Kupiłem kamerkę :)

Data: 2011-03-15 07:54:34
Autor: Marrcino
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 2011-03-14 09:14, Rychu pisze:
W końcu udało mi się kupić kamerkę. :) Może trochę więcej.

Temat ostatnio wałkowany, różne modele się przewinęły, a że teraz
mam już "to coś" w rękach to się pochwalę i trochę opiszę.

A propos tych kamer to dostałem dzisiaj taką ofertę (nie, nie pracuję tam, czasem kupuję) myślę że do zastosowań samochodowych by się nadała a tania jest ;)

http://www.dipol.com.pl/kamera_z_rejestratorem_protect_501_hd_mpeg-4_lcd_czytnik_sdhc-mmc_M70501.htm

Data: 2011-03-15 00:42:31
Autor: Czarek Daniluk
Kupiłem kamerkę :)
On 15 Mar, 07:54, Marrcino <ni...@niczego.pl> wrote:

A propos tych kamer to dostałem dzisiaj tak± ofertę (nie, nie pracuję
tam, czasem kupuję) my¶lę że do zastosowań samochodowych by się nadała a
tania jest ;)

http://www.dipol.com.pl/kamera_z_rejestratorem_protect_501_hd_mpeg-4_...

Moim zdaniem w takich urz±dzeniach do typowo samochodowego
zastosowania powinien być jeszcze zamontowany GPS + zapis prędko¶ci,
pozycji wysoko¶ci itp na materiale video ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-15 10:37:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kupiłem kamerkę :)
On 2011-03-15, Czarek Daniluk <czarek@cedaniluk.com> wrote:
[...]

Jak potrzebujesz zapisu wysoko¶ci - zwolnij!
:-)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-03-15 10:59:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kupiłem kamerkę :)
On 2011-03-15, Czarek Daniluk<czarek@cedaniluk.com>  wrote:
[...]

Moim zdaniem w takich urzÄ…dzeniach do typowo samochodowego
zastosowania powinien być jeszcze zamontowany GPS + zapis prędkości,
pozycji wysokości itp na materiale video ;)

Jak potrzebujesz zapisu wysokości - zwolnij!
:-)

To, ĹĽe za szybko jeĹşdzi, to mu wszyscy mĂłwiÄ…. I nikt nie rozumie, ĹĽe on po prostu za nisko lata. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-03-15 04:34:52
Autor: Czarek Daniluk
Kupiłem kamerkę :)
On 15 Mar, 10:59, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:

> Jak potrzebujesz zapisu wysoko¶ci - zwolnij!
> :-)

To, że za szybko jeĽdzi, to mu wszyscy mówi±. I nikt nie rozumie, że on
po prostu za nisko lata. ;)

Jakiż problem dołożyc do takiego barachła jeszcze 1 scalak ?
Chińczyk wszystko potrafi, a tak możesz się przynajmniej pokłócić jak
pokaże Ci piesio suszarkę z pomiarem kogo¶ innego ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-03-15 15:13:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kupiłem kamerkę :)
On 2011-03-15, Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> wrote:

[...]

No to NTG i niech spada na pl.misc.lotnictwo ;-P

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-03-15 17:15:51
Autor: JanKo
Kupiłem kamerkę :)
Agent Czarek Daniluk nadaje:
Moim zdaniem w takich urz±dzeniach do typowo samochodowego
zastosowania powinien być jeszcze zamontowany GPS + zapis prędko¶ci,
pozycji wysoko¶ci itp na materiale video ;)

S± programy które scalaj± track zapisany przez gps z filmem na podstawie synchronizacji zegara w kamerze.

Data: 2011-03-15 09:29:53
Autor: Klaus
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 2011-03-15 07:54, Marrcino pisze:
[...]

Ten rejestrator chyba już był wałkowany na grupie.
Chiński odpowiednik jest do kupienia za ~200zł w serwisie na "a" (wysyłka z chin).
Z tego co pamiętam to "hd" jest interpolowane więc tak naprawdę ma mniejszą rozdzielczość.

Kupiłem kamerkę :)