Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?

Data: 2010-08-30 13:54:46
Autor: Paweł
Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?
Użytkownik <wiesian@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i57pc7$j6v$1inews.gazeta.pl...

Chcę to teraz zaktualizować
postępuję zgodnie z instrukcj± zarejestrowałam produkt na ich stronie
ale tam nie ma do tego aktualizacji? jak o zrobić

Zapytac producenta

aha? a czy w tych gps-ach jak mam mapę Polski to mogę wgrać inne np. na
cał± europę i czy będzie działać

Zapytać producenta

przepraszam za oczywiste pytania ale jestem nowicjuszk± i jest to dla
mnie zabawka

Paweł

Kupiłam MIO M300 z map± Polski - jak to zaktualizować?