[SPAM] Kupię halogeny przeciwmgielne do OPLA CORSA C z po liftingu w 2004r

Data: 2009-03-24 18:21:30
Autor: Miecio.
[SPAM] Kupię halogeny przeciwmgielne do OPLA CORSA C z po liftingu w 2004r
Wybaczcie, że zaśmiecam grupę, ale zdaję sobie sprawę, że wielu z was zajmuje się handlem częściami. Szukałem w internecie i po szrotach, ale nie znalazłem. Na allegro jest dwóch takich ale nie ma z nimi kontaktu.
Kupno w ASO odpada.