziałem ofertę odstąpienia leasingu, ze spłaconą JEDNĄ ratą, więc wcale nie trzeba jeździć 12 miesięcy dłużej, żeby zmienić decyzję zakupową.... No tutaj to wiadomo o co chodzi i sprawa jest jasna. Sam się nad tym kiedyś zastanawiałem (jako kupiec) i mimo wszystko wtedy wyszło mi, że lepiej kupić nowe. TG |
|
Data: 2019-09-30 17:41:56 | |
Autor: Cavallino | |
W dniu 30-09-2019 o 12:36, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .09.2019 o 23:16 Cavallino <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze: Dokładnie tak mi też wyszło. Gość nie chciał stracić na używaniu auta nawet 10%.... Jakby zechciał 20%, to może bym się zastanowił. Zwłaszcza że za 3 miesiące i tak będzie rok starsze i tyle straci na wartości spokojnie. |
|
Data: 2019-09-20 17:35:51 | |
Autor: Cavallino | |
W dniu 20-09-2019 o 11:07, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .09.2019 o 10:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze: No co Ty - większość ludzi ściąga auta właśnie w takim wieku, albo i starsze. |
|
Data: 2019-09-20 17:59:50 | |
Autor: Budzik | |
Kup nowy - będziesz miał spokój... [VW 2.0 TDI CFCA] | |
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...
Ano własnie. Ponoc nawet ostatnio sredni wiek sprowadzanego auta wzrosł.200-300 tyś to w "normalnych" polskich warunkach 10-15 latTo 2 do 5-ciu razy więcej niż w cytowanym przez Ciebie artykule. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Niech twoje życie będzie wykrzyknikiem, nie znakiem zapytania" H. Jackson Brown, Jr. |
|