Kupię Kawasaki er5 lub Hondę CB 500

Data: 2009-03-19 14:51:29
Autor: erni
Kupię Kawasaki er5 lub Hondę CB 500
Witam

Chciałbym kupić Kawasaki Er5 z 95 lub 98 roku lub Hondę CB 500 też z 95 lub 98 roku tylko mam pewien kłopot ponieważ nie wiem na który z nich się zdecydować

Jak możecie rzućcie okiem na te egzemplarze

http://allegro.pl/item584034014_honda_cb_500_z_1995_roku.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1160631

Czy warte są uwagi ? i który sprzęt byłby lepszy, biorę też pod uwagę wysokość siodła bo nie należę do wysokich driverów

Może ktoś ma taki sprzęt gdzieś niedaleko Gliwic żeby można było usiąść i się przymierzyć ?

                                                            Erni

Data: 2009-03-20 04:05:21
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 19 Mar, 14:51, erni <pawet@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
[...]

Kiedys mialem ten sam dylemat - GS500 czy ER5 czy CB500 i padlo na
CB500 i nigdy nie zalowalem

Data: 2009-03-20 19:32:29
Autor: Alti

Użytkownik "erni" <pawet@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości news:82d9121f240f3cfee07f8cc6c40bb75b$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Ta CB500 ma nieoryginalne malowanie.
Może kolesiowi się nie podobało oryginalne a może uszkodzenia lakieru po dzwonie wymagały położenia nowego lakieru.
Tu znajdziesz plik z oryginalnymi lakierami:
http://www.morowiec.pl/index.php?page=download_m

Ponadto tarcza przednia nieoryginalna. W mojej byłej CB500 tarcza z przebiegiem 38kkm była jeszcze OK. Ta mogła zostać wymieniona ze względu na duży przebieg lub ze względu na uszkodzenie podczas wypadku.
Lusterkam są nieoryginalne. Ciekaw czy stracone zostały przy ostatnim szlifie który widac na lewym zadupku czy we wcześniejszym który został jakoś tam zamaskowany.
Nie mam uprzedzeń do maszyn powypadkowych byleby jeździły prosto i skręcały prawidłowo. Jak do naprawy zostaną wykorzystane cześci oryginalne to jest OK. Tyle że tutaj jest odwrotnie.

No i po czwarte 20kkm w 14 letnim moto. Proszę Cię.....
Jak się jeszcze doda te stelarze na kufry sugerujące wykorzystanie turystyczne motocykla to przebieg robi się niepoważny.

Ale może się mylę ;-)

Wojtek

Data: 2009-03-20 19:34:55
Autor: Alti

Użytkownik "Alti" <alti71@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq0nfg$j9g$1inews.gazeta.pl...

[...]

I barwa płyny hamulcowego sugeruje że nie był wymieniany od 100 lat. Daje to tylko do myślenia czy wcześniejszy właściciel każdy płyn eksploatacyjny tak traktował....

Wojtek

Data: 2009-03-22 14:34:36
Autor: tomistrz
On 20 Mar, 19:34, "Alti" <alt...@gazeta.pl> wrote:

tylko do myślenia czy wcześniejszy właściciel każdy płyn eksploatacyjny tak
traktował....

a to drań :))

Data: 2009-03-24 07:04:13
Autor: viggen.uk
On Mar 22, 9:34 pm, tomis...@gmail.com wrote:
On 20 Mar, 19:34, "Alti" <alt...@gazeta.pl> wrote:

> tylko do myślenia czy wcześniejszy właściciel każdy płyn eksploatacyjny tak
> traktował....

a to drań :))

witaj mam do sprzedania na slasku ER5 zarejestrowanego w grudniu 2001
roku za 6800zl. Szczegoly na aukcji allegro: 579152430. Honda CB z
2003 tez niedlugo bedzie w polsce (aukcja allegro numer 591581796).
pozdrawiam
Viggen

Data: 2009-03-25 12:03:58
Autor: Kuczu
erni pisze:
Witam

Chciałbym kupić Kawasaki Er5 z 95 lub 98 roku lub Hondę CB 500 też z 95 lub 98 roku tylko mam pewien kłopot ponieważ nie wiem na który z nich

Znajomy, ktory sprowadza motocykle z Reichu, ma CB500 '95 z pelna owiewka FiveStar za ok 5500 pln. Przebieg 19000 km, oryginalny ciemnozielony lakier, przeglad i tlumaczenia zrobione. Generalnie motocykl igielka.
Gdyby ktos cos to sluze kontaktem.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!