Kupie ANARETA 50mm...

Data: 2009-04-07 08:03:33
Autor: Jakub Jewuła
Kupie ANARETA 50mm...
Najchetniej wersje MC "Specialy Tested".
Bardziej niz niska cena interesuje mnie idealny stan szkla...

Gdyby ktos mial na zbyciu prosze o mail z cena.

Pixels not found - Abort, Retry, Ignore?

Data: 2009-04-07 08:38:18
Autor: Piotr Sz.
Kupie ANARETA 50mm...
Bardziej niz niska cena interesuje mnie idealny stan szkla...

Jak to sie mowi: "Wyzej fiuta nie podskoczysz". Nawet jak bedzie w stanie "mint+" to moze byc problem z dorownaniem "renomowanym" konstrukcja. :-)
Mialem kiedys czarnego Anareta 80 w stanie "z pudelka" i ni jak nie wytrzymal "starcia" z EL Nikkorem 75tka. Nie wiem jak wersja ST o ktorej wspominasz. Nigdy jej w lapach nie mialem.

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2009-04-07 09:31:16
Autor: Jakub Jewuła
Kupie ANARETA 50mm...
[...]

Malkontent :)

Potrzebuje szklo do reprodukcji, do powiekszalnika
to ja mam lepsze niz Twoj El-Nikkor ;)

Data: 2009-04-07 09:38:37
Autor: Piotr Sz.
Kupie ANARETA 50mm...
Potrzebuje szklo do reprodukcji, do powiekszalnika
to ja mam lepsze niz Twoj El-Nikkor ;)

Heh... tego EL Nikkora dawno juz nie mam. Ogniskowa i pole krycia sporo za male mial.
A to Twoje "lepsze" szklo to...? :-)

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2009-04-07 09:43:27
Autor: Jakub Jewuła
Kupie ANARETA 50mm...
[...]

Minolta C.E. Rokkor :)

Data: 2009-04-07 10:05:46
Autor: Piotr Sz.
Kupie ANARETA 50mm...
Minolta C.E. Rokkor :)

Ja pytalem na powaznie ;-)

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2009-04-07 10:13:02
Autor: Jakub Jewuła
Kupie ANARETA 50mm...
Minolta C.E. Rokkor :)

Ja pytalem na powaznie ;-)

Nie znasz, nie? :) Malo kto zna :)

Data: 2009-04-07 10:56:19
Autor: scooby
Kupie ANARETA 50mm...
Jakub Jewuła pisze:

Nie znasz, nie? :) Malo kto zna :)

oj, mało :)

pzdr, scby

Data: 2009-04-07 11:02:23
Autor: Piotr Sz.
Kupie ANARETA 50mm...
Nie znasz, nie? :) Malo kto zna :)

1) Jest tak swietny ze malo kto zna.
2) Jest na tyle przecietny, ze malo kto zna.

Jakos bardziej pasuje mi wersja 2. Tak na logike. ;-)

Piotr Sz.
Oprogramowanie dla ISP
http://pyxisisp.pl

Data: 2009-04-07 11:25:24
Autor: Jakub Jewuła
Kupie ANARETA 50mm...
Nie znasz, nie? :) Malo kto zna :)

1) Jest tak swietny ze malo kto zna.
2) Jest na tyle przecietny, ze malo kto zna.

Jakos bardziej pasuje mi wersja 2. Tak na logike. ;-)

No to tak jak wszystkie Leiki np :)
Szajs po prostu ;)

Data: 2009-04-07 11:33:25
Autor: Piotr Sz.
Kupie ANARETA 50mm...
No to tak jak wszystkie Leiki np :)

Leice malo kto zna? Loj, to ja sie nie zgodze. Jako marka raczej dosyc znana i renomowana (w przeciwienstwie). :-)

Piotr Sz.
Oprogramowanie dla ISP
http://pyxisisp.pl

Data: 2009-04-07 11:43:30
Autor: Jakub Jewuła
Kupie ANARETA 50mm...
No to tak jak wszystkie Leiki np :)

Leice malo kto zna? Loj, to ja sie nie zgodze. Jako marka raczej
dosyc znana i renomowana (w przeciwienstwie). :-)

Z tego renomowania to biora sie tylko frajerzy kupujacy
cyfrzane Lejki ;)

A prawdziwa cnota krytyk sie nie boi :)

Data: 2009-04-07 11:53:38
Autor: Piotr Sz.
Kupie ANARETA 50mm...
A prawdziwa cnota krytyk sie nie boi :)

Podziwiam Twoja odwage cnoto. ;-)

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2009-04-07 12:01:18
Autor: Jakub Jewuła
Kupie ANARETA 50mm...
A prawdziwa cnota krytyk sie nie boi :)

Podziwiam Twoja odwage cnoto. ;-)

To co z tym Anaretem?
80tke kupilem, szukam jeszcze 50-tki :)

Data: 2009-04-07 12:08:15
Autor: marek augustynski
Kupie ANARETA 50mm...

> Podziwiam Twoja odwage cnoto. ;-)

To co z tym Anaretem?
80tke kupilem, szukam jeszcze 50-tki :)

Mam 50-tke bez mc.. taki zwyklak. Nie wiem czy przyda Ci się ale moge Ci dać bo mi to na nic. Szkło może da się wyczyścić a może nie;).. nie wiem

pozdrawiam
marek

Data: 2009-04-07 12:13:50
Autor: Jakub Jewuła
Kupie ANARETA 50mm...
[...]

Chetnie wezme za piwo czy jakis skan ;)

Na poczatek i tak musze sprawdzic czy mi odleglosc
obiektyw - obiekt fotografowany spasuje.
Ew. potem kupie wypasiona wersje :)

Data: 2009-04-07 13:16:03
Autor: marek augustynski
Kupie ANARETA 50mm...

> Mam 50-tke bez mc.. taki zwyklak. Nie wiem czy przyda Ci się ale moge
> Ci dać bo mi to na nic. Szkło może da się wyczyścić a może nie;)..
> nie wiem

Chetnie wezme za piwo czy jakis skan ;)

Jak znajdziesz prwdziwe piwo, takie z zapachem sprzed dwudziestu kilku lat to ok:)

Na poczatek i tak musze sprawdzic czy mi odleglosc
obiektyw - obiekt fotografowany spasuje.
Ew. potem kupie wypasiona wersje :)

No weźmiesz sprawdzisz, najwyżej wywalisz.. Podrzucę to najpóźniej jutro wczesnym popołudniem... ok?

pozdrawiam
marek

Data: 2009-04-07 13:20:32
Autor: Jakub Jewuła
Kupie ANARETA 50mm...
Chetnie wezme za piwo czy jakis skan ;)

Jak znajdziesz prwdziwe piwo, takie z zapachem sprzed dwudziestu
kilku lat to ok:)

Jak nastawie swoje to sie odezwe :)

[...]

Jasne, jesli Ci po drodze to bede wdzieczny :)

Kupie ANARETA 50mm...