Kupie - uzywana szose z papierami

Data: 2009-09-07 05:00:35
Autor: nim
Kupie - uzywana szose z papierami
Witam

Od miesi±ca przegl±dam allegro w poszukiwaniu legalnego roweru, który
spełniłby moje dwa wymagania. Niestety efektów brak.

Szukam legalnego roweru szosowego (nie turystycznego).
Rama 60cm, cena max 250.

Nie szukam super roweru, tylko takiego, którego nie będzie mi szkoda
jak zginie, stad taka cena maksymalna. Na stratę większej gotówki nie
mogę sobie obecnie pozwolić.

Wiem ze trudno znaleĽć rower w takiej cenie, który dodatkowo miałby
jakie¶ papiery. Je¶li jednak kto¶ ma taki na sprzedaż lub zna takiego
kogo¶ to proszę o kontakt.

Z poważaniem silent

Data: 2009-09-07 12:16:52
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-09-07, nim wrote:
Witam

Od miesiÄ…ca przeglÄ…dam allegro w poszukiwaniu legalnego roweru, ktĂłry
spełniłby moje dwa wymagania. Niestety efektów brak.

Jeśli masz uzasadnione podejrzenia, że rowery, które przeglądałeś, były
nielegalne, to dlaczego nie zgłosiłeś tego faktu na Policji?

Data: 2009-09-07 14:13:03
Autor: PeJot
nim pisze:
[...]

Przy tym pułapie cenowym zapomnij o papierach.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2009-09-07 14:26:47
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupie - uzywana szose z papierami
nim bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Szukam legalnego roweru szosowego (nie turystycznego).
Rama 60cm, cena max 250.

Ciekawe wymagania.
Dziwnym nie jest, ale ja rachunku za rower przez 30 lat to bym nie trzymał.
Sk±d założenie, że rower bez rachunku jest kradziony?

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-09-07 16:01:50
Autor: Coaster
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Ze stresu? Ze na wrotki tez chca wprowadzic papiery i numer ramy... ooops... ramek, rameczek? A moze podeszew... ;-)

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-09-07 16:34:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupie - uzywana szose z papierami
Coaster bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
Ze stresu? Ze na wrotki tez chca wprowadzic papiery i numer ramy... ooops... ramek, rameczek?

Wózków. ;-)

Data: 2009-09-07 15:44:36
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Kupie - uzywana szose z papierami
umow sie z kupujacym na wystawienie umowy kupna-sprzedazy
to bedzie papier ktory bedzie legitymizowal legalnosc roweru.
bo na paragon/fakture/ cokolwiek na rower ktory obecnie kosztuje 250zl to  faktycznie nie ma co liczyc.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Ł±cka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-09-07 07:30:00
Autor: nim
Kupie - uzywana szose z papierami
On 7 Wrz, 15:44, Leszek 'Cousie' Pasoń <cousieNOS...@nospam.o2.pl>
wrote:
[...]

Nie chodzi mi o to żeby mieć podkładkę jak mi policja będzie sprawdzać
legalno¶ć roweru.
Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam
ochoty nakręcać złodziejom interesu.

Je¶li masz uzasadnione podejrzenia, że rowery, które przegl±dałe¶, były
nielegalne, to dlaczego nie zgłosiłe¶ tego faktu na Policji?

Na pewno tak zrobię je¶li znajdę się w takiej sytuacji. Na razie
szukam roweru z papierami

Pozdrawiam silent

Data: 2009-09-07 10:08:26
Autor: quina
> [...]

legalno¶ć roweru.
Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam

Też bym był za umow± kupna-sprzedaży(będzie trzeba trochę dołożyć),
złodziej czy paser raczej na to nie pójdzie, ale...
ostatnio w renomowanym sklepie z laptopami chcialem zawrzec taka umowe
przy zakupie drogiego laptopa(chodzilo mi o wypisanie jego parametrow,
bo mialem watpliwosci, a jakos nie chcieli pomoc mi ich rozwiac) i...
nie chcieli! prowadzac sklep od kilkunastu lat nigdy nie zawarli
takiej umowy(ciekawe czy ktos pamieta o zapisie ustawy o obowiazku
zawarcie takiej umowy przy zakupach powyzej kilk tys.).

A co do kradziezy... serio tak kradna? mi sie nie zdarzylo, ani
znajomym...

Data: 2009-09-07 19:19:09
Autor: fabian
quina wrote:
[...]

A nie wystarczyła by faktura na której wyszczególniona została by konfiguracja sprzętu?

Fabian.

Data: 2009-09-07 20:26:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupie - uzywana szose z papierami
quina bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
 prowadzac sklep od kilkunastu lat nigdy nie zawarli
takiej umowy(ciekawe czy ktos pamieta o zapisie ustawy o obowiazku
zawarcie takiej umowy przy zakupach powyzej kilk tys.).

Ciekawe czy kto¶ pamięta o instytucji faktury VAT....

Data: 2009-09-07 17:25:34
Autor: Tomasz Minkiewicz
Kupie - uzywana szose z papierami

wrote:
> [...]
> faktycznie nie ma co liczyc.

Nie chodzi mi o to żeby mieć podkładkę jak mi policja będzie sprawdzać
legalność roweru.
Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam
ochoty nakręcać złodziejom interesu.

To patrz na ofertÄ™ poszczegĂłlnych sprzedajÄ…cych i ich komentarze.
Jeśli ktoś ma dużo komentarzy (wszystko jedno jakich), to nie sprzedaje
na Allegro od wczoraj, a jeśli w ofercie ma głównie rowery i to co
najmniej kilka czy kilkanaście, to pewnie właśnie w nich się
specjalizuje.
A skoro tak, to one raczej nie są kradzione, bo trudno przez dłuższy
czas sprzedawać kradzione rowery na publicznych aukcjach, żeby
prawowity właściciel któregoś z nich swojego rowerka nie rozpoznał
i nie zgłosił tego właściwym organom.

>Jeśli masz uzasadnione podejrzenia, że rowery, które przeglądałeś, były
>nielegalne, to dlaczego nie zgłosiłeś tego faktu na Policji?

Na pewno tak zrobię jeśli znajdę się w takiej sytuacji. Na razie
szukam roweru z papierami

Bardzo szlachetne, ale IMHO trochÄ™ przesadzasz.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-09-07 10:13:11
Autor: anu
Kupie - uzywana szose z papierami
kolega chce TIP TOP tanio i pewnie:)

Data: 2009-09-07 12:47:44
Autor: nim

nim <piotr.matuszew...@gmail.com> wrote:

> Nie chodzi mi o to żeby mieć podkładkę jak mi policja będzie sprawdzać
> legalno¶ć roweru.
> Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam
> ochoty nakręcać złodziejom interesu.

To patrz na ofertę poszczególnych sprzedaj±cych i ich komentarze.
Je¶li kto¶ ma dużo komentarzy (wszystko jedno jakich), to nie sprzedaje
na Allegro od wczoraj, a je¶li w ofercie ma głównie rowery i to co
najmniej kilka czy kilkana¶cie, to pewnie wła¶nie w nich się
specjalizuje.
A skoro tak, to one raczej nie s± kradzione, bo trudno przez dłuższy
czas sprzedawać kradzione rowery na publicznych aukcjach, żeby
prawowity wła¶ciciel którego¶ z nich swojego rowerka nie rozpoznał
i nie zgłosił tego wła¶ciwym organom.

Takich wykluczylem w pierwszej kolejnosci.
Sprzedaja głownie rowery z zagranicy a legalnosc takiego roweru
jeszcze trudniej sprawdzic.

Pozdrawiam silent

Data: 2009-09-08 11:10:16
Autor: Tomasz Minkiewicz
Kupie - uzywana szose z papierami
On Mon, 7 Sep 2009 12:47:44 -0700 (PDT)
> [...]

> i nie zgłosił tego właściwym organom.

Takich wykluczylem w pierwszej kolejnosci.
Sprzedaja głownie rowery z zagranicy a legalnosc takiego roweru

Chcesz kupić starą szosę, a praktycznie wykluczasz rowery sprowadzone
z zachodu? Pozostaje mi życzyć Ci duuużo szczęścia przy polowaniu na
wymarzony rowerek. Będziesz go potrzebował.
Rowerek za 250 zł będzie miał raczej 20 lat niż 10, czyli będzie
pochodził z czasów gdy w Polsce popularność kolarstwa była znacznie
mniejsza niż dziś, a dostępność sprzętu przyzerowa.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-09-08 07:41:25
Autor: PeJot
nim pisze:

Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam
ochoty nakręcać złodziejom interesu.

Bez przesady, zakładasz że *każdy* rower bez papierów jest kradziony. Musisz zaakceptować fakt że mało kto trzyma papiery ( paragony, FV, gwarancje itd. - ja tam trzymam, choćby przez sentyment  ) w przypadku sprzętu tak niskiej warto¶ci. Kupowałem już wiele taniego używanego sprzętu dla siebie, rodziny i znajomych i nawet nie przyszło mi do głowy żeby przy cenie 150 złotych pytać o papiery, wystarczy że firma w której kupuję ma dobr± reputację na lokalnym rynku.

Data: 2009-09-08 02:10:19
Autor: nim
On 8 Wrz, 07:41, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:

[...]

Nie zakladam ze kazdy jest kradziony. Zdaje sobie sprawe, ze trudno
trzymac paragony 30 lat :]
Jednakze jest to najprostszy sposob weryfikacji legalnosci roweru.
Nie wykluczam jednakże skorzystania z usług firm o dobrej reputacji.
Jesli ktos takie zna prosze o namiary jestem z mazowasza.

Pozdrawaim silent

Data: 2009-09-08 11:33:37
Autor: PeJot
nim pisze:

Nie zakladam ze kazdy jest kradziony. Zdaje sobie sprawe, ze trudno
trzymac paragony 30 lat :]
Jednakze jest to najprostszy sposob weryfikacji legalnosci roweru.

Jak idziesz do sklepu po bułki, też ż±dasz dowodów że nie kradzione ? FV sprzedawca ma na ogół pod ręk±, ale Ci z pewno¶ci± nie pokaże.

Data: 2009-09-08 05:21:38
Autor: Michał 'miok' RzeĽnik
On 7 Wrz, 14:00, nim <piotr.matuszew...@gmail.com> wrote:
[...]

Za ta cene mozesz trafic na rower ktory wymaga wkladu kolejnych
250zl... kola, piasty, stery, suport, owijka, siodlo, zapieczona
sztyca, naped - wiec uwazaj przy kupnie takiego przez internet. Ja juz
sie raz tak nacialem ("stan super, nie wymaga wkladu").
Jak masz kola, to kup sama rame, za kilkadziesiat zl bedzie razem z
widelcem. Reszte mozna skompletowac na ryneczku/w warsztacie rowerowym.

Kupie - uzywana szose z papierami