Kupię rower dla dziecka

Data: 2010-09-07 00:58:56
Autor: Piotrpo
Kupię rower dla dziecka
On 6 Wrz, 11:02, Voytek <mis...@poczta.onet.pl> wrote:
Witam,
szukam roweru (używanego) dla synka, koła 20", chętnie z tylną
przerzutką. Może ktoś z Was posiada coś do sprzedania?
Voytek

Giant MTX125, czerwony, 3 sezony i "normalne" ślady użytkowania -
sporo drobnych otarć, trzeba wymienić chwyty lub rogi, kolor czerwony
metalic. Stan techniczny raczej dobry - jeździ i hamuje bez problemu.
Przełożenia 1x6 manetka obrotowa (chyba jakiś SRAM), przerzutka jakieś
shimano. Cena 350zł, odbiór Gdynia. Chciałem sprzedać na koniec
sezonu, ale mogę zmienić młodemu rower wcześniej. Przesyłka nie mam
pojęcia ile kosztuje, zresztą, najchętniej odbiór na miejscu.

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/mtx.125/4731/39359/
w porównaniu do tego na zdjęciu na szybko mostek jest bez regulacji

Oddam też za darmo rower dziecięcy koła 16", możliwe, że znajdę do
niego boczne kółka.

Kupię rower dla dziecka