Kupiłem opony całoroczne

Data: 2011-11-01 13:39:05
Autor: TheWarAgainstTerror
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 11:52, to pisze:
...do auta używanego w zasadzie tylko w mieście. Ciekawe, jak to będzie
się sprawować i czy faktycznie te nowe całoroczne są już coś warte.

Koniec przekazu.

i dobrze, od lat mam w mieście navigatory i nie potrzeba mi nic innego w tym temacie

Data: 2011-11-01 15:08:06
Autor: Karol Y
Kupiłem opony całoroczne
i dobrze, od lat mam w mie¶cie navigatory i nie potrzeba mi nic innego w
tym temacie

Ja tam namawiać nie będę, ale tak samo. Cztery lata już jeżdżę tak po mie¶cie i jak widać żyję. Zakopać się też mi nigdy nie udało.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-11-01 14:57:58
Autor: kogutek
Kupiłem opony całoroczne
Karol Y <karolyyy@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Ja tam namawiać nie będę, ale tak samo. Cztery lata już jeżdżę tak po mie¶cie i jak widać żyję. Zakopać się też mi nigdy nie udało.

Bo zakopuj± się miszczowie kierownicy na zimówkach Jak znasz ograniczenia to
nie piłujesz żeby wy¶lizgać do lodu pod kołami. Po nieudanej próbie pokonania
za¶nieżonego kawałka drogi na zimowych oponach, jedynce i gazie na maksa.
Miszcz kierownicy dochodzi do wniosku że jak on nie dał rady na zimówkach to
na wielosezonowych nikt nie ma szans. A to Tisznerowska gówno prawda. --

Data: 2011-11-01 16:53:19
Autor: Adampio
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 15:57, kogutek pisze:
Po nieudanej próbie pokonania
za¶nieżonego kawałka drogi na zimowych oponach, jedynce i gazie na maksa.

Noo, w lutym na Nawigatorach II objechalem tylnonapedowcem dwoch miszczów pilujacych na maksa przednimi kołami w swieżym sniegu góra 20 cm głebokim :->

Data: 2011-11-04 20:14:22
Autor: Tomek
Kupiłem opony całoroczne
W dniu 2011-11-01 13:39, TheWarAgainstTerror pisze:
[...]

Kupiłem w tym roku navigatory, mam nadzieję że bedzie dobrze :)

Tomek

Kupiłem opony całoroczne