Kupa ¶miechu z przewag± kupy

Data: 2013-03-11 20:32:18
Autor: abc
Kupa ¶miechu z przewag± kupy
wPolityce.pl: antykatolicki wybryk jednego z kabaretów na antenie TVP
zszokował wiele osób. Jak pani ocenia występ kabaretu Limo?

Krystyna Grzybowska: Widać, że trwa walka na wszystkich frontach, również
kabaretowych. Ogl±daj±c ten występ widzę, że jest to walka z Narodem. To, co
słyszałam, uderza w społeczeństwo, w katolików. Lewactwo wzięło się za
robotę.

Ogl±dałam różne tego typu występy - również w Niemczech czy Wielkiej
Brytanii. Nigdzie nie spotkałam się jednak z podobnymi tre¶ciami. Takie
występy nie uderzaj± w uczucia religijne, niczyje. Tego się nie robi. W
cywilizowanym państwie tego się nie robi.

To, że do czego¶ takiego doszło, jest przerażaj±ce. W skeczu, o którym
rozmawiamy, widać grę na najniższych instynktach. Tam się robi żarty z
puszczania b±ków przez papieża.

Ten typ dowcipu znany jest w Niemczech, tamtejsi kabareciarze zajmuj± się
takimi dowcipami. Jak krowa zrobi na scenę kupę to jest kupa ¶miechu. Jednak
nigdy takie dowcipy nie dotycz± konkretnego człowieka. A tym bardziej
papieża.

Więcej
http://wpolityce.pl/wydarzenia/48915-nasz-wywiad-red-grzybowska-o-kabarecie-limo-w-cywilizowanym-panstwie-tego-sie-nie-robi-do-trzezwego-to-nie-moze-przemawiac

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Kupa ¶miechu z przewag± kupy