Kupie okulary rudy project , uvex .

Data: 2014-03-12 13:09:00
Autor: msiatka19
Kupie okulary rudy project , uvex .
jak  w temacie

Data: 2014-03-12 20:37:43
Autor: masti
Kupie okulary rudy project , uvex .
Dnia pięknego Wed, 12 Mar 2014 13:09:00 -0700 osobnik zwany msiatka19
napisał:

jak  w temacie

fajnie ale po co nam o tym mĂłwisz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-13 00:02:43
Autor: msiatka19
Kupie okulary rudy project , uvex .
Po to mowie , ze moze ma ktos tu do sprzedania jakies okulary na rower .

Data: 2014-03-13 09:09:46
Autor: JDX
On 2014-03-13 08:02, msiatka19@gmail.com wrote:
Po to mowie , ze moze ma ktos tu do sprzedania jakies okulary na rower .
PrzecieĹĽ w sklepach czy na Allegro od groma tego jest...

Data: 2014-03-13 09:00:57
Autor: Budzik
Kupie okulary rudy project , uvex .
Użytkownik JDX jdx@onet.pl ...

Po to mowie , ze moze ma ktos tu do sprzedania jakies okulary na rower .

Przecież w sklepach czy na Allegro od groma tego jest...

Ale nie za dyche :)

Data: 2014-03-13 09:26:58
Autor: masti
Kupie okulary rudy project , uvex .
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 09:00:57 +0000 osobnik zwany Budzik
napisał:

UĹĽytkownik JDX jdx@onet.pl ...

Po to mowie , ze moze ma ktos tu do sprzedania jakies okulary na rower
.

PrzecieĹĽ w sklepach czy na Allegro od groma tego jest...

Ale nie za dyche :)

no jak nie jak tak. Ostatnio kupiłem fajne okulary w biedronce za 10zł :)
jedyną wadą był trochę kruchy plastik to się rozpadły po uderzeniu. Ale szkła były bardzo fajne.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-13 13:20:16
Autor: bans
W dniu 2014-03-13 10:26, masti pisze:

no jak nie jak tak. Ostatnio kupiłem fajne okulary w biedronce za 10zł :)
jedyn± wad± był trochę kruchy plastik to się rozpadły po uderzeniu. Ale
szkła były bardzo fajne.

A na staro¶ć katarakta jak na Nilu ;)

--
bans

Data: 2014-03-13 13:01:54
Autor: masti
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 13:20:16 +0100 osobnik zwany bans napisał:

W dniu 2014-03-13 10:26, masti pisze:

no jak nie jak tak. Ostatnio kupiłem fajne okulary w biedronce za 10zł
:) jedyną wadą był trochę kruchy plastik to się rozpadły po uderzeniu.
Ale szkła były bardzo fajne.

A na starość katarakta jak na Nilu ;)

spoko. kiedyś robili odporniejsze modele. Według obecnych badań szkodliwości róznych rzeczy to jak już od 30 lat nie żyję :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-13 20:00:55
Autor: Budzik
Kupie okulary rudy project , uvex .
Użytkownik masti gone@to.hell ...

[...]

Ale w pierwszym po¶cie nie było, że kupie byle jakie okulary.

Te z lidla podobno s± bardzo ok.

Data: 2014-03-13 20:57:20
Autor: masti
Kupie okulary rudy project , uvex .
Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 20:00:55 +0000 osobnik zwany Budzik
napisał:

Te z lidla podobno sÄ… bardzo ok.

no nie są. straszliwie zniekształcają. nie byłem w stanie w nich jeździć

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-13 06:02:05
Autor: tadeklodz
Kupie okulary rudy project , uvex .
W dniu ¶roda, 12 marca 2014 21:09:00 UTC+1 użytkownik msia...@gmail.com napisał:
jak  w temacie

www.gregorio.pl

Data: 2014-03-14 00:17:32
Autor: __Maciek
Kupie okulary rudy project , uvex .
Wed, 12 Mar 2014 13:09:00 -0700 (PDT) msiatka19@gmail.com napisał:

jak  w temacie

To po co było sprzedawać? :->

Do innych - to jest jaki¶ spamer, patrzcie:
<58e0c345-4ce2-4510-a221-3a80899a21a1@googlegroups.com> - miesi±c temu
oferował sprzedaż takich okularów. Widać interes z wycudowanym,
niechodliwym towarem nie idzie i trzeba zrobić trochę ruchu... :-/

Data: 2014-03-14 09:00:52
Autor: Budzik
Kupie okulary rudy project , uvex .
Użytkownik __Maciek i80c586@cyberspace.org ...

miesi±c temu
oferował sprzedaż takich okularów. Widać interes z wycudowanym,
niechodliwym towarem nie idzie i trzeba zrobić trochę ruchu... :-/

:)

Data: 2014-03-14 10:05:52
Autor: Nuel
W dniu 2014-03-14 10:00, Budzik pisze:
[...]

Może ma rozdwojenie jaĽni i chce sprzedać sam sobie;)

Pozdrówka
Nuel

Kupie okulary rudy project , uvex .