Kupilbym diesla ale...

Data: 2009-05-26 20:59:50
Autor: sop3k
Kupilbym diesla ale...
czytam w internecie rozne komentarze o psujacym sie kole dwumasowym, ktore niektorzy musza wymieniac nawet co 50 tkm... a kosztuje to tysiace zl... (podobno w niektorych autach nawet 6-7tys!!)
A ja mam na mysli rocznik 2000-2001..

Jest sie czego bac? A moze sa auta ktore nie maja tego elementu?

Jak jezdzic aby jak najbardziej takie kolo dwumasowe oszczedzic od usterek?

Czy da sie ustalic stan kola przy zakupie pojazdu organoleptycznie?

Kup diesla bez koła z dobra turbiną, nie katuj go, a posluzy Ci spokojnie 200kkm.

Data: 2009-05-26 21:02:48
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Kupilbym diesla ale...
sop3k pisze:
Kup diesla bez koła z dobra turbiną, nie katuj go, a posluzy Ci spokojnie 200kkm.

Moja 307 ma 220kkm, to znaczy ze 20kkm temu powinna sie rozsypac? ;>

Data: 2009-05-26 22:42:02
Autor: sop3k
Kupilbym diesla ale...
sop3k pisze:
> Kup diesla bez koła z dobra turbiną, nie katuj go, a posluzy Ci spokojnie > 200kkm.

Moja 307 ma 220kkm, to znaczy ze 20kkm temu powinna sie rozsypac? ;>

No, ale on chciał kupic rocznik 2000-2001, czyli juz pewnie maja nastukane ok 200-300kkm, wiec do 500kkm powinny pojezdzic.

Data: 2009-05-26 21:07:53
Autor: Michał B.
Kupilbym diesla ale...

Kup diesla bez koła z dobra turbiną, nie katuj go, a posluzy Ci spokojnie
200kkm.

Roczniki 2001 to juz pewnie maja ze 300 tkm ;)
Jak dowiedziec sie w ktorych autach NIE montowano tegoz kola?

Data: 2009-05-26 21:13:17
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Kupilbym diesla ale...
Michał B. pisze:
Kup diesla bez koła z dobra turbiną, nie katuj go, a posluzy Ci spokojnie
200kkm.

Roczniki 2001 to juz pewnie maja ze 300 tkm ;)
Jak dowiedziec sie w ktorych autach NIE montowano tegoz kola?

Poszukac na forach :>
Np w 307 2.0HDi bylo tak:
2.0HDi 90 - brak FAP, brak dwumasy

2.0HDi 110 byly dwie wersje:

2.0HDi 107KM - FAP, dwumasa
2.0HDi 109KM - bez FAP, dwumasa

407
*sedan* 1.6HDi - bez FAP, dwumasa
*kombi* 1.6HDi - z FAP, dwumasa

Data: 2009-05-26 22:44:24
Autor: sop3k
Kupilbym diesla ale...

> Kup diesla bez koła z dobra turbiną, nie katuj go, a posluzy Ci spokojnie
> 200kkm.

Roczniki 2001 to juz pewnie maja ze 300 tkm ;)
Jak dowiedziec sie w ktorych autach NIE montowano tegoz kola?

Corolla 2.0 D4D:
90 i 110km bezdwumasy, 116km dwumasa, 1.4 D4D 90km bezdwumasy.

--

Kupilbym diesla ale...