[SPAM] Kupie samochod do ok 20k PLN - skradziony Partner sie nie znalazł

Data: 2012-11-19 15:58:10
Autor: kupie.do.20k
[SPAM] Kupie samochod do ok 20k PLN - skradziony Partner sie nie znalazł
A tam dziwne wymagania ;)

Wcale nie - chciałbym po prostu autko nie od handlarza, najlepiej z mazowieckiego (Warszawa - okolice) - fajnie jeślnie nie malowany - ale jasne, element malowany nie dyskwalifikuje... grunt, aby nie był po wieeeelkim dzwonie ;)

Anyway - wciąż szukam - znalazłem ładną Octavię kombi 1.9 TDI .... ale spóźniłem się pół dnia, ktoś już wpłacił zadatek czy coś takiego :P  ... Jakby ktoś coś miał rocznikowo najlepiej nie starsze niz 2005 - i fajnie jeśli diesel - nie zachetany, to dajcie znać.

[SPAM] Kupie samochod do ok 20k PLN - skradziony Partner sie nie znalazł