Kupie Ford Escort

Data: 2009-02-24 21:09:23
Autor: Worek
Kupie Ford Escort
Przywiesc ci auto do ogladania czy sam ruszysz dupe?

Pozdrawiam
Worek

Data: 2009-02-24 21:47:11
Autor: jack
Kupie Ford Escort
Przywiesc ci auto do ogladania czy sam ruszysz dupe?

Pozdrawiam
Worek
Pocieszenie:Nie zniechęcaj sie,kumpel[lekki dołek finansowy:alkohol,hazart itp.]
Tez szukał eskorta[dlaczego??bo mu sie podoba]
Tyle ze do 1000zł!!!!!tak w cenie rolek.
Smiałem sie z niego jak ogladnołem takiego za 1200zł od cygana[złom to mało
powiedziane]
Szukał cały tydzień[na jazdy wydał tylko 250zł]
Dzisaj patrze :jest stoi eskort 92r,1,8 dizel[turbo????nie wiem]Ito nawet nie
zgnity,a i w srodku całkiem całkiem,i centralny działa.
Pytam ile???1300zł bo ubezpieczenie[nowe]300kosztowało.
Szukaj,szukaj moze i na Ciebie czeka!??
pozdro.jack

Data: 2009-02-24 21:55:04
Autor: Paweł Kulesza
Kupie Ford Escort
[...]

A słownik języka polskiego to kolega widział kiedyś??

Kupie Ford Escort