[SPAM] Kupie samochod do ok 20k PLN - skradziony Partner sie nie znalazł

Data: 2012-11-06 16:04:51
Autor: BUNIEK
[SPAM] Kupie samochod do ok 20k PLN - skradziony Partner sie nie znalazł
Mniej wiecej oczekiwania:

- osobowy - wielkość od kompakta wzwyż, kombi mile widziane
- nie rozbitek (idealnie, żaden element niemalowany)
- nie za duży silnik (tak do 2.0)
- bez purchli rdzy (najlepiej w ogóle bez rdzy ;)
- wyposażenie - generalnie nieistotne
- nie znaczący terenu ;) (suchy silnik / skrzynia)
- do ok 20.000 zł
<Wiem wiem... takie rzeczy tylko w erze, ale może ?

Spokojnie możesz szukać Corolli E12 kombi w SOL za te kasę w okolicach 2004 - 2005
Moja z 2003 oddałem za 12 tyś z przebiegiem 250 kkm w kraju nikt nie chciał kupić to poszła do Kabulu :).

Buniek

[SPAM] Kupie samochod do ok 20k PLN - skradziony Partner sie nie znalazł