Kupiłem kamerkę :)

Data: 2011-03-14 10:57:45
Autor: news-gazeta
Kupiłem kamerkę :)

Wczoraj jeździłem z nią pierwszy dzień. Filmik HD na próbę wrzuciłem
na YT i muszę powiedzieć, że strasznie stracił na jakości.

http://www.youtube.com/watch?v=cmPbfg0JUH4
PS. Scenka rodzajowa :)

Kawał gnoja - ja bym wysiadł na Twoim miejscu i jeszcze wklepał
temu gosciowu z auta przed Toba, bo widać że zbyt jurny jest
i szczęka go swędzi - stał skurwiel na pasach.

Czy mozesz zapodać fotkę jak masz zamocowaną kamere lub jak po prostu
to wyglÄ…da w samochodzie od srodka? Nie zajmuje pol szyby?  :)

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-03-14 19:35:20
Autor: szufla
Kupi³em kamerkê :)
Kawa³ gnoja - ja bym wysiad³ na Twoim miejscu i jeszcze wklepa³
temu gosciowu z auta przed Toba,

To by byl najglupszy pomysl :),
ale akurat ten film do drogowki to bym wyslal, za to, ze koles byl hop do przodu.

sz.

Data: 2011-04-01 19:53:45
Autor: Kris
Kupiłem kamerkę :)

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilkoqf$g9p$1inews.gazeta.pl...

[...]

wyslij maila na komenda, mandacik murowany

Kupiłem kamerkę :)