Kupiłem 5 tygodniowego owczarka nie mieckiego...

Data: 2009-04-21 11:09:12
Autor: raff
Kupiłem 5 tygodniowego owczarka nie mieckiego...
Tzva Adonai pisze:
Napatrzeć się na niego nie mogę...

Tu jest Kupa:

http://tinyurl.com/cv7hqx

R.

Data: 2009-04-21 11:21:03
Autor: MH
Tzva Adonai pisze:
> Napatrzeć się na niego nie mogę...
> Tu jest Kupa:

http://tinyurl.com/cv7hqx

No nieee !! Czyż Kupa nie mógł skarcić zwierzątka jakąś swoją mniejszą protezą ?!

"Ze zdjęć rentgenowskich wynika, że pozostałe kończyny zwierzęcia także nosiły
ślady uderzeń oraz wynaturzeń mogących być skutkiem niedożywienia i braku ruchu."

Kurde , czyżby siostra Kupy , ta 11-latka od robienia pały na przystankach autobusowych nie miała już wzięcia i kasy do domu nie donosi ?!

MH

Data: 2009-04-21 11:30:37
Autor: raff
[...]

Główny bohater dramatycznych wydarzeń ma się dziś dobrze. Przebywa pod opieką Ewy Nawalny, wiceprezes ŁTOnZ, która zwróciła się do sądu o zmianę adopcji z czasowej na bezterminową.

Czyli Kupa ma wlasciwa opieke. To dobrze.

R.

Data: 2009-04-21 12:23:24
Autor: MH
> [...]

Czyli Kupa ma wlasciwa opieke. To dobrze.

Ufff !! Kamień spadł mi z serca ...

MH

--

Kupiłem 5 tygodniowego owczarka nie mieckiego...