Kupię lampę błyskową Ikelite

Data: 2011-09-08 13:01:41
Autor: Arturro
Kupię lampę błyskową Ikelite
Witam, Kupię sprawną lampę błyskową Ikelite: DS 51, (DS 50, DS 125, DS 160 po 2004r.). Kontakt: Artur scubadiving(malpa)op.pl

Data: 2011-09-08 14:48:02
Autor: _666
Kupię lampę błyskową Ikelite
Data: 2011-09-12 06:50:35
Autor: Filip
Kupię lampę błyskową Ikelite
Data: 2011-09-13 06:36:10
Autor: Arturro
Kupię lampę błyskową Ikelite
Witam serdecznie,
W pierwszych słowach tego ppostu chcialbym wszystkim podziekować za pomoc w znalezieniu sprawnej lampy do mojego zestawu.
Przyznam szczerze ze zalezy mi sprawnej i niedrogiej używanej lampce IKELITE.
Tak się sklada że dystrybutor tej marki mieszka w sąsiednim bloku, więc jesli nie znajde w najbliższym czasie żadnej atrakcyjnej oferty to pewnie do niego zapukam:).

Pozdrawiam,
Arturro