[piatkowo] Kup pan PJ

Data: 2011-12-23 20:29:05
Autor: DoQ
[piatkowo] Kup pan PJ
W dniu 23-12-2011 20:27, J.F pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10860469,Kupil_falszywe_prawo_jazdy__Bylo_nie_takie__jak_chcial.html

Prawid³owo ¿e zg³osi³ na policji. Przecie¿ zosta³ oszukany i otrzyma³ towar niezgodny z umow±.

--
Pawe³

Data: 2011-12-23 19:35:02
Autor: to
[piatkowo] Kup pan PJ
begin DoQ
Prawidłowo że zgłosił na policji. Przecież został oszukany i otrzymał
towar niezgodny z umowÄ….

Mam nadzieję, że policjanci pomogą oszukanemu konsumentowi!

Data: 2011-12-23 21:00:54
Autor: DoQ
[piatkowo] Kup pan PJ
W dniu 23-12-2011 20:35, to pisze:

Prawid³owo ¿e zg³osi³ na policji. Przecie¿ zosta³ oszukany i otrzyma³
towar niezgodny z umow±.
Mam nadziejê, ¿e policjanci pomog± oszukanemu konsumentowi!

Widaæ nic z tego!! Nie do¶æ, ¿e wykaza³ siê uczciw±, obywatelsk± postaw± i wskaza³ przestêpce-fa³szerza to jeszcze bêdzie odpowiada³ za pos³ugiwanie siê fa³szywymi dokumentami!! Czy to jest pañstwo prawa??

--
Pawe³

Data: 2011-12-23 21:08:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[piatkowo] Kup pan PJ
W dniu 2011-12-23 21:00, DoQ pisze:

Widać nic z tego!! Nie dość, że wykazał się uczciwą, obywatelską
postawą i wskazał przestępce-fałszerza to jeszcze będzie
odpowiadał za posługiwanie się fałszywymi dokumentami!! Czy to
jest państwo prawa??

Tak poza tematem. Jakiś czas temu "to" wylądowało u mnie w KF'ie ;) ... odnoszę wrażenie, że tylko Ty z nim dyskutujesz ;). Nikt inny z pms'u do tej pory nie spłodził mi tyle wątków w których "dyskutował sam ze sobą" :)

Niech wam bozia w dzieciach wynagrodzi przy najbliższej możliwej okazji ... bo rozumiem, że się staracie ...

Data: 2011-12-23 21:14:58
Autor: DoQ
[piatkowo] Kup pan PJ
W dniu 23-12-2011 21:08, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

Tak poza tematem. Jaki¶ czas temu "to" wyl±dowa³o u mnie w KF'ie ;) ...
odnoszê wra¿enie, ¿e tylko Ty z nim dyskutujesz ;). Nikt inny z pms'u do
tej pory nie sp³odzi³ mi tyle w±tków w których "dyskutowa³ sam ze sob±" :)

E tam, sporo osób dyskutuje z to - m.in nasz senior Artur Ma¶l±g ;-)

Niech wam bozia w dzieciach wynagrodzi przy najbli¿szej mo¿liwej okazji
... bo rozumiem, ¿e siê staracie ...

Tak, chcemy aby to forum tentni³o rzyciem!!

--
Pawe³

Data: 2011-12-23 21:17:14
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[piatkowo] Kup pan PJ
W dniu 2011-12-23 21:14, DoQ pisze:

[...]
ze sobÄ…" :)
E tam, sporo osób dyskutuje z to - m.in nasz senior Artur Maśląg
;-)

Mogłem nie dostrzec. Od czasu pewnej wypowiedzi futrzaka nt. motocyklistów przestałem śledzić flejmy z Jego udziałem ;) Pojawia się pierwszy wątek - olewam go. Ale do KF'a nie trafił i pewnie długo nie trafi ( i tu futrzak se pewnie pluje w wyliniałe futro ;P)

Niech wam bozia w dzieciach wynagrodzi przy najbliższej
możliwej okazji
... bo rozumiem, że się staracie ...
Tak, chcemy aby to forum tentniło rzyciem!!

Was dwóch chce ... a reszta ? :)

Data: 2011-12-23 20:38:05
Autor: to
[piatkowo] Kup pan PJ
begin Rafał \"SP\" Gil
Was dwóch chce ... a reszta ? :)

Prawie w każdym miejscu paru nudziarzy wrzuca mnie do KF-a/ignoruje/
cokolwiek i jest przy tym święcie przekonanych, że robi to cała reszta. Tymczasem jest dokładnie na odwrót. A że paru maruderów czy geriatrów nie śmieci w okolicy moich postów, to tym lepiej. :-)

Data: 2011-12-23 21:53:03
Autor: szufla
[piatkowo] Kup pan PJ

Prawie w ka¿dym miejscu paru nudziarzy wrzuca mnie do KF-a/ignoruje/
cokolwiek i jest przy tym ¶wiêcie przekonanych, ¿e robi to ca³a reszta.
Tymczasem jest dok³adnie na odwrót. A ¿e paru maruderów czy geriatrów nie
¶mieci w okolicy moich postów, to tym lepiej. :-)

Po prostu sami sie eliminuja, ale nie boj zapewniam cie, ze wszystko czytaja :)

sz.

Data: 2011-12-23 21:06:00
Autor: to
[piatkowo] Kup pan PJ
begin szufla
Po prostu sami sie eliminuja, ale nie boj zapewniam cie, ze wszystko
czytaja :)

Najlepiej, jak najpierw wrzucą do KF-a, a potem dyskutują z cytatami moich wypowiedzi z postów innych osób. ;)

Data: 2011-12-23 22:14:57
Autor: szufla
[piatkowo] Kup pan PJ
Najlepiej, jak najpierw wrzuc± do KF-a, a potem dyskutuj± z cytatami
moich wypowiedzi z postów innych osób. ;)

LOL :)

sz.

Data: 2011-12-23 21:18:43
Autor: DoQ
[piatkowo] Kup pan PJ
W dniu 23-12-2011 21:17, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

Tak, chcemy aby to forum tentni³o rzyciem!!
Was dwóch chce ... a reszta ? :)

Tego nie wiem, Roman na pewno te¿ chce :))))

--
Pawe³

Data: 2011-12-23 21:13:37
Autor: to
[piatkowo] Kup pan PJ
begin DoQ
Tego nie wiem, Roman na pewno też chce :))))

Z tego co wiem on bardzo lubi czytać moje posty! ;)

Data: 2011-12-23 22:26:10
Autor: RoMan Mandziejewicz
[piatkowo] Kup pan PJ
Hello DoQ,

[...]

Ale jego te¿ wielu ma w KF... Czasem w googlach widzê niez³e TWA w
ZACIEK³ej dyskusji i siê cieszê, ¿e ich tu nie widzê.

Niech wam bozia w dzieciach wynagrodzi przy najbli¿szej mo¿liwej okazji
... bo rozumiem, ¿e siê staracie ...
Tak, chcemy aby to forum tentni³o rzyciem!!

Chyba rzyci±.

--
Best regards,

Data: 2011-12-23 22:07:47
Autor: to
[piatkowo] Kup pan PJ
begin RoMan Mandziejewicz
Ale jego też wielu ma w KF... Czasem w googlach widzę niezłe TWA w
ZACIEKÅ‚ej dyskusji

Hehe, szufla, miałeś rację. ;)

Data: 2011-12-23 21:11:06
Autor: to
[piatkowo] Kup pan PJ
begin DoQ
Widać nic z tego!! Nie dość, że wykazał się uczciwą, obywatelską postawą
i wskazał przestępce-fałszerza to jeszcze będzie odpowiadał za
posługiwanie się fałszywymi dokumentami!! Czy to jest państwo prawa??

Skandal! Jarosław by na pewno na to nie pozwolił!!! Ale czego się spodziewać po rządach Tuska?!

Data: 2011-12-23 21:27:40
Autor: BartekK
[piatkowo] Kup pan PJ
W dniu 2011-12-23 20:35, to pisze:
begin DoQ

Prawidłowo że zgłosił na policji. Przecież został oszukany i otrzymał
towar niezgodny z umowÄ….

Mam nadzieję, że policjanci pomogą oszukanemu konsumentowi!

Nie pomogą, bo brał fakturę na firmę, to nie jest konsumentem ;)

--
| Bartłomiej Kuźniewski

[piatkowo] Kup pan PJ