Kupię zacisk Magura Marta z mocowaniem PM lub wymienię na mój z IS

Data: 2013-08-16 01:40:50
Autor: alientm.allegro
Kupię zacisk Magura Marta z mocowaniem PM lub wymienię na mój z IS
Jak w temacie, posiadam aktualnie Magura Marta SL z IS, stan idealny, ale po zmianie widelca na taki z PM nie bardzo mogę założyć swój przy tarczy 160mm.

Tak więc zakupie taki z PM w dobrej cenie lub wymienię za swój, z ewentualna małą dopłatą

Data: 2013-08-16 17:51:33
Autor: Mike
W dniu 2013-08-16 10:40, alientm.allegro@gmail.com pisze:
Jak w temacie, posiadam aktualnie Magura Marta SL z IS, stan idealny, ale po zmianie widelca na taki z PM nie bardzo mogę założyć swój przy tarczy 160mm.

Tadam...chcieć znaczy móc ;))
http://mikemtb.org/porady/adapter.html

tak wiem rzeźbienie w gównie, ale działa ;P

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2013-08-17 02:52:36
Autor: alientm.allegro
Kupię zacisk Magura Marta z mocowaniem PM lub wymienię na mój z IS
Dzięki za link, przyznam że zanim napisałem tu wiadomość to przewaliłem chyba cały internet, adapter MPH nie podejdzie przy moim widelcu, przy dolnym "piwocie" mam wspawane wzmocnienie i taki adapter się nie wsunie tak głęboko u mnie :(

W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 17:51:33 UTC+2 użytkownik Mike napisał:
> [...]

Tadam...chcieć znaczy móc ;))

http://mikemtb.org/porady/adapter.html

tak wiem rzeźbienie w gównie, ale działa ;P

-- pozdrawiam