[ps3] Kupiłem

Data: 2010-02-23 15:24:17
Autor: Cezar
[ps3] Kupiłem
Użytkownik "Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> napisał w wiadomości news:hm0i2n$gro$1inews.gazeta.pl...
niniejszym dołączam do grona posiadaczy ps3 :D mój gt to catalyster_pl obecnie będę katował 2 z 5 tytułów (no 4 - 5) dla których kupiłem tą konsolę: u2 i mgs4. Zostanie mi gow3, hr i next-ico . Póki co wrażenia mam pozytywne: cicha, ładna. PSN całkiem fajny (nawet pogadałem z cezarem chwilę wczoraj ale był pijany w sztok i bełkotał ;)).

Eeee tam. Stałem to znaczy że nie byłem pijany :D I tak serio to pierwszy raz w życiu użyłem tego chata głosowego :)

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

[ps3] Kupiłem