Kupiłem kamerkę :)

Data: 2011-03-24 07:16:10
Autor: Rychu
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 2011-03-14 09:14, Rychu pisze:
W końcu udało mi się kupić kamerkę. :) Może trochę więcej.
Wczoraj jeździłem z nią pierwszy dzień. Filmik HD na próbę wrzuciłem
na YT i muszę powiedzieć, że strasznie stracił na jakości.

Wczoraj nareszcie udało mi się przejechać z kamerką po ciemku.
http://www.youtube.com/watch?v=uZxcYWreRJ0

Może nie jest to super jakość, jednak w porównaniu ze wszystkim
innym co do tej pory widziałem jest naprawdę dobra.

PS. Na filmiku wymuszenie pierwszeństwa zakończone lekkim hamowaniem.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-03-24 20:53:09
Autor: jack
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 2011-03-14 09:14, Rychu pisze:

> W końcu udało mi się kupić kamerkę. :) Może trochę więcej.

> Wczoraj jeĽdziłem z ni± pierwszy dzień. Filmik HD na próbę wrzuciłem

> na YT i muszę powiedzieć, że strasznie stracił na jako¶ci.

Wczoraj nareszcie udało mi się przejechać z kamerk± po ciemku.

http://www.youtube.com/watch?v=uZxcYWreRJ0

Może nie jest to super jako¶ć, jednak w porównaniu ze wszystkim

innym co do tej pory widziałem jest naprawdę dobra.

PS. Na filmiku wymuszenie pierwszeństwa zakończone lekkim hamowaniem.

Przepraszam ze zapytam:
Ale po co to wszystko??
1-zboczenie zawodowe byłego milicjanta
2-zainteresowanie[konik]strażnika miejskiego
3-nie zrealizowane marzenia o pracy w[1 lub,2]
4-a moze co¶ innego?????????
pozdro.jack

Rychu

W-wa | Panda VAN'05

oznakowana KR637** :)

Data: 2011-03-24 20:54:20
Autor: Grejon
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 2011-03-24 20:53, jack pisze:

[...]

Dupochron w razie w±tpliwej sytuacji - kole¶ w ciebie wycofa, a potem się będzie zapierał, że ty w niego wjechałe¶...

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-24 20:58:38
Autor: jack
Kupiłem kamerkę :)
> [...]

Dupochron w razie w±tpliwej sytuacji - kole¶ w ciebie wycofa, a potem

się będzie zapierał, że ty w niego wjechałe¶...

Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

i co jadę i cały czas nagrywam??
Ja jezdze po 9hdziennie jak± musiał bym mieć kartę?
pozdro.jack

Data: 2011-03-24 22:01:55
Autor: p0li
Kupiłem kamerkę :)
O->Dnia 2011-03-24 20:58:38 niejaki jack napisał:
i co jadę i cały czas nagrywam??
Ja jezdze po 9hdziennie jak± musiał bym mieć kartę?
pozdro.jack

słyszałe¶ o nagrywaniu w pętli?

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-04-19 23:30:41
Autor: jerzu
Kupiłem kamerkę :)
On Thu, 24 Mar 2011 20:54:20 +0100, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Dupochron w razie w±tpliwej sytuacji - kole¶ w ciebie wycofa, a potem się będzie zapierał, że ty w niego wjechałe¶...

Na tej zasadzie to musiałbym mieć kamery a`la google car :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-04-19 23:55:41
Autor: Adam Płaszczyca
Kupiłem kamerkę :)
Dnia Tue, 19 Apr 2011 23:30:41 +0200, jerzu napisał(a):

Dupochron w razie w±tpliwej sytuacji - kole¶ w ciebie wycofa, a potem się będzie zapierał, że ty w niego wjechałe¶...

Na tej zasadzie to musiałbym mieć kamery a`la google car :P

Nie, wystarczy widok z przodu. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2011-03-25 06:44:31
Autor: Rychu
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 2011-03-24 20:53, jack pisze:
Przepraszam ze zapytam:
Ale po co to wszystko??
4-a moze co¶ innego?????????

Wałkowali¶my już ten temat. Głównie do ochrony przed
uczestnikami ruchu typu "ja tu stałem, a on we mnie wjechał",
"miałem zielone", "jechałem tym pasem", "on nie jechał z tej strony".

Miałem już dwa dzwony kiedy sprawa trafiała do s±du i gdybym miał co¶
takiego, to by nie trafiła. Za każdym razem sprawca wymy¶lał jak±¶
dziwn± historię do zdarzenia. Na tym filmiku gdybym nie przyhamował
to kole¶ by mi wjechał w bok. Jak my¶lisz, co by powiedział policji,
gdyby doszło do kolizji? Pewnie, że on już jechał ¶rodkowym, a ja w
niego wjechałem. Co masz nagrane to jest twoje i o ile kolizji nie
spowoduje policjant/prawnik, to jest to co¶ co gwarantuje Ci wygranie
najczę¶ciej na miejscu kolizji, a nie ci±ganie się po s±dach.

Cały czas zdarza mi się w po¶piechu wyruszyć bez kamerki i za każdym
razem żałuję. Prym w wymuszaniu wiod± taksówkarze z Sawa Taxi.
Pewnie się uzbiera kiedy¶ na jak±¶ kompilację.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2011-03-25 09:00:35
Autor: Andrzej Ława
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 24.03.2011 20:53, jack pisze:

[...]

A dlaczego pytasz? JeĽdzisz jak pirat, burak czy kompletny ¶lepiec?

Data: 2011-03-27 12:31:13
Autor: Adam Płaszczyca
Kupiłem kamerkę :)
Dnia Thu, 24 Mar 2011 20:53:09 +0100, jack napisał(a):

Ale po co to wszystko??
1-zboczenie zawodowe byłego milicjanta
2-zainteresowanie[konik]strażnika miejskiego
3-nie zrealizowane marzenia o pracy w[1 lub,2]
4-a moze co¶ innego?????????

Łapanie wykroczeń policji?

Data: 2011-04-07 08:50:51
Autor: niusy.pl
Kupiłem kamerkę :)

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl>

[...]

Kiedy¶ TVN z okazji dnia bezpieczeństwa nakręcił taki film.

Data: 2011-04-01 20:42:12
Autor: topek
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 2011-03-24 20:53, jack pisze:

Przepraszam ze zapytam:
Ale po co to wszystko??
1-zboczenie zawodowe byłego milicjanta
2-zainteresowanie[konik]straĹĽnika miejskiego
3-nie zrealizowane marzenia o pracy w[1 lub,2]
4-a moze coĹ› innego?????????
Motywy kazdy ma rozne.
Jeden dlubie w nosie, drugi nagrywa filmy z samochodu, trzeci lepi wazony z gliny.
Nie widze w tym hobby niz zdroznego.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹĽe Oko tylko mydli oko

Data: 2011-03-27 14:37:56
Autor: Rysiek G.
Kupiłem kamerkę :)
UĹĽytkownik "Rychu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4d8ae1a9$1@news.home.net.pl...

W dniu 2011-03-14 09:14, Rychu pisze:
W końcu udało mi się kupić kamerkę. :)...

A mógłbyś wyjawić takie szczegóły jak:
1. Ile kamerka popracuje po naładowaniu aku na full ?
2. Jak się ma stosunek objętości tworzonych danych do czasu pracy ? np. 1h nagrania = ile MB/GB ?
3. Ma złącze mini-usb ? czy jakiś udziwniony patent ?

Moim zdaniem ciekawa (bardzo dobra jakość i cena) alternatywa którą można wykorzystać zarówno w samochodzie jak i poza.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-01 20:43:15
Autor: topek
Kupiłem kamerkę :)
W dniu 2011-03-24 07:16, Rychu pisze:
[...]

Rewela w nocy :)

Ja ostatnio kupilem za 2,5x tyle co ty tego samsunga cyfraka
Panasonic DMC-TZ10 i niestety w nocy nie siega samsungowi do piet.