Kupię golasa FZ6 S2

Data: 2011-04-06 05:53:21
Autor: Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn
Kupię golasa FZ6 S2
W związku z tym, że poszukiwania części do ER 5 idą mi jak krew z
nosa, podjąłem decyzję o przesiadce, aby nie zostać następny sezon z
rzędu bez (jeżdżącego) motocykla.
Interesuje mnie zwłaszcza wersja w białym malowaniu, ale nie pogardzę
też czarną i srebrną. Nie szukam sprzęta po przygodach. Jestem
zdecydowany na zakup, chętnie z polecenia, jakkolwiek i tak wnikliwie
konkretny model sprawdzę.
Pozdrawiam,

--
Jadu
ER 5 Blau

Data: 2011-04-06 05:55:15
Autor: Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn
Kupię golasa FZ6 S2
On 6 Kwi, 14:53, "Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn"
<inextechnol...@gmail.com> wrote:
W związku z tym, że poszukiwania części do ER 5 idą mi jak krew z
nosa, podjąłem decyzję o przesiadce, aby nie zostać następny sezon z
rzędu bez (jeżdżącego) motocykla.

Zapomniałem dopisać, że interesują mnie zwłaszcza rejony śląska i
okolic.  Do stolicy mam za daleko :)

--
Jadu

Data: 2011-04-06 15:05:50
Autor: juhass
Kupię golasa FZ6 S2
W dniu 2011-04-06 14:53, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:
[...]

To jest problem z częściami do er-ki?? Przecież to na tyle popularne moto że wydawało mi się, iż w każdym kiosku za rogiem są do niego tajle. Jeszcze silnik klepany w kilku modelach bez zmian. Co do Twoich oczekiwań- jak na prawdę chcesz pojeździć w tym sezonie to albo składaj tę er-kę, albo trochę odpuść i nie zawężaj tak obszaru poszukiwań..

--
Pozdrawiam:
juhass (vfr800)

Data: 2011-04-06 12:00:23
Autor: Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn
Kupię golasa FZ6 S2
On 6 Kwi, 15:05, juhass <juch...@poczta.fm> wrote:
> [...]

oczekiwań- jak na prawdę chcesz pojeździć w tym sezonie to albo składaj
tę er-kę, albo trochę odpuść i nie zawężaj tak obszaru poszukiwań..

Gdyby nie wersja >2001 byłoby zdecydowanie łatwiej. Niestety do tych
późniejszych, które miały okrągły wlew paliwa oraz dłuższe o 2cm
amortyzatory tylne - brak i zbiorników (mój byłoby trudno przywrócić
do stanu pierwotnego) i amortyzatorów. O ile z amortyzatorami sprawę
dałoby się rozwiązać za pomocą zastępników Hagona (wkleję żeby dla
potomnych zostało
http://motorcycleproducts.co.uk/catalogue/rear-shocks-kawasaki-er5-200107-p-92943.html?osCsid=03b3442da555011d4f32eed4b5605de6)
- o tyle z bakiem, sprawa chyba nie do przeskoczenia.
Nawet wtedy zostaje jeszcze kilka pomniejszych - bardziej
kosmetycznych niuansów (klamka sprzęgła, zegary itd). ERkę, tak czy
inaczej, chcę poskładać do kupy, za bardzo jestem do niej
przywiązany :) Zaś obszar poszukiwań jest zawężony tylko i wyłącznie z
powodu mojego notorycznego braku wolnego czasu (również tego który
jestem w stanie przeznaczyć na oględziny) - jednak po dzisiejszych,
intensywnych próbach wyszukania takiego gdzieś w pobliżu - faktycznie
chyba łatwo nie będzie.

--
Jadu
ER 5 Blau

Data: 2011-04-06 21:18:15
Autor: Kuczu
Kupię golasa FZ6 S2
W dniu 2011-04-06 21:00, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:

[...]

Histeryzujesz:
http://tinyurl.com/5socnu8
http://tinyurl.com/6fga559
http://tinyurl.com/6al8tuq

Nie sa nowki ale spokojnie do wykorzystania.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-04-06 12:32:25
Autor: Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn
Kupię golasa FZ6 S2
On 6 Kwi, 21:18, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

Histeryzujesz:http://tinyurl.com/5socnu8http://tinyurl.com/6fga559http://tinyurl.com/6al8tuq

Nie sa nowki ale spokojnie do wykorzystania.

Dobra, przyznaję że szukałem nieuszkodzonych :) Sądziłem że to
realizowalny plan.

--
Jadu
ER 5 Blau

Data: 2011-04-06 22:37:56
Autor: Kuczu
Kupię golasa FZ6 S2
W dniu 2011-04-06 21:32, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:
[...]

Bzdura, nawet masz tu w kolorze blue:

http://tinyurl.com/43p7vsw
http://tinyurl.com/3prymh3

Data: 2011-04-06 13:58:04
Autor: Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn
Kupię golasa FZ6 S2
On 6 Kwi, 22:37, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

> Dobra, przyznaję że szukałem nieuszkodzonych :) Sądziłem że to
> realizowalny plan.

Bzdura, nawet masz tu w kolorze blue:

http://tinyurl.com/43p7vswhttp://tinyurl.com/3prymh3

Dzięki wielkie! Udowodniłeś, że kiepsko szukałem. Ten Blau Top
Zustand, to dokładnie taki jakiego szukam.
Będę bezczelny i zapytam jeszcze o jedno, czy http://tinyurl.com/3wnt2ho
to para czy pojedynczy amor?

Pozdrawiam,

--
Jadu
ER 5 Blau

Data: 2011-04-06 23:49:50
Autor: Kuczu
Kupię golasa FZ6 S2
W dniu 2011-04-06 22:58, Przemyslaw 'jadsadah' Augustyn pisze:
[...]

jedna sztuka. Wez Hagony, beda lepsze.

Data: 2011-04-06 15:53:11
Autor: kapec
Kupię golasa FZ6 S2
Szkoda, ze ze slaska i ze golasa szukasz, mam przyzwoita sztuke:
http://allegro.pl/yamaha-fz6-fazer-s2-2009-super-cena-i1542392287.html
i daje slowo, ze wszystko co tam na pisalem to prawda. Do oddania za 15500zl.
kapec

--

Kupię golasa FZ6 S2