[SPAM] Kupię lub zlecę sprowadzenie VFR 800 - Gdzie? Nie realne?

Data: 2009-05-18 23:07:36
Autor: D@rek
[SPAM] Kupię lub zlecę sprowadzenie VFR 800 - Gdzie? Nie realne?
 ...wymagania , może i nie ale przy takiej kwocie sam siebie skazujesz na takie motocykle ! ...zresztą większość kupujących ...niestety świadomie lub nie ..czasammi łudza sie tylko jaką to okazję wyrwali :)  skoro w niemczech takie motocykle są od 4000 ,- euro do 5600 euro roczniki 2001-2002 pzdr.Darek ziemia obiecana ( ta od Reymonta ) VT 750
GSX 600F
VN 800 Drifter  Witam,

Znudziło mi się jeżdżenie po całym kraju i oglądania prawie bezwypadkowych maszyn. W sumie zrobiłem 1400km i oglądałem 5 hond.

Poszukuję: Hondy VFR 800
- Rocznik po 2001r
- ABS
- Bezwypadkowy, ew. lekkie otarcia, oryginalny lakier i naklejki, plastiki nie popękane i nie klejone.
- Przebieg do 25 000
- Kolor dowolny
- Ładnie utrzymany, zadbany, serwisowany

Budżet: do ok. 20 000zł

Czy moje wymagania są aż tak wygórowane?

Zna ktoś sprawdzoną firmę z południa Polski która sprowadzi moto na zamówienie?

--

[SPAM] Kupię lub zlecę sprowadzenie VFR 800 - Gdzie? Nie realne?