Kupić Kinecta??

Data: 2010-11-06 08:06:28
Autor: Katanka
Kupić Kinecta??
akanid wrote:
Witam

Mam okazję kupić Kinecta ale się wacham... Bo mi niby nie potrzebny
ale jestem jednocześnie tego ciekaw. Mieszkam w Norwegii i jest tu
promocja typu zamĂłw przed premierÄ… (10 listopad), oddaj 6 gier a
dostaniesz Kinecta za 1 koronÄ™ (50groszy)+ grÄ™ Kinect Adventures.
Tyle, że nie jestem absolutnie pewien że chcę... Możecie coś poradzić
na niezdecydowanie??

Z góry dziękuję za podpowiedzi

Za kilka dni napiszę czy warto, bo własnie zamówiłęm na testowanie z kilkoma grami.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-11-16 19:57:42
Autor: Seba
Kupić Kinecta??
Dnia Sat, 6 Nov 2010 08:06:28 +0100, Katanka napisał(a):

Za kilka dni napiszę czy warto, bo własnie zamówiłęm na testowanie z kilkoma grami.

I jak?

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-11-16 20:01:24
Autor: mrmisio
Kupić Kinecta??
W dniu 2010-11-16 19:57, Seba pisze:
Dnia Sat, 6 Nov 2010 08:06:28 +0100, Katanka napisał(a):

Za kilka dni napiszę czy warto, bo własnie zamówiłęm na testowanie z kilkoma
grami.

I jak?

Pewnie ma zwichnieta kostke i zlamana reke ;)

Kupić Kinecta??