Kupie - uzywana szose z papierami

Data: 2009-09-07 15:44:36
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń
Kupie - uzywana szose z papierami
umow sie z kupujacym na wystawienie umowy kupna-sprzedazy
to bedzie papier ktory bedzie legitymizowal legalnosc roweru.
bo na paragon/fakture/ cokolwiek na rower ktory obecnie kosztuje 250zl to  faktycznie nie ma co liczyc.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Ł±cka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-09-07 07:30:00
Autor: nim
Kupie - uzywana szose z papierami
On 7 Wrz, 15:44, Leszek 'Cousie' Pasoń <cousieNOS...@nospam.o2.pl>
wrote:
[...]

Nie chodzi mi o to żeby mieć podkładkę jak mi policja będzie sprawdzać
legalno¶ć roweru.
Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam
ochoty nakręcać złodziejom interesu.

Je¶li masz uzasadnione podejrzenia, że rowery, które przegl±dałe¶, były
nielegalne, to dlaczego nie zgłosiłe¶ tego faktu na Policji?

Na pewno tak zrobię je¶li znajdę się w takiej sytuacji. Na razie
szukam roweru z papierami

Pozdrawiam silent

Data: 2009-09-07 10:08:26
Autor: quina
> [...]

legalno¶ć roweru.
Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam

Też bym był za umow± kupna-sprzedaży(będzie trzeba trochę dołożyć),
złodziej czy paser raczej na to nie pójdzie, ale...
ostatnio w renomowanym sklepie z laptopami chcialem zawrzec taka umowe
przy zakupie drogiego laptopa(chodzilo mi o wypisanie jego parametrow,
bo mialem watpliwosci, a jakos nie chcieli pomoc mi ich rozwiac) i...
nie chcieli! prowadzac sklep od kilkunastu lat nigdy nie zawarli
takiej umowy(ciekawe czy ktos pamieta o zapisie ustawy o obowiazku
zawarcie takiej umowy przy zakupach powyzej kilk tys.).

A co do kradziezy... serio tak kradna? mi sie nie zdarzylo, ani
znajomym...

Data: 2009-09-07 19:19:09
Autor: fabian
quina wrote:
[...]

A nie wystarczyła by faktura na której wyszczególniona została by konfiguracja sprzętu?

Fabian.

Data: 2009-09-07 20:26:15
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kupie - uzywana szose z papierami
quina bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
 prowadzac sklep od kilkunastu lat nigdy nie zawarli
takiej umowy(ciekawe czy ktos pamieta o zapisie ustawy o obowiazku
zawarcie takiej umowy przy zakupach powyzej kilk tys.).

Ciekawe czy kto¶ pamięta o instytucji faktury VAT....

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2009-09-07 17:25:34
Autor: Tomasz Minkiewicz
Kupie - uzywana szose z papierami

wrote:
> [...]
> faktycznie nie ma co liczyc.

Nie chodzi mi o to żeby mieć podkładkę jak mi policja będzie sprawdzać
legalność roweru.
Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam
ochoty nakręcać złodziejom interesu.

To patrz na ofertÄ™ poszczegĂłlnych sprzedajÄ…cych i ich komentarze.
Jeśli ktoś ma dużo komentarzy (wszystko jedno jakich), to nie sprzedaje
na Allegro od wczoraj, a jeśli w ofercie ma głównie rowery i to co
najmniej kilka czy kilkanaście, to pewnie właśnie w nich się
specjalizuje.
A skoro tak, to one raczej nie są kradzione, bo trudno przez dłuższy
czas sprzedawać kradzione rowery na publicznych aukcjach, żeby
prawowity właściciel któregoś z nich swojego rowerka nie rozpoznał
i nie zgłosił tego właściwym organom.

>Jeśli masz uzasadnione podejrzenia, że rowery, które przeglądałeś, były
>nielegalne, to dlaczego nie zgłosiłeś tego faktu na Policji?

Na pewno tak zrobię jeśli znajdę się w takiej sytuacji. Na razie
szukam roweru z papierami

Bardzo szlachetne, ale IMHO trochÄ™ przesadzasz.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-09-07 10:13:11
Autor: anu
Kupie - uzywana szose z papierami
kolega chce TIP TOP tanio i pewnie:)

Data: 2009-09-07 12:47:44
Autor: nim

nim <piotr.matuszew...@gmail.com> wrote:

> Nie chodzi mi o to żeby mieć podkładkę jak mi policja będzie sprawdzać
> legalno¶ć roweru.
> Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam
> ochoty nakręcać złodziejom interesu.

To patrz na ofertę poszczególnych sprzedaj±cych i ich komentarze.
Je¶li kto¶ ma dużo komentarzy (wszystko jedno jakich), to nie sprzedaje
na Allegro od wczoraj, a je¶li w ofercie ma głównie rowery i to co
najmniej kilka czy kilkana¶cie, to pewnie wła¶nie w nich się
specjalizuje.
A skoro tak, to one raczej nie s± kradzione, bo trudno przez dłuższy
czas sprzedawać kradzione rowery na publicznych aukcjach, żeby
prawowity wła¶ciciel którego¶ z nich swojego rowerka nie rozpoznał
i nie zgłosił tego wła¶ciwym organom.

Takich wykluczylem w pierwszej kolejnosci.
Sprzedaja głownie rowery z zagranicy a legalnosc takiego roweru
jeszcze trudniej sprawdzic.

Pozdrawiam silent

Data: 2009-09-08 11:10:16
Autor: Tomasz Minkiewicz
Kupie - uzywana szose z papierami
On Mon, 7 Sep 2009 12:47:44 -0700 (PDT)
> [...]

> i nie zgłosił tego właściwym organom.

Takich wykluczylem w pierwszej kolejnosci.
Sprzedaja głownie rowery z zagranicy a legalnosc takiego roweru

Chcesz kupić starą szosę, a praktycznie wykluczasz rowery sprowadzone
z zachodu? Pozostaje mi życzyć Ci duuużo szczęścia przy polowaniu na
wymarzony rowerek. Będziesz go potrzebował.
Rowerek za 250 zł będzie miał raczej 20 lat niż 10, czyli będzie
pochodził z czasów gdy w Polsce popularność kolarstwa była znacznie
mniejsza niż dziś, a dostępność sprzętu przyzerowa.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-09-08 07:41:25
Autor: PeJot
nim pisze:

Chce mieć po prostu rower, który nie pochodzi z kradzieży. Nie mam
ochoty nakręcać złodziejom interesu.

Bez przesady, zakładasz że *każdy* rower bez papierów jest kradziony. Musisz zaakceptować fakt że mało kto trzyma papiery ( paragony, FV, gwarancje itd. - ja tam trzymam, choćby przez sentyment  ) w przypadku sprzętu tak niskiej warto¶ci. Kupowałem już wiele taniego używanego sprzętu dla siebie, rodziny i znajomych i nawet nie przyszło mi do głowy żeby przy cenie 150 złotych pytać o papiery, wystarczy że firma w której kupuję ma dobr± reputację na lokalnym rynku.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2009-09-08 02:10:19
Autor: nim
On 8 Wrz, 07:41, PeJot <Pe...@02.pl> wrote:

[...]

Nie zakladam ze kazdy jest kradziony. Zdaje sobie sprawe, ze trudno
trzymac paragony 30 lat :]
Jednakze jest to najprostszy sposob weryfikacji legalnosci roweru.
Nie wykluczam jednakże skorzystania z usług firm o dobrej reputacji.
Jesli ktos takie zna prosze o namiary jestem z mazowasza.

Pozdrawaim silent

Data: 2009-09-08 11:33:37
Autor: PeJot
nim pisze:

Nie zakladam ze kazdy jest kradziony. Zdaje sobie sprawe, ze trudno
trzymac paragony 30 lat :]
Jednakze jest to najprostszy sposob weryfikacji legalnosci roweru.

Jak idziesz do sklepu po bułki, też ż±dasz dowodów że nie kradzione ? FV sprzedawca ma na ogół pod ręk±, ale Ci z pewno¶ci± nie pokaże.