Kupić AM czy nie kupić

Data: 2011-09-04 22:53:59
Autor: R
Kupić AM czy nie kupić
Hej,

Mam Larka 43.2 i chciałbym na niego aktualną i oryginalną mapę.
AM testowałem i poza momentami "słaby sygnał GPS" to jest ok (ale tylko najnowsza 6.8 mi tak się zachowuje). Ale może jest jakiś inny alternatywny produkt *tej klasy*.

Pokrycie na poziomie AM dla Polski wymagane. W najbliższym czasie za granicę nie jadę, a jak pojadę to pożyczę inną nawigację, więc tylko wersja PL mnie interesuje (na ceneo wołają za nią ok 160pln).
A może jakieś iGO albo coś w ten deseń?

R.

Data: 2011-09-05 10:00:18
Autor: ATT
Kupić AM czy nie kupić
> Pokrycie na poziomie AM dla Polski wymagane. W najbliższym czasie za
granicę nie jadę, a jak pojadę to pożyczę inn± nawigację, więc tylko wersja PL mnie interesuje (na ceneo wołaj± za ni± ok 160pln).
A może jakie¶ iGO albo co¶ w ten deseń?

ja sobie chwalę garmina i z nim mi sie najlepiej jeĽdzi.

Mozesz potestowac wersje z internetu, sa tez darmowe legal mapy.

Data: 2011-09-05 11:15:44
Autor: R.
Kupić AM czy nie kupić
W dniu 05.09.2011 10:00, ATT pisze:
> [...]
granicę nie jadę, a jak pojadę to pożyczę inną nawigację, więc tylko
wersja PL mnie interesuje (na ceneo wołają za nią ok 160pln).

ja sobie chwalÄ™ garmina i z nim mi sie najlepiej jeĹşdzi.

Mozesz potestowac wersje z internetu, sa tez darmowe legal mapy.

A jak z jakością tych map? I aktualizacjami? Wychodzi to taniej/drożej?

R.

Data: 2011-09-05 12:57:37
Autor: btn
Kupić AM czy nie kupić
W dniu 2011-09-05 11:15, R. pisze:
> [...]

Mozesz potestowac wersje z internetu, sa tez darmowe legal mapy.

A jak z jakością tych map? I aktualizacjami? Wychodzi to taniej/drożej?

Ja na swoim Larku 43.1 używam najnowszej AM 6.8 cośtam i powiem tak, że od kilku wydań tego programu wiesza mi sie notorycznie przy wyborze trasy lub w losowo wybranych momentach. Ogólnie mapa bardzo dobra, jak działa to prowadzi prosto i zrozumiale, ma niezłe pokrycie terenu i łatwo trafić dokładnie tam gdzie się chce.

Data: 2011-09-05 18:13:44
Autor: WildS
Kupić AM czy nie kupić
On 2011-09-05, btn <wole@bez.pl> wrote:
[...]

Miałem AM na zabytkowym NR 360 i wieszało sie niemiłosiernie, chyba
głównie z braku pamięci. Głównie przy zmianie typu trasy albo
wyznaczaniu. Po zmianie na NR 470 problemy ustały.

AM na Polskę się średnio nadaje. Nawet w trasy szybkie wyznacza co
najmniej dziwnie. 3-cyfrowa droga wojewodzka składająca się głównie z
dziur jest dla niej rĂłwnie atrakcyjna co autostrada i poprowadzi niÄ… gdy
tylko można zaoszczędzić kilometr lub dwa. Potrafi wręcz zjechać z
autostrady, żeby ściąć jakiś jej "zakręt" zwykłymi drogami.

Wyszukiwanie POI jest średnio wygodne. Brakuje mi w niej czegoś co
używam ciągle w TomTomie - bardzo prostego wyszukiwania POI wzdłuż
wyznaczonej trasy.

Zdecydowanie sensowniejsze trasy wyznacza Tomtom, za to AM z pudełka ma
opcje dla ciężarówek typu wiadukty i tonażówki (przy czym w PL trzeba i
tak ustawić, że się jest 30-50cm nizszym i ze 20 ton lżejszym. Chyba, że
ktoś lubi nadkładać 300-500 km na 200km trasie ;)

Za granicÄ… AM spisuje siÄ™ duĹĽo lepiej niĹĽ w PL tylko nie wiem czy to
zasługa lepszej sieci dróg czy samej AM ;)

--
WildS

Data: 2011-09-19 14:51:44
Autor: kamil
Kupić AM czy nie kupić
On 2011-09-05, btn<wole@bez.pl>  wrote:
ja sobie chwalę garmina i z nim mi sie najlepiej jeĽdzi.

Mozesz potestowac wersje z internetu, sa tez darmowe legal mapy.

A jak z jako¶ci± tych map? I aktualizacjami? Wychodzi to taniej/drożej?

Ja na swoim Larku 43.1 używam najnowszej AM 6.8 co¶tam i powiem tak, że
[...]

AM na Polskę się ¶rednio nadaje. Nawet w trasy szybkie wyznacza co
najmniej dziwnie. 3-cyfrowa droga wojewodzka składaj±ca się głównie z
dziur jest dla niej równie atrakcyjna co autostrada i poprowadzi ni± gdy
tylko można zaoszczędzić kilometr lub dwa. Potrafi wręcz zjechać z
autostrady, żeby ¶ci±ć jaki¶ jej "zakręt" zwykłymi drogami.

Tak zrobi każda nawigacja, w której wybierzesz opcję "najkrótsza trasa"...

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-20 09:47:38
Autor: Grejon
Kupić AM czy nie kupić
W dniu 2011-09-19 15:51, kamil pisze:

[...]

Czytaj ze zrozumieniem. Napisał o trasach szybkich nie krótkich.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-20 09:56:16
Autor: Cavallino
Kupić AM czy nie kupić
Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j59ged$qn4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

U mnie tak działała, jak suwak złożono¶ci algorytmu miałem ustawiony na minimum (tak ustawiłem bo wyznaczyłem sobie trasę do Włoch i brakło pamięci).

Data: 2011-09-20 10:11:26
Autor: kamil
Kupić AM czy nie kupić
On 20/09/2011 08:47, Grejon wrote:
[...]

Widzę co pisał, wiem też jak wiele osób nie potrafi obsłużyć telewizora, a co dopiero wybrać wła¶ciwy algorytm dla nawigacji, po czym zwala wszystko na "te głupie urz±dzenia".

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-20 12:55:03
Autor: WildS
Kupić AM czy nie kupić
On 2011-09-20, kamil <kamil@spam.com> wrote:
[...]

Tak zrobi kaĹĽda nawigacja, w ktĂłrej wybierzesz opcjÄ™ "najkrĂłtsza
trasa"...

Czytaj ze zrozumieniem. Napisał o trasach szybkich nie krótkich.

Widzę co pisał, wiem też jak wiele osób nie potrafi obsłużyć telewizora, a co dopiero wybrać właściwy algorytm dla nawigacji, po czym zwala wszystko na "te głupie urządzenia".

Spokojnie, nie musisz mnie mierzyć swoją miarą :P

AM i TT używam w pracy na co dzień.
Nie wiem jak w aktualnej AM bo na tej trasie mam ją od dawna wyłączoną
ale jeszcze kilka miesięcy temu chociażby na trasie Gniezno-Świecie
koniecznie chciała zjeżdżać z dk5 na Szubin. W razie nie zastosowania
sie, po przeliczeniu znajdywała jakąś polną drogę w las i tam
kierowała. To wszystko na ustawieniach ciężarowych a dk5 nie ma tam ani
tonażówki ani niskiego wiaduktu ani innego zakazu dla ciężarowych.

--
WildS

Data: 2011-09-20 13:54:30
Autor: radekp@konto.pl
Kupić AM czy nie kupić
Tue, 20 Sep 2011 12:55:03 +0200 (CEST), w <slrnj7gs86.3gt.falcon@makigai.org>,
WildS <falcon@nightfall.pl> napisał(-a):

Nie wiem jak w aktualnej AM bo na tej trasie mam j± od dawna wył±czon±
ale jeszcze kilka miesięcy temu chociażby na trasie Gniezno-¦wiecie
koniecznie chciała zjeżdżać z dk5 na Szubin. W razie nie zastosowania
sie, po przeliczeniu znajdywała jak±¶ poln± drogę w las i tam
kierowała. To wszystko na ustawieniach ciężarowych a dk5 nie ma tam ani
tonażówki ani niskiego wiaduktu ani innego zakazu dla ciężarowych.

Wyznaczaj trasę fragmentami, gdzie¶ musi być albo bł±d na mapie, albo w
ustawieniach wyznaczania (albo w algorytmie).
Jak znajdziesz błędy na mapie, to raczej nic nie zrobisz. Ale może wykryjesz,
że problem jest w użytkowniku :).

Data: 2011-09-20 15:19:00
Autor: WildS
Kupić AM czy nie kupić
On 2011-09-20, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:
[...]
Wyznaczaj trasę fragmentami, gdzieś musi być albo błąd na mapie, albo w
ustawieniach wyznaczania (albo w algorytmie).
Jak znajdziesz błędy na mapie, to raczej nic nie zrobisz. Ale może wykryjesz,
ĹĽe problem jest w uĹĽytkowniku :).

Wiesz, żeby jeszcze na to był czas i chęci ;)
Rozładuję się, mam powiedzmy 2h czasu pracy i trzeba jechac na
załadunek. Patrzę na mapę, klepię szybko adres w navi i jadę. Jak widzę,
że navi mnie zaczyna źle prowadzić to co najwyzej olewam i czekam aż
przeliczy, nie wgłębiam się w detale. Jak mówiłem - zostawię sobie tą AM na dojazdy, żeby po złapaniu sygnału
nie musiała za dużo przeliczać bo to jej też czasami kiepsko wychodzi.
Więcej pożytku z CB nieraz jest niż z tych nawigacji ;)

--
WildS

Data: 2011-09-20 16:29:02
Autor: radekp@konto.pl
Kupić AM czy nie kupić
Tue, 20 Sep 2011 15:19:00 +0200 (CEST), w <slrnj7h4m3.3gt.falcon@makigai.org>,
[...]

że navi mnie zaczyna Ľle prowadzić to co najwyzej olewam i czekam aż
przeliczy, nie wgłębiam się w detale.

Nie w trasie -- na sucho wieczorem w domku, z piwkiem w lewej i myszk± w prawej
na dużym ekranie... :).

Data: 2011-09-05 12:59:42
Autor: ATT
Kupić AM czy nie kupić

A jak z jako¶ci± tych map? I aktualizacjami? Wychodzi to taniej/drożej?

niczym nie odbiega od AutoMapy, zjezdzilem z garminem kawał europy jak i polski
niesamowita ilosc punktow POI jest, prostota obslugi i szybkosc i stabilnosc.

aktualizacje pojawiaj± się na bież±co, obecnie darmowa mapa juz jest rowniez
calkiem dokladna
http://ump.waw.pl/

s± do garmina swietne mapy TOPO mapy, z szlakami gorskimi

ogolnie dla mnie do uzytko lepsze niz AutoMapa, któr± tez posiadam w oryginale.

Będ±c na wakacjach, wybierasz punkty historyczne i wskazuje ci najblizsze wOkolicy
w ten sposob zwiedziłem 3Miasto, swietnie poprowadzila mnie do westerplatte
wpisalem najkrotsza trasa, prowadzil przez osiedla, w 25min dojechalem,
spowortem dalem szybka trasa przez obwodnice i stalem w korkach ponad 2 godziny :)

co do cen to nie wiem, kiedys kupilem nawi garmina, ktore nie sa tanie
bo ok 700zł a pozniej sam aktualizowalem sobie mapy

pozdrawiam

Data: 2011-09-05 15:49:02
Autor: radekp@konto.pl
Kupić AM czy nie kupić
Mon, 5 Sep 2011 12:59:42 +0200, w <j42a31$pcb$1@inews.gazeta.pl>, "ATT"
<didotomSPAM@gazeta.pl> napisał(-a):

> A jak z jako¶ci± tych map? I aktualizacjami? Wychodzi to taniej/drożej?

niczym nie odbiega od AutoMapy, zjezdzilem z garminem kawał europy jak i polski

Nie jest prawd± jakoby, zreszt± nawet nie raczyłe¶ napisać jakie mapy masz na
my¶li.

aktualizacje pojawiaj± się na bież±co, obecnie darmowa mapa juz jest rowniez
calkiem dokladna
http://ump.waw.pl/

Co też nie jest prawd± (o dokładno¶ci). A przynamniej nie jest na poziomie AM.

Data: 2011-09-05 21:13:04
Autor: J.F.
Kupić AM czy nie kupić
Dnia Mon, 5 Sep 2011 12:59:42 +0200, ATT napisał(a):
aktualizacje pojawiaj± się na bież±co, obecnie darmowa mapa juz jest rowniez
calkiem dokladna
http://ump.waw.pl/

A jak z pokryciem ? Bo owszem, miejscami dobra, czasami znakomita (kiedy u konkurencji pojawi
sie AOW ?), a miejscami jednak biale plamy. Amatorski produkt - nie mozna
miec do nikogo pretensji Nie wiem jak na garminach, ale na pececie pod mapsource miala swoje narowy,
np trasy z wroclawia do Gdanska nie potrafila zaplanowac.

s± do garmina swietne mapy TOPO mapy, z szlakami gorskimi

Bardzo sie koledze przydadza w samochodzie :-)

[...]

To raczej kwestia szczescia, i TMC i wspomagania on-line.

J.

Data: 2011-09-06 09:04:00
Autor: Mirek Ptak
Kupić AM czy nie kupić
Dnia 2011-09-05 21:13,  *J.F.* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
A jak z pokryciem ?
Bo owszem, miejscami dobra, czasami znakomita (kiedy u konkurencji pojawi

Po Wrocławiu nie jeżdżę, ale AOW jest w TT (OISNM) od około 4 miesięcy, czyli od mapy 870.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-09-06 09:08:15
Autor: Cavallino
Kupić AM czy nie kupić
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j44gl1$91n$1news.onet.pl...
> [...]
sie AOW ?)

Po Wrocławiu nie jeżdżę, ale AOW jest w TT (OISNM) od około 4 miesięcy, czyli od mapy 870.

Przejezdna w cało¶ci?
Ciekawe jakim cudem, skoro otwarli j± w zeszłym tygodniu.

Data: 2011-09-06 13:14:46
Autor: Mirek Ptak
Kupić AM czy nie kupić
Dnia 2011-09-06 09:08,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Po Wrocławiu nie jeżdżę, ale AOW jest w TT (OISNM) od około 4
miesięcy, czyli od mapy 870.

Przejezdna w cało¶ci?
Ciekawe jakim cudem, skoro otwarli j± w zeszłym tygodniu.

Sprawdzę w sobotę jak będę we Wrocku :), ale wg:
http://pdaclub.pl/forum/tomtom/mapa-8-70-183552/msg1489107/#msg1489107
jest cała - urz±dzenia jednak przy sobie nie mam, więc nie mogę na 100% potwierdzić.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2011-09-06 18:17:56
Autor: Mirek Ptak
Kupić AM czy nie kupić
Dnia 2011-09-06 13:14, *Mirek Ptak* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Sprawdziłem - jest cała (choć ja mam już mapy 875)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2011-09-06 18:35:36
Autor: Cavallino
Kupić AM czy nie kupić
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Sprawdziłem - jest cała

Cała otwarta dla ruchu?
Zrobili to zdalnie, czy wpuszczali w maliny przez kilka miesięcy?

(choć ja mam już mapy 875)

Od kiedy?

Data: 2011-09-07 08:14:20
Autor: Mirek Ptak
Kupić AM czy nie kupić
Dnia 2011-09-06 18:35,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Sprawdziłem - jest cała

Cała otwarta dla ruchu?
Zrobili to zdalnie, czy wpuszczali w maliny przez kilka miesięcy?

We wcze¶niejszej wersji była (chyba) zablokowana na tym nieoddanym jeszcze odcinku. Teraz już otwarta.
Taki odcinek bez problemu odblokowuje się zdalnie poprzez MapShare (oczywi¶cie urzyszkodnik musi od czasu do czasu ł±czyć urz±dzenie z sieci± lub odblokować to sobie samemu).

(choć ja mam już mapy 875)

Od kiedy?

Od 16 sierpnia. Mapy 870 pojawiły się w maju.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2011-09-07 08:44:36
Autor: Cavallino
Kupić AM czy nie kupić
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j4723t$so5$1news.onet.pl...
[...]

Czyli nadal wpuszczali w maliny przez jaki¶ czas.
Kiepski pomysł, co jak rodem z Navteqa.

Data: 2011-09-07 09:13:12
Autor: Mirek Ptak
Kupić AM czy nie kupić
Dnia 2011-09-07 08:44,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^

(choć ja mam już mapy 875)

Od kiedy?

Od 16 sierpnia.

Czyli nadal wpuszczali w maliny przez jaki¶ czas.
Kiepski pomysł, co jak rodem z Navteqa.

Sk±d ten wniosek i czemu wyci±łe¶ to:"Taki odcinek bez problemu odblokowuje się zdalnie poprzez MapShare (oczywi¶cie urzyszkodnik musi od czasu do czasu ł±czyć urz±dzenie z sieci± lub odblokować to sobie samemu). "

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2011-09-07 09:17:53
Autor: Cavallino
Kupić AM czy nie kupić
[...]

Pytałem o odblokowanie zdalne, nie widziałem odpowiedzi twierdz±cej.

Data: 2011-09-07 09:48:41
Autor: Mirek Ptak
Kupić AM czy nie kupić
Dnia 2011-09-07 09:17,  *Cavallino* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie napisałem twardo "tak", bo pewno¶ci nie mam - w 870 była zablokowana, w 875 *najprawdopodobniej* też.
Ja się z MapShare ł±czę co najmniej raz na tydzień i jak *wczoraj* sprawdziłem ten odcinek był odblokowany - pewno¶ci, że wcze¶niej (przed otwarciem) był już odblokowany w przeciwieństwie do Ciebie nie mam :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2011-09-07 14:47:43
Autor: radekp@konto.pl
Kupić AM czy nie kupić
Wed, 07 Sep 2011 09:48:41 +0200, w <j477kq$isd$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

w 870 była zablokowana, w 875 *najprawdopodobniej* też.

Według informacji z pda, to zablokowana nie była i ludzie jeĽdzili w te i z
powrotem.

Ale i tak szacunek, że ogarniaj± chociaż autostrady ;).

Data: 2011-09-06 13:28:44
Autor: Dman-666
Kupić AM czy nie kupić
Tak se patrze i patrze jak Cavallino nawija makaron na uszy:

> Po Wrocławiu nie jeżdżę, ale AOW jest w TT (OISNM) od około 4 miesięcy, > czyli od mapy 870.

Przejezdna w całości?
Ciekawe jakim cudem, skoro otwarli ją w zeszłym tygodniu.

Wlasnie na tym poplynalem 2 tygodnie temu ze Zgorzelca;)
IGo z mapami z pierwszego kwartalu b.r. usilnie kazalo mi tamtedy jechac ;) Umysl mialem przytepiony 10ta godzina spedzona w aucie i dopiero jak wylaczylem opcje autostrad to pognalem dalej.

Co nie zmienia faktu, ze podobnie jak Ty ja polecam ;) AM po EU po prostu sie nie wyrabia lub zaczyna glupoty wypisywac.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2011-09-06 13:31:53
Autor: Cavallino
Kupić AM czy nie kupić
Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał w wiadomości news:MPG.28d0225526c64b6a9896b4news.onet.pl...
> [...]

Wlasnie na tym poplynalem 2 tygodnie temu ze Zgorzelca;)
IGo z mapami z pierwszego kwartalu b.r. usilnie kazalo mi tamtedy jechac

I trzeba było, a potem ew. zjazd na obwodnicę śródmiejską.

;) Umysl mialem przytepiony 10ta godzina spedzona w aucie i dopiero jak
wylaczylem opcje autostrad to pognalem dalej.

Hmmm, masz w Igo mapy z b.r.?
Od dostawcĂłw lokalnych czy coĹ› porzÄ…dnego w rodzaju TT?

Data: 2011-09-19 13:53:54
Autor: PioTr
Kupić AM czy nie kupić
Hmmm, masz w Igo mapy z b.r.?
Od dostawców lokalnych czy co¶ porz±dnego w rodzaju TT?
Tak sie wtr±cę...
Do IGO s± mapy NAVTEQ oznaczone 2011.Q1. W Polsce s± lepsi niż Grabarczyk i ska :-) Jest przejezdna A2 do Warszawy, A1 do Torunia i (OIDP) S5 Wrocław-Poznań. Z drugiej strony TeleAtlas (2010.Q4) ignoruje istnienie odcinka S8 w Warszawie i "wymy¶lił sobie" most na Odrze na DW330...

Data: 2011-09-19 14:01:50
Autor: Cavallino
Kupić AM czy nie kupić
Użytkownik "PioTr" <piotrdt@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j57agn$4jk$1news.onet.pl...
[...]

No wła¶nie tego się obawiam, że w Navtequ drogi s± przejezdne na długo przed ich powstaniem. ;-)

Data: 2011-09-19 14:54:36
Autor: radekp@konto.pl
Kupić AM czy nie kupić
Mon, 19 Sep 2011 14:01:50 +0200, w <j57avg$65d$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

No wła¶nie tego się obawiam, że w Navtequ drogi s± przejezdne na długo przed ich powstaniem. ;-)

To nie w Navtequ s± przejezdne, tylko u crackera który "implementuje" mapy
Navteqa dla Igo magicznie znikaj± blokady.

Data: 2011-09-05 21:07:15
Autor: J.F.
Kupić AM czy nie kupić
Dnia Sun, 04 Sep 2011 22:53:59 +0200, R napisał(a):
Mam Larka 43.2 i chciałbym na niego aktualn± i oryginaln± mapę.
AM testowałem i poza momentami "słaby sygnał GPS" to jest ok (ale tylko najnowsza 6.8 mi tak się zachowuje). Ale może jest jaki¶ inny alternatywny produkt *tej klasy*.

Ostanio pojezdzilem troche z AM .. i bez rewelacji. Nawet powiedzialbym ze ponizej sredniej - doszlo do tego ze wylaczylem i
uruchomilem stara dobra MapaMap.

Zacznij od "wersji testowej" :-)

J.

Data: 2011-09-06 09:11:44
Autor: wchpikus
Kupić AM czy nie kupić
Witam!
Czy tez zauwazyliscie ze nowa AM strasznie wolno dziala, szczegolnie animacja menu, nie wiem kto na to wpadl..
Czesto tez problemem jest komunikat "slaby sygnal GPS", i jakos szaleje jak stoi sie w miejscu..kreci mapa wokolo..
Poprzednie wersje byly ok, ta ostatnia jakas dziwna.

Data: 2011-09-06 19:20:48
Autor: Czarek Daniluk
Kupić AM czy nie kupić
W dniu 2011-09-06 09:11, wchpikus pisze:
[...]

Nie potwierdzam problemów z GPS. Używam na HTC Touch Diamond 2.
Natomiast potwierdzam, iż każda nowsza wersja chodzi coraz wolniej i cięzej.
Chociaż ostatnia testowa, nim się phon zagrzeje, chodzi całkiem miło, jednak ma parę problemów ;) np: miploloc zamiast co 2 minuty wysyła lokalizację co minutę, czasami nowsza pozycja w terenie jest przed starsz± - czyli cofam się ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-07 08:27:28
Autor: Grejon
Kupić AM czy nie kupić
W dniu 2011-09-06 09:11, wchpikus pisze:
Witam!
Czy tez zauwazyliscie ze nowa AM strasznie wolno dziala, szczegolnie
animacja menu, nie wiem kto na to wpadl..

Można wył±czyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

Czesto tez problemem jest komunikat "slaby sygnal GPS", i jakos szaleje
jak stoi sie w miejscu..kreci mapa wokolo..

A to prawda. Musiałem dokupić moduł BT, żeby dało się jeĽdzić.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-07 14:59:04
Autor: wchpikus
Kupić AM czy nie kupić
Witam!

Można wył±czyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

A Gdzi mozna wylaczyc?

A to prawda. Musiałem dokupić moduł BT, żeby dało się jeĽdzić.

No nie wiem, sprawdzolem z innym softem i dzialalo ok, wiec to nie wina sprzetu.

Data: 2011-09-07 15:03:39
Autor: wchpikus
Kupić AM czy nie kupić
Witam!

> Można wył±czyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

A gdzie mozna wylaczyc? Nie widzialem takiej opcji.

> A to prawda. Musiałem dokupić moduł BT, żeby dało się jeĽdzić.

No nie wiem, sprawdzilem z innym softem i dzialalo ok, wiec to nie wina sprzetu.

Data: 2011-09-07 16:09:22
Autor: Grejon
Kupić AM czy nie kupić
W dniu 2011-09-07 15:03, wchpikus pisze:
Witam!

 > Można wył±czyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

A gdzie mozna wylaczyc? Nie widzialem takiej opcji.

Menu - Ustawienia - Ogólne - Animacje menu

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-10 12:47:14
Autor: WildS
Kupić AM czy nie kupić
On 2011-09-06, wchpikus <wchpikus@wytnijto.wp.pl> wrote:
Witam!
[...]

Wolno jak wolno. Wlasnie przetestowalem na zachodzie ostatniÄ… 6.8.1g na
NR 470 envo i chyba z wersji na wersje jest coraz gorzej z przeliczaniem
trasy.

Jechałem z południa na północ Rotterdamu i w pewnym momencie
AM wymyslila, ze jestem na jakiejs bocznej drodze 10-20m od autostrady.
Jak zaczela przeliczac trase przed wjazdem na ring Rotterdamu to
skończyła jak już z niego zjechałem. Caly czas "90%".

Podobnie mialem pod Gentem gdy pojechałem inaczej niż AM chciała i
zaczęło się przeliczanie.

--
WildS

Kupić AM czy nie kupić