Kup sobie rower

Data: 2013-01-04 01:18:45
Autor: Akarm
Kup sobie rower
http://bez-bik-kredyt.com.pl/

Być może kilku debili zrozumie co zrobili i dlaczego tak nie należy postępować.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-01-04 19:02:25
Autor: mbut
Kup sobie rower
W dniu 13-01-04 01:18, Akarm pisze:
http://bez-bik-kredyt.com.pl/

Być może kilku debili zrozumie co zrobili i dlaczego tak nie należy
postępować.

Co tu siÄ™ dzieje?

Data: 2013-01-05 19:18:58
Autor: Ghost
Kup sobie rower

Użytkownik "mbut" <mbut@wp.pl> napisał w wiadomości news:kc75fe$j4b$1news.task.gda.pl...
W dniu 13-01-04 01:18, Akarm pisze:
http://bez-bik-kredyt.com.pl/

Być może kilku debili zrozumie co zrobili i dlaczego tak nie należy
postępować.

Co tu siÄ™ dzieje?

Kolega za duzo wypil i dowcip mu sie wyostrzyl.

Data: 2013-01-05 20:34:06
Autor: Akarm
Kup sobie rower
W dniu 2013-01-05 19:18, Ghost pisze:
Co tu siÄ™ dzieje?

Kolega za duzo wypil i dowcip mu sie wyostrzyl.

Szkoda, że nic nie dotarło. Nadal będziesz brał udział w zaśmiecaniu grupy?
Myślący ludzie zapewne wszyscy zrozumieli, debilom wyjaśniam: tak będzie wyglądał spis tematów, kiedy każdy niedorozwój napisze o czymkolwiek co mu się spodoba. To, że jakiś zasraniec doda to tego nawet wyraz "rower" w niczym nie zmienia faktu zaśmiecania.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-01-05 21:37:50
Autor: Andy Niwinski
Kup sobie rower

"Akarm" <AkarmWYWAL@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50E8802E.2010009wp.pl...
[...]

No, jak się tak spojrzy na listę tematów w ostatnim tygodniu, to tylko jeden debil się wyróżnia....

Data: 2013-01-05 22:09:34
Autor: Ghost
Kup sobie rower

Użytkownik "Andy Niwinski" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:kca2v1$n2a$1news01.versatel.de...

[...]

a nawet niedorozwoj ..uj.

Data: 2013-01-07 06:01:23
Autor: rmikke
Kup sobie rower
W dniu sobota, 5 stycznia 2013 21:37:50 UTC+1 u¿ytkownik Andy Niwinski napisa³:

> Szkoda, ¿e nic nie dotar³o. Nadal bêdziesz bra³ udzia³ w za¶miecaniu > grupy?

> My¶l±cy ludzie zapewne wszyscy zrozumieli, debilom wyja¶niam: tak bêdzie > wygl±da³ spis tematów, kiedy ka¿dy niedorozwój napisze o czymkolwiek co mu > siê spodoba. To, ¿e jaki¶ zasraniec doda to tego nawet wyraz "rower" w > niczym nie zmienia faktu za¶miecania.

No, jak siê tak spojrzy na listê tematów w ostatnim tygodniu, to tylko jeden debil siê wyró¿nia....

Nie karmcie ju¿, roztyje siê i rama mu pêknie...

Data: 2013-01-07 10:26:12
Autor: Alfer_z_pracy
Kup sobie rower
Akarm napisał:
Myślący ludzie zapewne wszyscy zrozumieli, debilom wyjaśniam: tak będzie wyglądał spis tematów, kiedy każdy niedorozwój napisze o czymkolwiek co mu się spodoba.

Akarm, dzięki za wyjaśnienie, ale faktycznie wyglądało jakby ktoś shakował Ci konto. Ale teraz już się uspokój i nie śmieć :-)

Pzdr!
A.

Data: 2013-01-07 20:50:25
Autor: Akarm
Kup sobie rower
W dniu 2013-01-07 10:26, Alfer_z_pracy pisze:
Akarm napisał:
Myślący ludzie zapewne wszyscy zrozumieli, debilom wyjaśniam: tak
będzie wyglądał spis tematów, kiedy każdy niedorozwój napisze o
czymkolwiek co mu siÄ™ spodoba.

Akarm, dzięki za wyjaśnienie, ale faktycznie wyglądało jakby ktoś
shakował Ci konto. Ale teraz już się uspokój i nie śmieć :-)

To była jednorazowa akcja, mająca uświadomić bezmózgom, jak może wyglądać grupa zasypana takim śmieciem. Cholera mnie wzięła po ujrzeniu dyskusji "Wydrukuj sobie rower". Ile można? Co jakiś czas hołotę ładuję do kibla, a ciągle nowe głąby się wychylają. I to na każdej, czytanej przeze mnie grupie. Wreszcie człowiek nie wytrzymuje. Najgorsze jest to, że zamiast przeprosić i obiecać poprawę, taki surowiec na ćwikłę się jeszcze burzy...

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-01-07 23:02:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kup sobie rower
Akarm, Mon, 07 Jan 2013 20:50:25 +0100, pl.rec.rowery:
o jaki¶ czas ho³otê ³adujê do kibla, a ci±gle nowe g³±by siê wychylaj±.

[*]
!delete From *@*

i ju¿.
Ja pierdolê. Dyskusja pod komentowanym postem przynajmniej na pocz±tku by³a
wzglêdnie merytoryczna. Precel nie jest grup±, na której jest nie wiadomo
ile w±tków dziennie, tak ¿eby trzeba odgruzowaæ codziennie grupê celem
znalezienia czegokolwiek rowerowego.

A teraz usi±d¼ o pomy¶l, ile totalnie oftopicznym postów wygenerowa³y Twoje
w±tki.
Daj na luz, id¼ na rower jak Ciê grupa denerwuje. Nie ma w tym filozofii.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2013-01-08 11:34:00
Autor: coaster
Kup sobie rower
W dniu 2013-01-07 20:50, Akarm pisze:
Wreszcie człowiek nie wytrzymuje

Musisz popracowac nad trzymaniem.
;-)

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Kup sobie rower