Kupie pierscien Sitech do rekawicy wystarczy mi 1 szt nawet niekompletna

Data: 2010-09-26 18:07:47
Autor: Kris
Kupie pierscien Sitech do rekawicy wystarczy mi 1 szt nawet niekompletna
Jak w temacie kupie pierscien Sitech do rekawicy wystarczy mi jedna sztuka moze ktos ma na zbyciu jeden

Wystarczy mi ta czesc z gwintem nawet bez tych kolorowych pierscieni oraz bez tego nakrecanego elementu

mam nadzieje ze wiecie o co chodzi

Kontakt do mnie 501 530 596 lub mail
dzieki

Kupie pierscien Sitech do rekawicy wystarczy mi 1 szt nawet niekompletna