Kupie licznik prędkościomierza do 70-80 zł ???

Data: 2014-04-24 15:20:23
Autor: DanY336
Kupie licznik prędkościomierza do 70-80 zł ???
Siema posiadam maszynę enduro i chciałbym kupić do niej licznik prędkości, nie chcę żadnych liczników z jakimiś nie wiadomo jakimi wyposażeniami chodzi mi o tani licznik by wskazywał tylko prędkość motocykla więc doradzcie czy da rade do 70 - 80 zł.

Data: 2014-04-24 23:02:19
Autor: Arbiter

Użytkownik "DanY336" <danielowato@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości news:87188bcd6d4026e55917e7283843ed2e$1grupy.scigacz.pl...
[...]

wstaw licznik rowerowy np sigma

Data: 2014-04-25 10:41:07
Autor: DanY336
Kupie licznik prędkościomierza do 70-80 zł ???

wstaw licznik rowerowy np sigma

ok ok a da sie go podłonczyć do Yamahy DT 80??

Data: 2014-04-25 12:56:47
Autor: Marcin N
W dniu 2014-04-25 12:41, DanY336 pisze:

ok ok a da sie go podłonczyć do Yamahy DT 80??

spewnością

--
MN

Data: 2014-04-25 18:07:27
Autor: DanY336
Kupie licznik prędkościomierza do 70-80 zł ???

spewnością

THX ziom :D

Data: 2014-04-28 13:55:37
Autor: Adam Wysocki
Kupie licznik prędkościomierza do 70-80 zł ???
DanY336 <danielowato@_nospam_o2.pl> wrote:

spewnością

THX ziom :D

Najbardziej lubię, jak nie widzą, że się z nich robi jaja :)

http://motogof.tumblr.com/

Kupie licznik prędkościomierza do 70-80 zł ???