Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?

Data: 2010-08-27 07:27:03
Autor:
Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?
Kupiłam w media markecie nawigację GPS MIo M300 PL. po zarejestrowaniu i
wpisaniu kodu urz±dzenia wyskakuje mi że mam MIO Moov 300 a nie M300 a na
pudełku jak wół jest napisane MIo MOOV M300 PL.

Chcę to teraz zaktualizować postępuję zgodnie z instrukcj± zarejestrowałam produkt na ich stronie ale tam
nie ma do tego aktualizacji? jak o zrobić

aha? a czy w tych gps-ach jak mam mapę Polski to mogę wgrać inne np. na cał±
europę i czy będzie działać

przepraszam za oczywiste pytania ale jestem nowicjuszk± i jest to dla mnie zabawka

Data: 2010-08-27 01:10:09
Autor: tadek
On 27 Sie, 09:27, " " <wies...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

trzeba się było pytać przed zakupem.

Data: 2010-08-27 09:10:06
Autor:
Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?

trzeba si=EA by=B3o pyta=E6 przed zakupem.

spier...alaj ¶woku --

Data: 2010-08-27 09:37:03
Autor: Piotr Czyż
Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?
  pisze:

spier...alaj ¶woku

po tych uprzejmo¶ciach, możesz liczyć na nasz± pomoc

--
Piotr Czyż

Data: 2010-08-27 11:31:47
Autor: emes
Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?

Użytkownik <wiesian.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i57vde$aha$1@inews.gazeta.pl...

trzeba si=EA by=B3o pyta=E6 przed zakupem.

spier...alaj ¶woku

kozacki przekaz jak to mowia.
Dobrze ci w zasadzie powiedzial. Chcesz mape. KUP

Data: 2010-08-30 11:54:21
Autor: Waldek Godel
Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?
Dnia Fri, 27 Aug 2010 09:10:06 +0000 (UTC), wiesian.SKASUJ@gazeta.pl
napisał(a):

trzeba si=EA by=B3o pyta=E6 przed zakupem.

spier...alaj ¶woku

Nooo... nie ma to jak się pięknie przedstawić przed zebran± publiczno¶cia.
Dalszych sukcesów towarzyskich życzę. A teraz wyjdĽ.

--
Nie pozdrawiam, Waldek Godel

Data: 2010-08-30 12:52:14
Autor: krzysiek82
wiesian@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Kupiłam w media markecie nawigację GPS MIo M300 PL

NO bardzo nam przykro, dałe¶ sobie wcisn±ć jaki¶ ¶mietnik to teraz musisz się męczyć :)

--
krzysiek82

Data: 2010-08-30 13:54:46
Autor: Paweł
Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?
Użytkownik <wiesian@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i57pc7$j6v$1inews.gazeta.pl...

Chcę to teraz zaktualizować
postępuję zgodnie z instrukcj± zarejestrowałam produkt na ich stronie
ale tam nie ma do tego aktualizacji? jak o zrobić

Zapytac producenta

aha? a czy w tych gps-ach jak mam mapę Polski to mogę wgrać inne np. na
cał± europę i czy będzie działać

Zapytać producenta

przepraszam za oczywiste pytania ale jestem nowicjuszk± i jest to dla
mnie zabawka

Paweł

Data: 2010-08-31 19:34:14
Autor: radekp@konto.pl
Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?
Fri, 27 Aug 2010 07:27:03 +0000 (UTC), w <i57pc7$j6v$1@inews.gazeta.pl>, " "
<wiesian@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(-a):

Chcę to teraz zaktualizować

To ma mapy Navteqa, więc aktualizacja i tak niewiele pomoże :).

Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?