[SPAM!] KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9

Data: 2011-09-08 23:19:06
Autor: scobowski
[SPAM!] KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
Każdemu się zdarzy, to i ja zaspamię, choć lekko odwrotnie..

: CHÄ™tnie jakiÅ› ARL, albo  generalnie coÅ› mocniejszego niż 110 KM / 250Nm. Golfiacz, pasat b5, seat też siÄ™ nada, jeÅ›li mieli jakiegoÅ› haldexa w ofercie..

w sumie tylko 3 warunki..
- młodsze niż 10 lat
- cena oscylujÄ…ca w okolicach 15 tysi
- stan techniczny pozwalający na wożenie dziecka, normalną eksploatację i przejście OBT

adres na maila można wyciągnąć z "nadawcy" pomijając niespamujmaupa (jakby któryś sprzedawca mniej kumaty) - albo tutaj, na grupę ..

ps: czemu toto nie nazywa siÄ™ golf kombi?: http://allegro.pl/vw-bora-1-9-tdi-navi-4motion-special-130km-i1791644855.html

ps2: jakiś chętny na przyzwoite Audi B4 2,6 quattro '94 ?

Data: 2011-09-08 23:36:05
Autor: .Peeter
[SPAM!] KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
"scobowski" wrote:
: CHÄ™tnie jakiÅ› ARL, albo  generalnie coÅ› mocniejszego niż 110 KM / 250Nm. Golfiacz, pasat b5, seat też siÄ™ nada, jeÅ›li mieli jakiegoÅ› haldexa w ofercie..

ARL był montowany w Leonach i Toledo 1M, 4 motion występowało afaik tylko
w Leonie. Niestety, znalazienie nie zajechanego ARLa graniczy z cudem, siÄ™ da,
ale pewnie zza zachodniej granicy. Minusy? Owszem - makabrycznie twardy
zawias w serii + 17", upierdliwy dźwięk silnika. Miałem, sprzedałem - za bardzo
telepie, za głośny silnik, zbyt męczący na dłuższych trasach. Jak chcesz ARLa,
szukaj kartona, tzn Golfa, miałem wrażenie, że są lepiej wyciszone od Seatów,
choć niestety paskudne.

- cena oscylujÄ…ca w okolicach 15 tysi

<laugh>

ps: czemu toto nie nazywa siÄ™ golf kombi?: http://allegro.pl/vw-bora-1-9-tdi-navi-4motion-special-130km-i1791644855.html

Bo to Bora Variant, a nie Golf Variant, czyli ryj od Bory, zagłówki "dziurawe", inna
deska, inne kratki nawiewów.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-09 01:00:56
Autor: Czarek Daniluk
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
On Sep 8, 11:19 pm, scobowski <scobni...@amujmaupa.tlen.pl> wrote:

ps: czemu toto nie nazywa siê golf kombi?:http://allegro.pl/vw-bora-1-9-tdi-navi-4motion-special-130km-i1791644...

Ch³opie - dodaj±c do tej ceny wywo³awczej tylko 1500z³ kupi³em Mondeo
z koñca 2006 roku z rzeczywistym przebiegiem 137kkm :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-09 10:30:03
Autor: Inead
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9

"Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> wrote in message news:a8479b7f-ec83-4e97-a3d4-ce5f338b3c19w21g2000yql.googlegroups.com...
[...]

I my¶lisz ¿e bêdziesz zadowolony???

Data: 2011-09-09 05:55:19
Autor: Czarek Daniluk
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
On Sep 9, 10:30 am, "Inead" <a.fr...@gazeta.pl> wrote:
"Czarek Daniluk" <cza...@cedaniluk.com> wrote in message

> [...]

Ch³opie - dodaj±c do tej ceny wywo³awczej tylko 1500z³ kupi³em Mondeo
z koñca 2006 roku z rzeczywistym przebiegiem 137kkm :D

Mam go ju¿ pó³ roku i jestem jak najbardziej zadowolony :P
Na pewno ma o niebo lepsze wyposa¿enie, i jest mniej zje¿d¿ony ni¿
wszystkie VW razem wziête za cenê oko³o 20kz³ ;P

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-09 16:52:00
Autor: .Peeter
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
"Czarek Daniluk" wrote:
Mam go ju¿ pó³ roku i jestem jak najbardziej zadowolony :P

Benzyna czy gru¼lik? :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-09 10:56:17
Autor: Czarek Daniluk
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
On 9 Wrz, 16:52, ".Peeter" <peeter...@nospam.gazeta.pl> wrote:
"Czarek Daniluk" wrote:
> Mam go ju¿ pó³ roku i jestem jak najbardziej zadowolony :P

Benzyna czy gru¼lik? :-)

Pozdrawiam
.Peeter

Nie chcia³em gru¼licy, wzi±³em to co siê trafi³o za dobre
pieni±dze ;)  czyli benzyna, oczywi¶cie sam go zagazowa³em i na gazie
niewiele mi ju¿ brakuje to 10.000km :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-09 16:45:02
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-09 10:00, Czarek Daniluk pisze:
On Sep 8, 11:19 pm, scobowski<scobni...@amujmaupa.tlen.pl>  wrote:

ps: czemu toto nie nazywa siÄ™ golf kombi?:http://allegro.pl/vw-bora-1-9-tdi-navi-4motion-special-130km-i1791644...

Chłopie - dodając do tej ceny wywoławczej tylko 1500zł kupiłem Mondeo
z końca 2006 roku z rzeczywistym przebiegiem 137kkm :D

Ale nie masz magicznego znaczka VW, na widok którego lachony w remizie robią szpagat i się przysysają do każdej powierzchni, począwszy od szkła, a skończywszy na suchej ściółce leśnej. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-09-09 10:55:04
Autor: Czarek Daniluk
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
On 9 Wrz, 16:45, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:

Ale nie masz magicznego znaczka VW, na widok którego lachony w remizie
robi± szpagat i siê przysysaj± do ka¿dej powierzchni, pocz±wszy od
szk³a, a skoñczywszy na suchej ¶ció³ce le¶nej. :P

Wychowa³em siê na VW, ale patrzê realnie na pojazdy, niestety to co VW
wypuszcza ostatnimi laty nie ma nic wspólnego z tym VW co by³o kiedy¶..
Prawdziwe VW skoñczy³o siê 20 lat temu ;)

Daj±c na Allegro Passat kombi do 22kz³, pierwszy w³a¶ciciel i kupiony
w salonie - zostaje og³oszeñ sztuk 10, w cenie mojego Mondeo mog³em
kupiæ Passata max 2002 rok ;) dziêkujê wolê moje Mondeo :) - pierwszy
w³a¶ciciel i kupiony w salonie bo nie chcia³em sprowadzanego, i
chcia³em po 1 w³a¶cicielu ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-09 20:25:39
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
wrote:

Ale nie masz magicznego znaczka VW, na widok którego lachony w remizie
robią szpagat i się przysysają do każdej powierzchni, począwszy od
szkła, a skończywszy na suchej ściółce leśnej. :P

Wychowałem się na VW, ale patrzę realnie na pojazdy, niestety to co VW
wypuszcza ostatnimi laty nie ma nic wspólnego z tym VW co było kiedyś.
Prawdziwe VW skończyło się 20 lat temu ;)

Dając na Allegro Passat kombi do 22kzł, pierwszy właściciel i kupiony
w salonie - zostaje ogłoszeń sztuk 10, w cenie mojego Mondeo mogłem
kupić Passata max 2002 rok ;) dziękuję wolę moje Mondeo :) - pierwszy
właściciel i kupiony w salonie bo nie chciałem sprowadzanego, i
chciałem po 1 właścicielu ;)

To teraz wiesz, dlaczego ja lubię francuskie kompakty w miejsce, jakże "rozsądnego" wyboru Golfa czy Corolli. :P

Data: 2011-09-09 11:49:55
Autor: Czarek Daniluk
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
On 9 Wrz, 20:25, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:

To teraz wiesz, dlaczego ja lubiê francuskie kompakty w miejsce, jak¿e
"rozs±dnego" wyboru Golfa czy Corolli. :P

W moim przypadku mia³o byæ C5, ale z tego powodu, i¿ nie mog³em
znale¼æ 2,0 16V w odpowiedniej wersji jaka mi by odpowiada³a to
kupi³em to co mi siê trafi³o czyli to co mam ;)
Porównuj±c komfort jazdy C5 do Mondeo - to Mondeo to jest taczka, ale
skoro nie ma siê co siê lubi to siê lubi co siê ma :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-09 19:07:23
Autor: kamil d
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-09 10:00, Czarek Daniluk pisze:
Ch³opie - dodaj±c do tej ceny wywo³awczej tylko 1500z³ kupi³em Mondeo
z koñca 2006 roku z rzeczywistym przebiegiem 137kkm :D

Respektu na dzielni nie da siê przeliczyæ na pieni±dze ;)

--
kamil d

Data: 2011-09-09 10:57:01
Autor: Czarek Daniluk
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
On 9 Wrz, 19:07, kamil d <kamil_deSpamunielu...@tlen.pl> wrote:
W dniu 2011-09-09 10:00, Czarek Daniluk pisze:

> Ch opie - dodaj c do tej ceny wywo awczej tylko 1500z kupi em Mondeo
> z ko ca 2006 roku z rzeczywistym przebiegiem 137kkm :D

Respektu na dzielni nie da si przeliczy na pieni dze ;)

--
kamil d

Aaaaaaaaaaaaaa to chyba ¿e o to chodzi :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-10 14:04:47
Autor: scobowski
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-09 19:57, Czarek Daniluk pisze:
[...]

Pozwolê sobie stwierdziæ uprzejmie: pierdolicie, Waszmo¶ciowie, jak pot³uczeni ;-)

Podpowiedzcie proszê pojazd innego koncernu - cztero(na)pêdny, spe³niaj±ce kryteria z pierwszego postu ;)

Data: 2011-09-10 19:23:33
Autor: .Peeter
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
"scobowski" wrote:
Podpowiedzcie proszê pojazd innego koncernu - cztero(na)pêdny, spe³niaj±ce kryteria z pierwszego postu ;)

Pojazdy z VAG te¿ go nie spe³niaj±, a w szczególno¶ci parametru "cena".

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-10 19:47:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-10 14:04, scobowski pisze:
[...]

Aaaaaaaaaaaaaa to chyba że o to chodzi :)

Pozdrawiam !

Pozwolę sobie stwierdzić uprzejmie: pierdolicie, Waszmościowie, jak
potłuczeni ;-)

Podpowiedzcie proszę pojazd innego koncernu - cztero(na)pędny,
spełniające kryteria z pierwszego postu ;)

Impreza z początku tego wieku. Tyle, że diesla nie ma. Za to zagazować można.

Data: 2011-09-10 19:52:10
Autor: scobowski
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9

Impreza z początku tego wieku. Tyle, że diesla nie ma. Za to zagazować
można.

Aha, wolnossÄ…cÄ….
Nie wyobrażam sibie poprawnie działającego benzynowego turbosilnika na gazie (tak, wiem, że są i jeżdżą 1,8T VAGa). W każdym razie - jakbym chciał gazować, to zamieniłbym to, co mam - na identyczne ale avant ;)

Data: 2011-09-10 20:25:48
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-10 19:52, scobowski pisze:

[...]

Wbrew pozorom, da się dobrze zagazować doładowanego benzyniaka. Tylko gazownik musi być gazownik, a nie pizda.

Data: 2011-09-11 11:05:33
Autor: Cavallino
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:j4ga3k$dsa$1news.dialog.net.pl...
[...]

Link poproszÄ™ do takowego w Poznaniu.

Data: 2011-09-11 12:40:46
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-11 11:05, Cavallino pisze:
[...]

Jakie miasto tacy gazownicy. ;)

Data: 2011-09-11 15:30:29
Autor: Cavallino
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
[...]

No to chętnie zapoznam się z wynikami testów które niewątpliwie przeprowadziłeś, skoro z takim znawstwem się wypowiadasz......
No bo chyba nie chodzi Ci o to, żeby sobie popieprzyć bez ładu i składu, bo również tą pierwszą Twoją opinię z cytatu trzeba by na taką półeczkę wsadzić.
I wszystkie inne zresztÄ… podobnie.

Data: 2011-09-11 16:00:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-11 15:30, Cavallino pisze:
[...]

Nie robiłem testów, bo mnie to nie interesowało. Ale Ty podobno szukałeś i nie znalazłeś. Jeśli tak, to sam przeprowadziłeś testy, o które pytasz.
Prosisz mnie o link _w_Poznaniu_, a wiesz przecież, że nie jestem z tego miasta i zapewne się w nim nie orientuję. Nie sądzisz, że twoje pytanie było lekko bez sensu?
Swoją drogą - na forum Subaru, są dwa polecane zakłady we Wrocławiu i jeden w Warszawie. Przy czym odnośnie Wrocławia - forumowicze zgodnie stwierdzają, że i tak każde mocniejsze Subaru z rejonu, trafia do Sparko.

Data: 2011-09-11 16:18:23
Autor: Cavallino
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:j4ieug$csd$1news.dialog.net.pl...
[...]

KÅ‚amiesz.

Ja po prostu nie uważam za słuszne doktyryzowanie się z fachowości danego gazownika, instalacji gazowych czy innych pierdół w tym stylu.

[...]

Nie bardziej niż nakazywanie doktoryzacji PRZED skorzystaniem z czyichś usług.
Dlatego próbuję ustalić algorytm, który może doprowadzić do znalezienie dobrego gazownika.

Swoją drogą - na forum Subaru, są dwa polecane zakłady we Wrocławiu i jeden w Warszawie.

Czy to oznacza, iż to są dobrzy gazownicy?
A jeśli tak - to gdy ktoś będzie miał kłopoty z instalacją przez nich założoną, to nadal będzie to jego wina, iż źle szukał i założył u złego?
Czy też jakieś inne tajemne kryterium o tym decyduje?

Data: 2011-09-11 19:58:10
Autor: Lewis
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
[...]

Tu akurat się mylisz. Nie trzeba być jakimś nie wiadomo jakim znafcom żeby wiedzieć że są mechanicy i "mechanicy" gazownicy i "gazownicy".

I świat nie kończy się na 1.8T VAG jeśli chodzi o TurboBenzyny.
Znam kilku ludzi którzy mają uturbione zagazowane subaru, lancie, saaby i chwalą swoje instalacje, ale zainwestowali w nie ładnych kilka groszy i dużo naczytali się na temat dobrych warsztatów. Sam zastanawiam się czy nie włożyć do swojego 9-3 2.0T LPG, tylko że, aby to wszystko grało, trzeba by zainwestować z 7kzł a to będzie dość długo się zwracać.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-09-11 20:36:34
Autor: scobowski
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-11 19:58, Lewis pisze:

Tu akurat się mylisz. Nie trzeba być jakimś nie wiadomo jakim znafcom
żeby wiedzieć że są mechanicy i "mechanicy" gazownicy i "gazownicy".

Absolutnie się nie zgodzę. NIE ma już mechaników. Wspomniane przeze mnie w pierwszym poście B4q którego chcę się pozbyć spędziło całe lato kolejno w dwóch "dobrych" serwisach. Pomiędzy nimi przetaczany był na holu i tak samo wrócił do domu.
Wkurw mój był o tyle większy, że w pierwszym w.wspomnianym 2 lata temu ogarnięto remont mechaniczny silnika - więc liczyłem, że z pierdołą typu "niepalenie" poradzą sobie śpiewająco. Skończyło się na "wymieniactwie" które miało odbyć się na mój koszt, to z kolei doprowadziło do awantury i wydania auta po uiszczeniu "kosztów diagnostyki" :P
Ostatecznie zdecydowałem się sam pobrudzić: poskładałem, jeździ i zapiernicza.

I świat nie kończy się na 1.8T VAG jeśli chodzi o TurboBenzyny.
Znam kilku ludzi którzy mają uturbione zagazowane subaru, lancie, saaby
i chwalÄ… swoje instalacje, ale zainwestowali w nie Å‚adnych kilka groszy
i dużo naczytali się na temat dobrych warsztatów. Sam zastanawiam się
czy nie włożyć do swojego 9-3 2.0T LPG, tylko że, aby to wszystko grało,
trzeba by zainwestować z 7kzł a to będzie dość długo się zwracać.

Nie rozumiem, po co chcesz ładować SGI, ale Twój wybór. Nie rozumiem też, dlaczego wsiadasz na tych, co to nie wywalają na ślepo 7Kzł ;).
Mój wolnossak np. jeździ na taniutkim sterowniku STAGa, za to z dobranym "mocno na wyrost" reduktorem i wtryskami Keihin'a. Kosztowało toto 2 lata temu tyle, ile ten samochód z instalacją jest dziś wart :P - spłąciło się i dalej działa bezproblemowo..

i TAK, świat kończy się na 1,8T VAG i 1,9TDI VAG - a to dlatego, że są powszechne, i jest spora szansa, że samodzielnie wyczytasz, co trzeba zrobić jak się zrypie i powiesz partaczom co należy zrobić...

Data: 2011-09-11 20:53:56
Autor: Lewis
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-11 20:36, scobowski pisze:
[...]

Owszem dlatego swoje auta robiÄ™ sam.

"Warsztatu" jako DG własnego nie mam ale robię wiele aut wśród znajomych do tego swoje 3 i jakoś jeszcze nie miałem poważniejszych problemów z naprawą.

[...]

Nie mówię tu o jakichś wymyślnych klockach ale powiedz mi czym nakarmić aktualnie 270KM z 4 cylindrów a w przyszłości może z 350KM? Zaczynamy zabawę z 2 mocnymi wtryskiwaczami na cylinder, min dwa duże reduktory, poważniejszy sterownik i koszty rosną...
Owszem wcześniej w moim 2.8V6 miałem staga 300, wtryski najpierw rail później valtek, 2 reduktory zavoli i chodziło jak marzenie, ale też robił to solidny warsztat, silnik miał 6cyl i bez turbo.

i TAK, świat kończy się na 1,8T VAG i 1,9TDI VAG - a to dlatego, że są
powszechne, i jest spora szansa, że samodzielnie wyczytasz, co trzeba
zrobić jak się zrypie i powiesz partaczom co należy zrobić...

W pupie że tak powiem mam świat. Chcę mieć wynalazek to mam wynalazek, sam go serwisuję a nawet jak trafi się inny wariat, który też chce mieć wynalazek to jeszcze z chęcią pomogę i temu drugiemu wariatowi go naprawić ;)
I co do tzw forów to wiedza zgromadzona na forum niegdyś szwedzkiej marki przebija fora vw czy audi, wiem bo kiedyś miałem A6 i ciężko było o pomoc w jakichś nietypowych usterkach...
Co do 1.9TDi owszem jest tego tyle, że aż rzygać się chce, i o ile stare poczciwe klekoty na VP37 były jeszcze w miarę wytrzymałe (o 1.6TD nie wspominając) to im nowsze konstrukcje tym znacznie gorzej,

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-09-11 22:09:58
Autor: scobowski
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-11 20:53, Lewis pisze:

[...]
(ciach)
I mnie zdarzyło się "na krawężniku" pod domem wymienić kumplowi bendix "w wynalazku" - choć ponoć nie da się bez kanału/podnośnika. Zdarzyło mi się też poskładać działający silnik z "niepasującym" osprzętem ;)
Ale wszystko to działo się "za studenta" czy "za kawalera".

Wszystko jest cacy, jeśli masz po temu chęci, czas i warunki lokalowe. Jeśli tak - gratuluję, jesteś ustawiony. Przeciętny jednak zjadacz salcesonu nie może sobie pozwolić, żeby w sobotę części odebrać i składać przez weekend, a jak coś nie zagra - być uziemionym i bez furki przez kolejny tydzień ;) - choćby "w domu" były inne samochody - bo jak są, to pewnie potrzebne komuś innemu i do czegoś innego.. A pogoda na rower się skończyła ;>

Dlatego ma być na maxa "powszechne".

Wierzaj mi, głupie 12-zaworowe 2,6 jest traktowane przez "fachury" jak wynalazek, 2.8-30V sprzedałem zimą, bo na mrozie naprawdę się odechciewa, a żaden warsztat nie miał pojęcia..

Jak któregoś dnia będę miał własny garaż z podnośnikiem kolumnowym, to powieszę na nim D1 V8 albo B2q-4000 - i będę dłubał

Co do 1.9TDi owszem jest tego tyle, że aż rzygać się chce, i o ile stare
poczciwe klekoty na VP37 były jeszcze w miarę wytrzymałe (o 1.6TD nie
wspominajÄ…c) to im nowsze konstrukcje tym znacznie gorzej,

Jednak sÄ… POWSZECHNE ;)
I ma być na maxa powszechne. Z przyczyn podanych powyżej.

A ostatecznie pewnie i tak się w**rwię, że nic nie ma sensownego, zrezygnuję z czteronapędu i kupie kolejnego francuza :P

Data: 2011-09-11 22:27:15
Autor: Lewis
KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9
W dniu 2011-09-11 22:09, scobowski pisze:

[...]

No właśnie strach mnie ogarnia jak pomyślę że kiedyś nie będę miał na to wszystko czasu... Może właśnie zamiast takich warsztatowych pseudofachur szukać młodych zapaleńców?

[...]
rower się skończyła ;>

Czas jakiś trochę mam, chęci cały worek, miejsca i narzędzi od groma nic tylko się oddawać tej rozpuście ;)

Dlatego ma być na maxa "powszechne".

Wierzaj mi, głupie 12-zaworowe 2,6 jest traktowane przez "fachury" jak
wynalazek, 2.8-30V sprzedałem zimą, bo na mrozie naprawdę się
odechciewa, a żaden warsztat nie miał pojęcia..

To nie wiem co dla nich jest prostą konstrukcją, chyba stare 2.0 ABT bo tam to już prawie nic nie ma. Miałem właśnie 30V ACK. Całkiem fajny silnik, mi akurat służył bardzo dobrze, ostatnio nawet go sprzedałem jako przeszczep po zgonie innego 2.8

Jak któregoś dnia będę miał własny garaż z podnośnikiem kolumnowym, to
powieszę na nim D1 V8 albo B2q-4000 - i będę dłubał

Osobiście to chyba wolałbym coś unikatowego do dłubania, np jakaś delta integrale

Jednak sÄ… POWSZECHNE ;)
I ma być na maxa powszechne. Z przyczyn podanych powyżej.

Nie mów że chciałbyś powszechne ale za to badziewie typu 2.0TDi czy 2.5TDi V6, a to ostatnio robi się powszechne jak poczciwe 1.9.

A ostatecznie pewnie i tak się w**rwię, że nic nie ma sensownego,
zrezygnuję z czteronapędu i kupie kolejnego francuza :P

Też kiedyś miałem bzika na punkcie 4wd, i w sumie jak już będę stary i brzydki kupie sobie starego forestera z 3.0 H6 :)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-09-11 22:31:15
Autor: Czarek Daniluk
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
On Sep 11, 8:53 pm, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

W pupie ¿e tak powiem mam ¶wiat. Chcê mieæ wynalazek to mam wynalazek,
sam go serwisujê a nawet jak trafi siê inny wariat, który te¿ chce mieæ
wynalazek to jeszcze z chêci± pomogê i temu drugiemu wariatowi go
naprawiæ ;)
I co do tzw forów to wiedza zgromadzona na forum niegdy¶ szwedzkiej
marki przebija fora vw czy audi, wiem bo kiedy¶ mia³em A6 i ciê¿ko by³o
o pomoc w jakich¶ nietypowych usterkach...
Co do 1.9TDi owszem jest tego tyle, ¿e a¿ rzygaæ siê chce, i o ile stare
poczciwe klekoty na VP37 by³y jeszcze w miarê wytrzyma³e (o 1.6TD nie
wspominaj±c) to im nowsze konstrukcje tym znacznie gorzej,

1,6TD szczególnie te mocniejsze z IC mia³y bardzo nietrwa³e g³owice,
niestety co¶ co by³o obliczane wytrzyma³o¶ciowo ma 54KM, nie mog³o bez
szwanku wytrzymywaæ 80KM ;)
1,9TD 75KM bez IC ju¿ by³ o niebo bardziej wytrzyma³y :D

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-11 19:46:01
Autor: Sylwester £azar
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
Link poproszê do takowego w Poznaniu.
ul. Suszki
O ile przypilnujesz, aby sam szef dopilnowa³ solidnie instalacji.
S.

--
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-12 09:43:39
Autor: Cavallino
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
U¿ytkownik "Sylwester £azar" <info@alpro.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v1nnmzxfxkmktqfujitsu-siemens...
Link poproszê do takowego w Poznaniu.
ul. Suszki
O ile przypilnujesz, aby sam szef dopilnowa³ solidnie instalacji.

LOL !!!
Ten dodatek "o ile" ¶wiadczy o czym¶ dok³adnie odwrotnym ni¿ w pytaniu.

Data: 2011-09-12 11:45:08
Autor: Sylwester £azar
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
[...]

Mo¿liwe.
No to mo¿e u producenta instalacji w £odzi KME.
Maj± swój warsztat autoryzowany, ale tam nie montowa³em.
Za to na Suszki 3 samochody.
Szef jest O.K., wyj±tkowy fachowiec z do¶wiadczeniem.
Je¿eli chcesz mieæ tanio to bêdzie tanio.
Je¶li chcesz, aby sam szef dopilnowa³ - mo¿esz to ustaliæ z szefem.
Prosty temat.
W szpitalu te¿ ustalasz z kim chcesz mieæ operacjê.
Jak nie ustalisz - loteria.
Trudno, ¿eby wszyscy pracownicy wykazywali t± sam± klasê.
Mówi siê ¿e pewien mechanik jest dobry i my¶li siê o w³a¶cicielu.
Pewnie siê to zgadza, ale jakie¿ by³o moje zdziwienie, ¿e hamulce  naprawia³ mi ch³opak ok. 20 letni.
Mo¿e by³ nawet dobry...

Tak wiêc podsumowuj±c:
Na Suszki jest wybitny fachowiec w postaci szefa.
Thats all.
S.

Data: 2011-09-12 11:53:11
Autor: Cavallino
Kupiê ;) - 4motion TDI 1,9
U¿ytkownik "Sylwester £azar" <info@alpro.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v1ov1imjxkmktqfujitsu-siemens...
[...]

Te¿ ¼le, bo u mnie sam wybór (przez gazownika) instalacji KME zosta³ na grupie uznany za mój b³±d, mimo ¿e to nie ja wybiera³em.
Sam wiêc widzisz - sprostaæ oczekiwaniom grupowych gazowych guru nie jest tak ³atwo.

A jak nie sprostasz - to Twoja wina, bo przecie¿ sam pomys³ dok³adania jakich¶ badziewnych instalacji bez serwisu jest niekrytykowalny. ;-)

[SPAM!] KupiÄ™ ;) - 4motion TDI 1,9