Kupić AM czy nie kupić

Data: 2011-09-05 21:07:15
Autor: J.F.
Kupić AM czy nie kupić
Dnia Sun, 04 Sep 2011 22:53:59 +0200, R napisał(a):
Mam Larka 43.2 i chciałbym na niego aktualn± i oryginaln± mapę.
AM testowałem i poza momentami "słaby sygnał GPS" to jest ok (ale tylko najnowsza 6.8 mi tak się zachowuje). Ale może jest jaki¶ inny alternatywny produkt *tej klasy*.

Ostanio pojezdzilem troche z AM .. i bez rewelacji. Nawet powiedzialbym ze ponizej sredniej - doszlo do tego ze wylaczylem i
uruchomilem stara dobra MapaMap.

Zacznij od "wersji testowej" :-)

J.

Data: 2011-09-06 09:11:44
Autor: wchpikus
Kupić AM czy nie kupić
Witam!
Czy tez zauwazyliscie ze nowa AM strasznie wolno dziala, szczegolnie animacja menu, nie wiem kto na to wpadl..
Czesto tez problemem jest komunikat "slaby sygnal GPS", i jakos szaleje jak stoi sie w miejscu..kreci mapa wokolo..
Poprzednie wersje byly ok, ta ostatnia jakas dziwna.

Data: 2011-09-06 19:20:48
Autor: Czarek Daniluk
Kupić AM czy nie kupić
W dniu 2011-09-06 09:11, wchpikus pisze:
[...]

Nie potwierdzam problemów z GPS. Używam na HTC Touch Diamond 2.
Natomiast potwierdzam, iż każda nowsza wersja chodzi coraz wolniej i cięzej.
Chociaż ostatnia testowa, nim się phon zagrzeje, chodzi całkiem miło, jednak ma parę problemów ;) np: miploloc zamiast co 2 minuty wysyła lokalizację co minutę, czasami nowsza pozycja w terenie jest przed starsz± - czyli cofam się ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-09-07 08:27:28
Autor: Grejon
Kupić AM czy nie kupić
W dniu 2011-09-06 09:11, wchpikus pisze:
Witam!
Czy tez zauwazyliscie ze nowa AM strasznie wolno dziala, szczegolnie
animacja menu, nie wiem kto na to wpadl..

Można wył±czyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

Czesto tez problemem jest komunikat "slaby sygnal GPS", i jakos szaleje
jak stoi sie w miejscu..kreci mapa wokolo..

A to prawda. Musiałem dokupić moduł BT, żeby dało się jeĽdzić.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-07 14:59:04
Autor: wchpikus
Kupić AM czy nie kupić
Witam!

Można wył±czyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

A Gdzi mozna wylaczyc?

A to prawda. Musiałem dokupić moduł BT, żeby dało się jeĽdzić.

No nie wiem, sprawdzolem z innym softem i dzialalo ok, wiec to nie wina sprzetu.

Data: 2011-09-07 15:03:39
Autor: wchpikus
Kupić AM czy nie kupić
Witam!

> Można wył±czyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

A gdzie mozna wylaczyc? Nie widzialem takiej opcji.

> A to prawda. Musiałem dokupić moduł BT, żeby dało się jeĽdzić.

No nie wiem, sprawdzilem z innym softem i dzialalo ok, wiec to nie wina sprzetu.

Data: 2011-09-07 16:09:22
Autor: Grejon
Kupić AM czy nie kupić
W dniu 2011-09-07 15:03, wchpikus pisze:
Witam!

 > Można wył±czyć. Ale nowy układ menu mi się w ogóle nie podoba.

A gdzie mozna wylaczyc? Nie widzialem takiej opcji.

Menu - Ustawienia - Ogólne - Animacje menu

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-10 12:47:14
Autor: WildS
Kupić AM czy nie kupić
On 2011-09-06, wchpikus <wchpikus@wytnijto.wp.pl> wrote:
Witam!
[...]

Wolno jak wolno. Wlasnie przetestowalem na zachodzie ostatniÄ… 6.8.1g na
NR 470 envo i chyba z wersji na wersje jest coraz gorzej z przeliczaniem
trasy.

Jechałem z południa na północ Rotterdamu i w pewnym momencie
AM wymyslila, ze jestem na jakiejs bocznej drodze 10-20m od autostrady.
Jak zaczela przeliczac trase przed wjazdem na ring Rotterdamu to
skończyła jak już z niego zjechałem. Caly czas "90%".

Podobnie mialem pod Gentem gdy pojechałem inaczej niż AM chciała i
zaczęło się przeliczanie.

--
WildS

Kupić AM czy nie kupić