Kupie Ford Escort

Data: 2009-02-24 20:17:40
Autor: Tom
Kupie Ford Escort
Witam

Kupie auto:

Ford Escort rok produkcji: 1998, 1999
przebieg nie wiekszy niz 130 000 km
silnik pojemnosc 1300
nadwozie kombi
benzyna + LPG
Instalacja gazowa 3 generacji sekwencyjna

Jestem z Wrocławia wiec najchetniej Wrocław i jakies rozsadne okolice (do
gdanska czy szcecina nie pojade :-)  ale do Poznania czy Katowic owszem )

Wiadomosc na maila lan10@wp.pl

lan10@wp.pl

Data: 2009-02-24 13:35:35
Autor: pauluswck
Kupie Ford Escort
On 24 Lut, 20:17, "Tom" <tomwroc74WYTNI...@onet.eu> wrote:
[...]

Witam,

Jak już przedmówcy uświadomili, że wymagania sa nierealne to czas
zejść na ziemię:
Mamy w rodzinie do sprzedania Escorta 1,4 + gaz II gen. rocznik '98
przebieg 150tys. kombi do obejrzenia w Warszawie :)
cena ok. 5000 (musiałbym się Ojca spytać za ile chce puścić).

Data: 2009-02-24 20:35:50
Autor: Paweł Kulesza
Kupie Ford Escort
Witam

Kupie auto:

Witam.
To nie grupa z ogłoszeniami.

Ford Escort
rok produkcji: 1998, 1999
przebieg nie wiekszy niz 130 000 km

ROTFL:) Uważasz, że jak ktoś ma kombiaka i montuje do niego gaz, to po to, żeby robić nim 13kkm rocznie?

silnik pojemnosc 1300
nadwozie kombi
benzyna + LPG

Silnik 1.3 jest za słaby do takiego auta. O ile napędza to jako tako Forda Ka to w Escorcie imho 1.6 to jest minimum.

Instalacja gazowa 3 generacji sekwencyjna

I może jeszcze cena do 4000zł?:)
Takie rzeczy to tylko w Erze:)

Data: 2009-02-24 13:44:52
Autor: hamberg
Kupie Ford Escort
> [...]

Ka to w Escorcie imho 1.6 to jest minimum.

> Instalacja gazowa 3 generacji sekwencyjna

i jeszcze zeby nie byl zardzewialy :P

Data: 2009-02-24 22:58:35
Autor: kml
Kupie Ford Escort

Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:b547ec71-2f6e-4ad1-bfe1-f0ed3c2e4988w34g2000yqm.googlegroups.com...
i jeszcze zeby nie byl zardzewialy :P

BYŁO :P

Data: 2009-02-24 21:00:36
Autor: J.F.
Kupie Ford Escort
On Tue, 24 Feb 2009 20:35:50 +0100,  Paweł Kulesza wrote:
Ford Escort
rok produkcji: 1998, 1999
przebieg nie wiekszy niz 130 000 km

ROTFL:) Uważasz, że jak ktoś ma kombiaka i montuje do niego gaz, to po to, żeby robić nim 13kkm rocznie?

W sumie czemu nie ? To akurat taki rozmiar auta ze dopiero kombi jest
fajne, a czasy byly takie ze instalacja zwracala sie szybko.

Instalacja gazowa 3 generacji sekwencyjna
I może jeszcze cena do 4000zł?:)
Takie rzeczy to tylko w Erze:)

No fakt - nie taka :-)

J.

Data: 2009-02-24 21:56:07
Autor: Paweł Kulesza
Kupie Ford Escort
W sumie czemu nie ? To akurat taki rozmiar auta ze dopiero kombi jest
fajne, a czasy byly takie ze instalacja zwracala sie szybko.

Teoretycznie jest taka możliwość. W praktyce raczej ciężko upolować taką "okazję", zwłaszcza, że kryteria zakupu są dosyć mocno zakreślone:)

Data: 2009-02-24 20:36:47
Autor: DoQ
Kupie Ford Escort
Tom pisze:

[...]

.... i najlepiej za 1500pln do tego bezwypadkowy, niemalowany, regularnie serwisowany w ASO

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-02-24 20:40:02
Autor: kml
Kupie Ford Escort

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:go1ibu$8f3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tom pisze:

[...]

i koniecznie biały bez śladu korozji, zwłaszcza na nadkolach.

Data: 2009-02-24 20:42:49
Autor: DoQ
Kupie Ford Escort
kml pisze:

[...]

O i to i to...zapomnialem dodac ze musi byc od I wlasciciela (zakupiony w PL salonie). W razie czego przyjade z kolega co umie grubosc lakieru zmierzyc!

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-02-24 20:49:24
Autor: kml
Kupie Ford Escort

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:go1in7$9fg$1atlantis.news.neostrada.pl...
kml pisze:

[...]

.... jeżdzony przez kobietę :P

Data: 2009-02-24 21:51:56
Autor: M&M&W
Kupie Ford Escort

[...]

... jeżdzony przez kobietę :P

Nie palącą ;)

--
....:::fi$her:::...

Data: 2009-02-25 09:52:10
Autor: Mlody
Kupie Ford Escort

Użytkownik "M&M&W" <parter@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:go1mku$dpt$1news.onet.pl...

[...]

I to koniecznie babcię emerytkę w niedzielę do kościoła....

Pozdrawiam!
--
   Mlody
www.jetta.org.pl

Data: 2009-02-24 22:29:04
Autor: Adam Adamaszek
Kupie Ford Escort
On 24 Lut, 20:49, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

... jeżdzony przez kobietę :P

To akurat bywa wada, a nie zaleta. ;)

pozdr
AA

Data: 2009-02-24 20:41:25
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Kupie Ford Escort
DoQ pisze:
Tom pisze:

[...]

Obawiam się, że _niemalowany_ Escort, nie przeżyłby tych 10-11 lat.
To tylko dzięki farbie można było mówić o zabezpieczeniu antykorozyjnym Escorta. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-02-24 21:09:23
Autor: Worek
Kupie Ford Escort
Przywiesc ci auto do ogladania czy sam ruszysz dupe?

Pozdrawiam
Worek

Data: 2009-02-24 21:47:11
Autor: jack
Kupie Ford Escort
Przywiesc ci auto do ogladania czy sam ruszysz dupe?

Pozdrawiam
Worek
Pocieszenie:Nie zniechęcaj sie,kumpel[lekki dołek finansowy:alkohol,hazart itp.]
Tez szukał eskorta[dlaczego??bo mu sie podoba]
Tyle ze do 1000zł!!!!!tak w cenie rolek.
Smiałem sie z niego jak ogladnołem takiego za 1200zł od cygana[złom to mało
powiedziane]
Szukał cały tydzień[na jazdy wydał tylko 250zł]
Dzisaj patrze :jest stoi eskort 92r,1,8 dizel[turbo????nie wiem]Ito nawet nie
zgnity,a i w srodku całkiem całkiem,i centralny działa.
Pytam ile???1300zł bo ubezpieczenie[nowe]300kosztowało.
Szukaj,szukaj moze i na Ciebie czeka!??
pozdro.jack

Data: 2009-02-24 21:55:04
Autor: Paweł Kulesza
Kupie Ford Escort
[...]

A słownik języka polskiego to kolega widział kiedyś??

Data: 2009-02-24 21:53:29
Autor: AL
Kupie Ford Escort
Tom pisze:
Witam

Kupie auto:

Ford Escort rok produkcji: 1998, 1999
przebieg nie wiekszy niz 130 000 km

masz jak w banku - wedle zyczenia bedzie 130kkm (jesli czyta to potencjalny sprzedajacy ;)

silnik pojemnosc 1300

mialem escorta kombii z 1.3 - daruj sobie - to ledwo jedzie (60KM to za malo dla kombii)

benzyna + LPG

tylko, ze z rzeczywistym przebiegiem pewnie sie bedzie klocic

Instalacja gazowa 3 generacji sekwencyjna

a takie montowali do silnika 1.3 z forda (wtrysk jednopunktowy)?

Jestem z Wrocławia wiec najchetniej Wrocław i jakies rozsadne okolice (do
gdanska czy szcecina nie pojade :-)  ale do Poznania czy Katowic owszem )

ja F.Escorta wspominam jako najgorszy samochod jaki mialem - no wrecz skarbonka - szybko sprzedawalem w wieku 5 lat z przebiegiem 100kkm.
Ile przez ten czas w niego wlozylem - lepiej nie mowic.
Aaaa - w wieku 5 lat juz walczylem ostro z rdza pojawiajaca sie na nadkolach (zwlaszcza tylnych)

Ja bym sie zastanowil - a przynajmniej zmienilbym konfiguracje wyjsciowa na Twoim miejscu (i nie wypisywalbym zyczen odnosnie przebiegu - bo to moze byc nierealne -> chodzi o przebieg rzeczywisty)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-02-24 23:49:42
Autor: karbar
Kupie Ford Escort
mialem escorta kombii z 1.3 - daruj sobie - to ledwo jedzie (60KM to za malo dla kombii)

A takie w ogóle montowali do kombii?! :O Najmniejszy silnik jaki widziałem w kombiaku to 1,4 75KM.

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2009-02-25 00:35:29
Autor: AL
Kupie Ford Escort
karbar pisze:
mialem escorta kombii z 1.3 - daruj sobie - to ledwo jedzie (60KM to za malo dla kombii)

A takie w ogóle montowali do kombii?! :O Najmniejszy silnik jaki widziałem w kombiaku to 1,4 75KM.

widac tak - mialem wersję Escort RFN (kombi)- tak bylo wpisane w dowodzie (rocznik 1996) - silnik 1.3 60KM monowtrysk (mechanicy na ten typ silnika wolali "komin" (nie wiem dlaczego, jednak spotkalem sie z paroma takimi okresleniami)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-02-25 09:19:17
[...]