Kupiłem pojazd na fakturę VAT MARŻA - zapłacę PCC ?

Data: 2011-07-17 11:48:16
Autor: MZ
Kupiłem pojazd na fakturę VAT MARŻA - zapłacę PCC ?

Kupiłem pojazd od osoby fizycznej prowadzącej DG. Z niewiadomych
przyczyn wystawił mi fakturę vat MARŻA. Pi razy drzwi rozpoznanie
zrobiłem w googlach, ale mam lekki zamęt mimo wszystko. Jest ktoś na
grupie, kto na vat marżę auto brał ?

Wystawca faktury nie jest komisem - prowadzi sobie człek swoją DG, i z
nieznanych przyczyn wystawił mi vat marżę. Co potrzebuję w takim razie
do rejestracji ?
Teraz doczytałem, że sprzedający nie był komisem. Wystawić VAT marża
mógł Ci (musiał nawet) na auto które miał w środkach trwałych w firmie.
Inaczej to trochę dziwne. Tyle że to w zasadzie już nie Twój problem,
weź tylko od niego jeszcze zaświadczenie o wpisie do ewidencji i możesz
składać papiery w WK.
--
MZ

Data: 2011-07-17 11:55:22
Autor: MZ
W dniu 2011-07-17 11:48, MZ pisze:

Teraz doczytałem, że sprzedający nie był komisem. Wystawić VAT marża
mógł Ci (musiał nawet) na auto które miał w środkach trwałych w firmie.
I do tego jeszcze kupił je na fakturę VAT. Jeśli kupił je na umowę KS
(nie odliczając VAT) i wprowadził do firmy to nie miał prawa wystawić Ci
VAT marża. Tu masz pasującą do Twojej sytuacji interpretację US.

http://www.podatki.biz/artykuly/14_9113.htm

Nadal jednak to (przynajmniej bardziej) problem sprzedającego niż Twój.

--
MZ

Data: 2011-07-17 11:56:21
Autor: 'Tom N'
Kupiłem pojazd na fakturę VAT MARŻA - zapłacę PCC ?
MZ w <news:ivub4v$itl$1news.onet.pl>:

Teraz doczyta³em, ¿e sprzedaj±cy nie by³ komisem. Wystawiæ VAT mar¿a
móg³ Ci (musia³ nawet) na auto które mia³ w ¶rodkach trwa³ych w firmie.
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Ale bzdury!

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-07-17 12:32:33
Autor: jerzu
Kupi³em pojazd na fakturê VAT MAR¯A - zap³acê PCC ?
On Sun, 17 Jul 2011 11:48:16 +0200, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
wrote:

Wystawiæ VAT mar¿a
móg³ Ci (musia³ nawet) na auto które mia³ w ¶rodkach trwa³ych w firmie.

Podasz podstawê prawn± tego twierdzenia?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-20 19:06:17
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[...]

Papiery złożone (przez pełnomocnika ;)) ... coś tam sapali w urzędzie, ale przyjęto postawę: odmowa na piśmie jako decyzja administracyjna o odmowie zarejestrowania od której będzie można się *skutecznie* odwołać.

Papiery przyjęto, blachę wydano, miękki DR wydano. Uzupełnię, że nie chodziło o samochód, a o *pojazd* nie będący samochodem ;P, nie pisałem co by nie przeczytać NTG :)

Bóg zapłać wszystkim za odpowiedzi w kwestii tej vat-marży.

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Kupiłem pojazd na fakturę VAT MARŻA - zapłacę PCC ?