Kupię zabytkowe samochody

Data: 2012-01-15 20:27:46
Autor: odi
Kupię zabytkowe samochody
Witam,

remontu, kontakt na adres email w poście.

pzdr.
odi

Data: 2012-01-15 22:06:51
Autor: DoQ
Kupię zabytkowe samochody
W dniu 15-01-2012 21:27, odi pisze:

remontu, kontakt na adres email w poście.

Posiadam na sprzedasz Nissana Sónny z 1991 roku, chcem za to auto 30.000 złoty, Ubijem interes???

--
Paweł

Data: 2012-01-15 21:54:04
Autor: to
Kupię zabytkowe samochody
begin DoQ
Posiadam na sprzedasz Nissana SĂłnny z 1991 roku, chcem za to auto 30.000
złoty, Ubijem interes???

Ja dorzucem szkode faworit w stanie menniczym!!!1

Data: 2012-01-15 22:55:26
Autor: DoQ
Kupię zabytkowe samochody
W dniu 15-01-2012 22:54, to pisze:
Posiadam na sprzedasz Nissana Sónny z 1991 roku, chcem za to auto 30.000
złoty, Ubijem interes???
Ja dorzucem szkode faworit w stanie menniczym!!!1

Może Adam dorzuci Granadę w stanie męczenniczym :)))))

--
Paweł

Data: 2012-01-15 22:04:51
Autor: to
Kupię zabytkowe samochody
begin DoQ
Może Adam dorzuci Granadę w stanie męczenniczym :)))))

To ona nie spoczywa w rowie?

Data: 2012-01-15 23:16:46
Autor: DoQ
Kupię zabytkowe samochody
W dniu 15-01-2012 23:04, to pisze:

Może Adam dorzuci Granadę w stanie męczenniczym :)))))
To ona nie spoczywa w rowie?

Umęczon pod Adamem Piłatem?

--
Paweł

Data: 2012-01-15 22:25:11
Autor: AZ
Kupię zabytkowe samochody
On 2012-01-15, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Może Adam dorzuci Granadę w stanie męczenniczym :)))))
To ona nie spoczywa w rowie?

Umęczon pod Adamem Piłatem?

Moze po prostu juz z rowu powstalo?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-15 22:26:34
Autor: to
Kupię zabytkowe samochody
begin AZ
Moze po prostu juz z rowu powstalo?

To i w rów się obróci. Słaby deal. :/

Data: 2012-01-17 22:55:41
Autor: Grejon
Kupię zabytkowe samochody
W dniu 2012-01-15 23:26, to pisze:
begin AZ

Moze po prostu juz z rowu powstalo?

To i w rów się obróci. Słaby deal. :/

Błogosławieni ci, którzy jeżdżą Granadami. Albowiem oni Sierrami jeździć będą.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-15 22:28:43
Autor: Michał
Kupię zabytkowe samochody
odi <ojdas@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Witam,

remontu, kontakt na adres email w poście.

To ja mam safrane "dobrą bazę na klasyka" z najgorszym silnikiem jaki wsadzano - volvo ;)

a jak byś miał safrane bi-turbo 20 letnie czy od kiedy je tam produkowali
z nawigacją z 95 roku to bym brał ;)

Data: 2012-01-15 23:48:19
Autor: Maciek
Kupię zabytkowe samochody
W dniu 2012-01-15 21:27, odi pisze:
remontu, kontakt na adres email w poście.
Mogę zaproponować 12 letniego Escorta, tylko dzisiaj zgubiło mi się 2 l
płynu chłodzącego, wiec w razie czego bierz lawetę.

BTW: Gdyby ktoś znalazł te 2 l płynu, to pisać na priv :->

Maciek

Data: 2012-01-15 23:04:01
Autor: to
Kupię zabytkowe samochody
begin Maciek
BTW: Gdyby ktoś znalazł te 2 l płynu, to pisać na priv :->

Troll kris podobno znalazł, co prawda już wypił, ale jakby co, to uda się pewnie umówić na zwrot.

Data: 2012-01-18 21:17:14
Autor: Mlody
Kupię zabytkowe samochody
Użytkownik "odi" <ojdas@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jevcs2$k0e$1inews.gazeta.pl...
Witam,

remontu, kontakt na adres email w poście.

Jedno z niewielu 2.5V TDI z niewytartymi wałkami się łapie?

--
Pozdrawiam!
Mlody

Kupię zabytkowe samochody