Kupiłem kamerkę :)

Data: 2011-03-14 16:16:01
Autor: Rafał Grzelak
Kupiłem kamerkę :)
Rychu wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=cmPbfg0JUH4
PS. Scenka rodzajowa :)

Ehem... nie wiem jak to zrobiles (albo jutub zrobil), ale czy
zauwazylez ze dla 280p i 360p jest inna sciezka dzwiekowa niz dla 480p,
720p i 1080p?
:)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-03-14 18:38:11
Autor: Rychu
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 2011-03-14 17:16, Rafał Grzelak pisze:
Ehem... nie wiem jak to zrobiles (albo jutub zrobil), ale czy
zauwazylez ze dla 280p i 360p jest inna sciezka dzwiekowa niz dla 480p,
720p i 1080p?
:)

Jutub zrobił... najlepsze, że jak zmienisz np. w połowie filmu, to
zmienia się na jeszcze inną. Próbowałem zmienić w ogóle tą ścieżkę,
to teraz chyba są już ze trzy. :)

PS. Chciałem wysłać do Jutuba zgłoszenie awarii,
ale strona zgłaszania awarii uległa... awarii :)
Widocznie trzeba się przerzucić na vimeo.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Kupiłem kamerkę :)